KCV: Na prvi specijalistički pregled u proseku se čeka 14 dana

Skoro deset hiljada pacijenata nije došlo na zakazan pregled u Kliničkom centru Vojvodine, što čini preko 13 odsto od ukupnog broja datih termina, pokazuju podaci ove ustanove.

Na prvi specijalistički pregled, u prvih šest meseci ove godine, u proseku se čekalo 14 dana.

Od aprila 2016. godine omogućeno je svakodnevno zakazivanje prvih pregleda na šalterima Službe zakazivanja ili putem telefona, o čemu stoji pisano obaveštenje na ulazima u Polikliniku. Da bi pacijentu bio pružen pregled, on mora da ima urednu dokumentaciju (overenu zdravstvenu knjižicu, validan uput i izveštaj specijaliste sa nižeg nivoa zdravstvene zaštite). "U slučaju da su svi termini dobijeni sa klinike popunjeni, pacijenti se evidentiraju datumom i vremenom javljanja, te se odmah po dobijanju dodatnih ili redovnih termina, pacijenti pozivaju i dobijaju termin prvog pregleda. Na taj način omogućili smo pacijentima da dobiju termin u roku od 30 dana od dana javljanja", navode iz KCV-a.

Problem sa kojim se Služba zakazivanja sreće jeste određen broj pacijenata koji kontrolni pregled zakažu kao prvi, što se ustanovi tek po dolasku pacijenta na pregled, a taj problem je posebno izražen kod telefonskog zakazivanja, navode u ovoj zdravstvenoj ustanovi. "Takođe, uočeno je i da se javlja određen broj pacijenata koji više puta ostavljaju podatke Službi zakazivanja povodom iste potrebe za prvim pregledom, što biva ustanovljeno tek po pozivanju pacijenta radi terminiranja, jer ne postoji centralna baza podataka prijavljenih pacijenata, već se sve radi ručno."

Podsetimo, jedna od stvari na koje su se pacijenti KCV-a požalili zaštitnika osiguranika jeste to da ne mogu da zakažu pregled, ili dugo čekaju operaciju. Zbog toga su podnete 43 prijave protiv KCV. Više o žalbama pacijenata možete pročitati OVDE.

Dodajmo još da je 021 ranije pisao da po nekoliko stotina ljudi u danima za zakazivanje čeka u redu ispred Kliničkog centra Vojvodine kako bi zakazali pregled. Iako služba zakazivanja KCV ima i telefon na koji je moguće zakazati pregled, Novosađani nemaju mnogo poverenja u kol centar i radije dolaze lično. Redovi se raščiste za oko sat vremena, a u Kliničkom centru Vojvodine tvrde da uglavnom svi prisutni zakažu termin.

  • cokolada

    12.08.2016 21:21
    uglavnom
    dovoljna je samo jedna procitana rec kad je rec o redovima , navode da se svi pacijenti uglavnom zakazu a sta je sa onim koji se javljaju nakon toga. iskreno da kazem nije toistina i ne u KC vec nigde tj . u Domu zdravlja ni u Jodnoj banji. hocu reci papir trpi sve. antamento
  • nervirach

    12.08.2016 10:57
    A kontrolni? Da iskoristim priliku i opet spomenem kretenski, prevarantski, bezobrazni nacin zakazivanja. Papir na kome pise da se kontrolni pregledi zakazuju SVAKI DAN od 12.00 do 13.30 bolje zguzvajte i bacite. MESEC DANA sam zakazivao. MESEC DANA!!! Zivkao, odgovori su bili kao nazovite sutra, nazovite za sat vremena, nazovite posle desetog. Posle tog desetog sve isto dok nisam otisao i naravno posvadjao se. Posle pacijenti nervozni. Bezobrazluk. Problem u zdravstvu su zdravstveni radnici. I niko drugi. Oni organizuju, oni odredjuju cene...
  • Pacijet

    12.08.2016 09:27
    Možda je tako, ali se pregled zakazuje jedan dan u mesecu i tada je prava telefonska ludnica - pola dana provedenih uz telefon. A sve to da se čekanje ne bi odužilo preko mesec dana, pa da bolnica mora da nadoknadi trošak pregleda kod privatnika pacijentu.
    Zašto se ne izjednače privatna i državna praksa, da privatnici uzmu pojedine ambulante u zakup od države, da se izbaci dvostruki rad, kao u Hrvatskoj. Manje korupcije, manje lažnih informacija poput ove koju ste doneli. Uvek su im pacijenti krivi, a vi idite u čekaonicu polilinike bilo koji dan i bilo koje odeljenje, pa napravite fotku - ljudi čekaju od ranog jutra u gužvi, nemaju gde da sede od silnog broja, toaleti rzvaljeni i prljavi, neki ne rade, klima ne radi, prozori otvoreni, sve zaušteno, nije videlo ljudski rad vekovima. Sva u zdravstvu nam je zapušteno - osim par klinika kod kojih se vidi da neko zaista brine o održavanju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti