FOTO: Reklama za dečiji donji veš zgrozila javnost

Dok se roditeljska udruženja i modni forumi širom sveta zgražavaju nad kampanjom u kojoj devojčice uzrasta od 4 do 12 godina, u donjem vešu poziraju našminkane i "obučene" kao odrasle žene, francuska modna kuća koja je lansirala ovu liniju u tome ne vidi ništa loše.
Dok se roditeljska udruženja i modni forumi širom sveta zgražavaju nad kampanjom u kojoj devojčice uzrasta od 4 do 12 godina, u donjem vešu poziraju našminkane i "obučene" kao odrasle žene, francuska modna kuća koja je lansirala ovu liniju u tome ne vidi ništa loše.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modna kuća "Jours Apres Lunes" koja sebe naziva prvom specijalizovanom kućom za proizvodnju donjeg rublja za decu od 4 do 12 godina, napravila je kontroverzan ulazak na svetsko tržište, koji su modni kritičari okarakterisali kao seksualizaciju dece.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sofi Moren, dizajnerka koja je kreirala ove modele, kaže, da je veoma iznenađena reakcijom javnosti i da ne razume u čemu je problem, piše "Dejli mejl".

Ona smatra da kampanja nije neprikladna. Kako je objasnila, sve devojčice se u tom uzrastu igraju maminim nakitom i šminkom, što je slučaj i na spornim fotografijama.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





  • Osmi Sekretar SKOJa

    23.08.2011 12:01
    Za sada bez dobrog naslova
    Verovatno sada u Vatikanu smisljaju Musku modnu liniju za decake istog uzrasta eto radosti za Kardinale Popove...Neka su im u pomoci Bog i ostala nevladine organizacije
  • 22.08.2011 09:46
    Ako je neko kriv, to su roditelji
    Bez roditeljske saglasnosti one ne bi bile fotografisane. Tako da ako ćemo o krivičnoj odgovornosti oni su prvi na spisku.
    Kako mislite da odeću i opremu za decu ne reklamiraju deca? Bebe u reklamama su preslatke. Ne vidim ništa loše u tome. Pre svega objavljene fotografije nisu napadne. Podsećaju me na moje detinjstvo i želju da izgledam kao mama. Problem je to što će njih roditelji gurnuti u surovu modnu industriju zbog zarade i to što će zaboraviti da su one još uvek deca, a ne to što im se ispunio san da izgledaju odraslo. Koja devojčica ne želi šminku, štikle i mamine haljine?! Time se ne odrasta prebrzo, već uskraćivanjem deci prilika da se igraju odraslih nametanjem 101 obaveze.
  • Main

    21.08.2011 22:24
    Ne sviđa mi se kada decu stavljaju u reklame za sve i svašta.Ali,zaboga,ko drugi da reklamira pelene, hranu za bebe ili na kraju i donji veš za decu?Ja na ovim fotografijama ne vidim ništa strašno i nemoralno.Neću da idem tako daleko da kažem da bolesni umovi vide svuda bolesne stvari ali ljudi,cela ova priča je paranoja koja povećava tiraž,gledanost i šta već ne.Pustite policiju,sudije i psihijatre da se bave pedofilijom.To je preozbiljan problem.Čuvajte svoju decu ali nemojte da im gušite detinjstvo isfabrikovanim paranojama.PS Imam ćerku tog uzrasta i naravno da ne bih dozvolio da se tako slika.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti

Mesec će dobiti svoju vremensku zonu

Bela kuća objavila je memorandum u kojem traži od američke svemirske agencije NASA da uspostavi novi standard za lunarne vremenske prilike do 2026. godine.