VIDEO: Otkriveni ostaci nove džinovske vrste dinosaurusa u Patagoniji

Argentinski paleontolozi predstavili su ostatke gigantske, novootkrivene vrste dinosaurusa biljojeda, pronađene u regionu južne Patagonije, navodeći da je reč o jednoj od najvećih životinja ikada.
Paleontolozi su saopštili da je reč o vrsti dinosaurusa teškoj oko 50 tona i dužine oko 30 metara.
Otkriće se desilo u rezervatu prirode Pueblo Blanko, a naučnici su 2018. godine prvo otkrili kosti dinosaurusa koje su bile toliko velike da su morale da budu prevezene kombijem do laboratorije u Buenos Ajresu, a vozilo se od težine prevrnulo. U tom incidentu niko nije bio povređen, a ostaci dinosaurusa su ostali netaknuti, preneo je Rojters.
Paleontolog Nikolas Čimento rekao je da su naučnici odlučili da ime nove vrste dinosaurusa bude "Ćucarosaurus Diripienda", što znači "tvrdo kuvano i izmiksano".

Prema navodima naučnika, ta vrsta dinosaurusa živela je u kasnoj kredi, a imala je butnu kost dužine 1,90 metara koja je bila podeljena na tri dela, od kojih je svaki težak više od 100 kilograma.

U Patagoniji su otkriveni ostaci najvećih dinosaurusa, kao što je kolosalni Patagotitan maiorum, najveći dinosaurus ikada otkriven.

U Argentini je otkriveno oko 140 vrsta dinosaurusa i ta zemlja se svrstava među tri vodeće u svetu po istraživanju i otkrićima u toj oblasti, pored Kine i SAD.

Mesec će dobiti svoju vremensku zonu

Bela kuća objavila je memorandum u kojem traži od američke svemirske agencije NASA da uspostavi novi standard za lunarne vremenske prilike do 2026. godine.