Da putnička vozila brže prelaze granicu sa Mađarskom: Terminali na Horgošu dobili po dve nove trake

Završen je deo rekonstrukcije graničnog prelaza Horgoš, faze 6 i 7, koje obuhvataju proširenje i dogradnju traka za putnički saobraćaju smeru ulaska u Srbiju.
Da putnička vozila brže prelaze granicu sa Mađarskom: Terminali na Horgošu dobili po dve nove trake
Foto: 021.rs (Ilustracija)
Radovi u fazi 6 počeli su 28. januara, a obuhvatili su proširenje na zelenom pojasu na površini od 6.000 kvadratnih metara.
Tu je izgrađeno šest novih kontrolnih objekata i četiri kolovozne trake, dve za autobski saobraćaj i dve za putničke automobile.
Tri dana kasnije, 31. januara, počeli su radovi u okviru faze 7, na površini od 18.000 kvadratnih metara, koji su obuhvatili rehabilitaciju postojećeg kolovoza i izgradnju novih kontrolnih objekata.
 
"Kompletna rekonstrukcija terminala i izrada novih šest asfalnih traka sa šest novih kontrolnih objekata, na šest novih ostrva. Projektom je bilo predviđeno da radovi u ove dve faze traju 110 dana, međutim izvedeni su za 65 dana, odnosno 45 dana pre roka", istakao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, prenosi u saopštenju Ministarstvo.
 
Dodao je da su radovi, na zahtev korisnika, zbog predstojećih uskršnjih praznika, morali da se završe do 4. aprila, što je i ispoštovano.
 
Horgoš je najfrekventiji granični prelaz, na kojem su se, posebno u vreme praznika, stvarale velike gužve, istakao je on i dodao da će obnova i dogradnja ovog prelaza omogućiti da ljudi brže prolaze i da ne čekaju na granici po nekoliko sati.
 
"Uz to, kako bismo dodatno rasteretili Horgoš, nedavno sam sa svojim mađarskim kolegom Janošem Lazarom razgovarao o proširenju graničnih prelaza Bački Breg i Kelebija. Posebno nam je važan i Bački Breg, zbog brze saobraćajnice koju ćemo graditi od granice sa Mađarskom do granice sa Rumunijom", rekao je Vesić.
Rok za završetak svih radova na Horgošu je septembar ove godine.
 
Rekonstrukcijom i proširenjem prelaza sa 16 na 24 saobraćajne trake, kapaciteti protoka će se povećati za 50 odsto, a pored radova na terminalu i samom ulazu i izlazu iz zemlje, projekat obuhvata i radove na prilaznom delu auto-puta za koje je nadležno JP "Putevi Srbije", navodi se u saopštenju.
  • VV

    04.04.2023 22:13
    Rešenje
    Da bi se smanjilo čekanje na ulaz u EU treba premestiti terminale na pančevački i kovinski most.
  • Limanka

    04.04.2023 10:30
    Dzaba vam...
    ...i 100 prelaza kada Madjari neće da ubrzaju rad, da ne psujem ovde, sve znate.
    Dzaba ste krecili, nazalost.
  • Dejan

    04.04.2023 10:07
    Dil
    Ma mozete igraditi i 60 i 100 terminala kad se sve svodi na prokleto cekanje !!! Al kad cemo mi u EU, sto bi pravili granice ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina