Firma odredila radnicima kako da se šišaju

Japanska kompanija je pokrenula ekstremnu nacionalnu kampanju za smanjenje potrošnje energije i dala uputstva svom osoblju o načinu na koji treba da se ošišaju.
Japanska kompanija je pokrenula ekstremnu nacionalnu kampanju za smanjenje potrošnje energije i dala uputstva svom osoblju o načinu na koji treba da se ošišaju.

Građevinska firma Maeda Corporation je tražila od 2.700 zaposlenih da usvoje jedinstven način šišanja. Muškarci treba da nose kratku frizuru, a žene nešto dužu sa šiškama koje mogu staviti sa strane.

"Naša kompanija želi da zaštiti okolinu, pa motiviše svoje radnike da to i sami čine. Još uvek nemamo podatke koji to potvrđuju, ali verujemo da ljudi sa kratkom kosom ne koriste fen, kao ni velike količine vode. Ako svi budemo isto činili, uštedećemo energiju", rekla je portparolka kompanije Čizuru Inoue.

Kratku kosu je takođe lakše ponovo srediti u odnosu na dužu kosu nakon skidanja zaštitnog šlema.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti

Mesec će dobiti svoju vremensku zonu

Bela kuća objavila je memorandum u kojem traži od američke svemirske agencije NASA da uspostavi novi standard za lunarne vremenske prilike do 2026. godine.