FOTO: Renomirani brend LC WAIKIKI otvorio vrata u Merkatoru

Maloprodajni objekat renomiranog turskog brenda LC WAIKIKI otvoren je danas  u Merkatoru.

Maloprodajni objekat renomiranog turskog brenda LC WAIKIKI otvoren je danas  u Merkatoru.

U okviru bogate ponude, Novosađanima će biti dostupan širok asortiman garderobe koja je podeljena u nekoliko različitih modnih koncepata za žene, muškarce, tinejdžerke i decu svih uzrasta.

Svečano otvaranje novog maloprodajnog objekta privuklo je pažnju mnogobrojnih Novosađana, koji su imali prilike da po prvi put isprobaju proizvode brenda LC Waikiki, koji su visokog kvaliteta, moderne linije koja prati poslednje svetske modne trendove, i što je najvažnije pristupačnih cena.

"Mi poslujemo u Turskoj pod okriljem LC Waikiki maloprodaje od 1997. godine. Naša prva strana investicija, bila je u Rumuniji 2009. godine, nakon što smo postali vodeći brend u ovom sektoru u Turskoj. Veliko nam je zadovoljstvo što smo za ovako kratak rok uspeli da uđemo na tržišta 27 zemalja. Kao LC Waikiki, mi verujemo u srpsko tržište, a otvaranjem druge radnje u Novom Sadu, nastavljamo da rastemo i postajemo konkurentni i u Srbiji", kaže menadžer brenda LC Waikiki za Srbiju i BiH Sinan Sahin.

LC Waikiki osnovan je u Francuskoj 1985. godine. Kupljen  je od strane  trenutnog vlasnika, LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş., 1997. godine. Oblačiti Tursku sa filozofijom da "svako zaslužuje da bude lepo odeven" i  sa misijom promovisanja "lako dostupne mode", LC Waikiki daje primer drugima svojim maloprodajnim i trgovačkim pristupom i nastavlja  svoj put rasta već 17 godina, kako kod kuće, tako i u inostranstvu.

LC Waikiki počeo je da ulaže u inostranstvu 2009. godine, otvorivši svoju prvi evropski ogranak u Rumuniji. LC Waikiki zapošljava 25.500 osoba koje dolaze iz različitih kultura, na oko 400 prodajnih mesta u 73 provincije u Turskoj i oko 500 prodajnih mesta u 27 zemalja širom sveta.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Mika

    12.10.2015 09:40
    Denomirani brend
    W je sve...samo ne renomirani.
  • 10.10.2015 12:25
    Tako je
    Nama više ni Kinezi ni pijačari ne mogu ništa da prodaju, slava o tome se širi svetom.
    Imamo samo za račune, porez na nekretnine i RTS pretplatu.
    A deca šta nam jedu, to samo oni znaju.
  • 09.10.2015 20:41
    Bolje da je otvorio fabriku, nego prodavnicu...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

I dalje vrelo

Naredni dani nastaviće već započeti niz sunca i vreline.

Više novca za radove na mostovima u Novom Sadu

Ukupna vrednost Programa uređenja građevinskog zemljišta za 2025. godinu iznosi 7,5 milijardi dinara, što je povećanje u odnosu na prošlu godinu, kada je vrednost programa bila 6,7 milijarde.