Naime, u vreme kada je pola Novog Sada, usled radova, raskopano i trase gotovo svih autobuskih linija su izmenjene privremeno (pojedine čak za stalno), Novosađani tvrde da autobusi GSP i dalje idu ka starim trasama iz neobjašnjivih razloga. Novosađanka Bojana K. zbog ovih pojava kasni na posao, s obzirom na to da se linija 53, koja saobraćaja za i od Futoga, određenim danima ne pojavljuje na stanici.
"27. jula su istakli na sajtu obaveštenje da će od 1. avgusta prigradska linija broj 53 saobraćati novom trasom za stalno. Takođe, bila sam u prilici da prisustvujem 'svečanom činu' asfaltiranja nove stanice na novoj liniji. Od 1. avgusta čekam ujutru bus na toj stanici jer idem na posao. Jedan dan je bus došao, pa onda jedan dan nije, pa onda jedan dan opet jeste i tako u krug. Sve u svemu za 10 dana sam zbog njihove neprofesionalnosti tri puta zakasnila na posao, a mojim komšijama i meni je ostalo, kad stanemo na stanicu ujutru, samo da se nadamo da će taj bus i doći", priča Bojana. Kako dodaje, zvala je GSP da se raspita o ovim nepovoljnostima, ali je naišla na nekoliko "ne znam" i "nisam upućen".
"Čovek mi je potpuno otvoreno rekao da izgleda nisu svi vozači obavešteni da treba da idu novom trasom! Šokirana ovim odgovorom, upitala sam da li je moguće da ja, koja uredno plaćam mesečnu kartu za taj gradski prevoz, sada još treba da radim njihov posao i zovem njihovog šefa da ga obavestim da autobusi ne idu dobrom trasom", ogorčena je naša sagovornica.
I nije jedina - Novosađanin Nikola S. juče nije stigao na posao jer linija 7A u 6:15 nije došla na stajalište. U poslednje dve sedmice se dva puta nije pojavila linija 8, a kada je zvao gradskog prevoznika za objašnjenje, bio je iznenađen. Iako postoji red vožnje, on kao da se ne poštuje.
"Od mene su saznali za promenu trase. Kako je to moguće? Nekada smo u gradu imali najbolje organizovan javni prevoz, studenti saobraćajnih fakulteta širom Evrope dolazili su u Novi Sad da uče kako se organizuje prevoz. Bili smo primer, a sada smo katastrofa", navodi ovaj građanin.
Kako je 021 ranije saznao u sindikatu GSP,
busevi se ne pojavljuju zbog manjka vozača. Naime, u sindikatu tvrde da preduzeće pokušava da ih angažuje
i kada su im slobodni dani, što je nemoguće istrpeti i stvara se manjak u polascima. Da postoji manjak zaposlenih ne negiraju u GSP za 021, ali poručuju da se ne radi o neobaveštenim dispečerima i drugim zaposlenim licima.
Naime, u GSP kažu da se dnevno ne realizuje oko 15 od ukupno 3.200 planiranih polazaka i to zbog razloga na koje se može uticati - poput kvara na vozilu, kao i zbog "neplaniranog poremećaja planiranog angažovanja vozača". Razlozi na koje prevoznik ne može da utiče su udesi na putu, iznenadna prepreka na trasi, povreda ili iznenadno pogoršanje zdravstvenog stanja putnika, čekanje na policiju, hitnu pomoć...
"Sa svakom izmenom trasa upoznati su vozači i operativno osoblje koje prati realizaciju prevoza. Dok traje izmena, autobusi isključivo saobraćaju na izmenjenim trasama linija. Zbog velikog obima radova u Novom Sadu u ovom trenutku na različitim delovima trasa aktuelne su izmene na većini linija javnog gradskog prevoza putnika", navode u GSP i dodaju da je odlazak vozača na rad u inostranstvo zbog većih zarada "višegodišnji problem svih prevozničkih firmi u regionu".
"JGSP 'Novi Sad' stalnim konkursima i obukama uspeva da nadomesti odlazak zaposlenih i očuva broj vozača koji je neophodan za nesmetano funkcionisanje preduzeća", poručuju u preduzeću za portal 021, kao što je rečeno i ranije.
Kako to sve češće nepojavljivanje autobusa na stanicama predstavlja nesmetano funkcionisanje preduzeća, nemaju pojašnjenje u GSP.
Komentari 92
Može i ovako
Sir Nose
Jan
M.A.S.-Futog 120 din za 13 km
M.A.S.-Begeč 150 din za 19 km
i onda
M.A.S..Gložan 300 din za 25 km?
Lepo je to primetio antibot sistem.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar