Mihajlović: Moguća koncesija za Fruškogorski koridor

Potpredsednica vlade Zorana Mihajlović izjavila je da su sa kineskom kompanijom CRBC započeti razgovori o gradnji Fruškogorskog koridora putem koncesije.
Reč je o gradnji auto-puta od Novog Sada do Rume sa tunelom kroz Frušku goru. 
 
Mihajlović je otvarajući Prvu srpsku konferenciju o javno-privatnom partnerstvu poručila da su takvi sporazumi najbolji vid za privlačenje novih investicija. Ona je rekla da je Srbija danas ekonomski stabilna zemlja i da je pravi trenutak za investitore da ulažu u Srbiju kroz projekte javno-privatnog partnerstva. 
 
"Počinjemo razgovore za Fruškogorski koridor sa CRBC i o koncesiji kao jednom od načina finansiranja. Takođe, postoji velika zainteresovanost za gradnju pruge od beogradskog aerodroma do Novog Beograda i tu razmišljamo o JPP. Tu je i projekat nastavka gradnje autoputa ka Crnoj Gori, od Požege do Boljara", rekla je Mihajlović. 
 
Mihajlović je rekla da je Vlada Srbije već potpisala ugovor o koncesiji za aerodorm "Nikola Tesla", kao i Beograd za sređivanje deponije u Vinči, i da bi putem koncesije mogli da se grade i auto-putevi i pruge u našoj zemlji. 
 
"Potpisali smo memorandum sa kineskim partnerima za izradu projektne dokumentacije vredne 50 miliona evra za deonicu Koridora 11 Požega - Boljare i trenutno kao vlada razmišljamo da je bolje da za ovu deonicu, čija je procenjena vrednost izgradnje oko dve milijarde evra, da ne idemo na kredit. Za Fruškogorski koridor, gde je završena projektna dokumentacija, takođe smo bliži javno-privatnom partnerstvu i ne razmišljamo o kreditu", kaže Mihajlović. 
 
Ona je dodala da je tema javno-privatnih partnerstava važna za budućnost Srbije.
 
Fruškogorski koridor deo je putnog pravca Novi Sad-Ruma-Šabac-Loznica-granica sa Bosnom i Hercegovinom, koji spaja Srbiju sa Hrvatskom, Bosnom i Hercegovinom i širim okruženjem. Povezaće tri opštine - Novi Sad, Irig i Rumu. U perspektivi, ovaj putni pravac povezaće Vojvodinu i zapadnu Srbiju, ali i Koridor 10 i Koridor 11 sa Koridorom 5c, pravac Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Mostar-Ploče.
 
Najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila.
 
Podsetimo, tunel kroz Frušku goru je najteža deonica. Detalje o ovom tunelu možete pronaći OVDE.
  • odrzavajte ove i sup

    04.06.2018 22:06
    logika kaze
    ako je put bio ok za privredu jedne SFRJ kako sad nije za neprivredu Srbije ?
  • za NS

    04.06.2018 22:03
    ostace stari put ali ga nece odrzavati ni kao do sada pa ce Fruska biti kao svako mesto van puta sa rupcagama jer i sada ih ima kad nema drugog puta.
  • NS

    04.06.2018 19:10
    Hoće li ostati i stari put? Ako izračunam da mi je jeftinije išao bih starim putem

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti