Inicijativa "Sačuvajmo Liman od betona" započela je akciju kojom žele da skrenu pažnju gradskih odbornika i odbornica na pitanja urbanističkog planiranja, održavanja i upravljanja gradom.
Građani se pozivaju da potpišu i pošalju razglednice koje su unapred adresirane na Skupštinu grada, sa porukama kao što su: "Molim vas da očistite grad", "Oslobodite naše trgove", "Sačuvajte naše parkove", "Ovi kiosci su se namestili krivo".
"Ključni problemi na koje je inicijativa želela da skrene pažnju odbornika i odbornica, ali i sugrađana, jesu zaštita parkova i zelenih površina, korišćenje javnih gradskih površina u komercijalne svrhe, bez dovoljno podataka o novcu koji se tako prikuplja i načinu na koji se troši, održavanje higijene grada, kao i neizvesnu sudbinu limanskih javnih parkirališta", poručuju iz Inicijative.
Ukazuju na to da su upravo odbornici, koji bi barem načelno trebalo da brane interese građana koje zastupaju, oni koji će doneti konačnu odluku o Predlogu plana generalne regulacije Limana sa Univerzitetskim centrom, ali kao problem se ističe to što građani ni nakon javne sednice Komisije za planove nemaju informacije o tome šta je od njihovih mnogobrojnih primedbi usvojeno, a šta odbačeno.
Limanci su prikupili hiljade potpisa i prigovora građana na novi regulacioni plan dela Limana, koji predviđa da se na nekoliko lokacija grade garaže. Građani smatraju da će to uništiti postojeće zelene površine.
Inicijativa će građanima deliti razglednice i u subotu, 9. marta, u centru grada, a pozivaju ih da im se pridruže u što većem broju, jer se nedovoljna aktivnost i komunikacija odbornika sa građanima pokazala kao jedna od slabih karika u transparentnosti rada gradskih institucija.
Podsetimo da je na nedavno održanoj tribini "Istinomer foruma" u Radio kafeu rečeno da je Novi Sad postao "servis za investitore", ali i urbanistički planovi se kroje po željama pojedinaca, a ne građana.
"Živimo u investitorskim aranžmanima, u kojima ljudi na javnim raspravama dolaze zaista vrlo spremni da odbrane svoje sredine, ali ih uvek sačeka odgovor da 'grad mora da se razvija' i da su oni protiv razvoja, jer su digli glas protiv privatnih interesa", rečeno je tom prilikom o čemu više možete da pročitate OVDE.
I da jos par bunkera i Promenada sagrade na zelenim povrsinama niko prstom nece mrdnuti. Urbanisti su unakazili grad u zadnjih 30 godina. Pametni ljudi grade podzemne garaze a ove nase indijanske poglavice to nisu verovatno nikad ni videli. Beda dosla sa brda, iz sela bez jednog semafora da projektuje grad i da napuni dzepove. Sta ste ocekivali? Glasajte opet za iste te. Kod Riblje pijace na Trgu Republike je mogla biti podzemna garaza sa sve istom povrsinom gore i spomenikom ali takozvanim funkcionerima se to nije dopalo. Pravi funkcioner bi se borio za pravo i zdravo resenje. Ovi samo gledaju kako da uzmu lovu nabrzaka, "za mandata".
Pretvorili su Novi Sad u Beograd. Pogledajte Jevrejsku, kiosk do kioska i bahato parkiranje na trotoaru! Na behatonu sve fleke od ulja! Gde je tu komunalna da otera ološ? Ili se i komunalna pretvorila u ološ?!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Saobraćaj na putu od Banstola do Petrovaradina biće privremeno obustavljen, u petak, u periodu od 15.30 do 17.30 časova, zbog održavanja biciklističke trke.
Biciklisti godinama čekaju na stazu na Bulevaru Mihajla Pupina, a u Novosadskoj biciklističkoj inicijativi smatraju da do realizacije nikada nije došlo usled nedostatka političke volje.
Država je spremna da studentima dozvoli upis na budžet i sa manje od 48 bodova do popune budžetske kvote, ali se neće menjati zakon već se očekuje da Vlada donese zaključak o uslovima upisa u narednu školsku godinu.
Popravka prilaza Varadinskom mostu sa petrovaradinske strane nije planirana ove godine, a skinuta kaldrma biće dalje korišćena, saopštili su za 021.rs iz Kabineta gradonačelnika.
Bivši ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić prošle nedelje je otpušten iz privatne bolnice i prebačen u kućni pritvor, koji mu je ranije određen.
Završni izveštaj Anketne komisije o padu nadstrešnice Železničke stanice u Novom Sadu 1. novembra prošle godine, biće predstavljen 21. oktobra u Evropskom parlamentu u Strazburu.
Glavna tema na sednici skupštine Vojvodine je smanjenje budžeta, a opozicioni poslanici smatraju da sledi i politički revanšizam, odnosno da će se otkazi deliti službenicima koji su politički nepodobni.
Infrastruktura železnice Srbije i ruska firma RDŽ internešnel u februaru 2017. potpisali su aneks kojim se cena radova na deonici od Stare Pazove do Novog Sada uvećava za skoro 800.000 dolara.
Roditelji đaka Gimnazije "Jovan Jovanović Zmaj" saopštili su da je više od 30 učenika napustilo tu školu, a da još jedno čitavo odeljenje želi da uradi isto to.
Ako ste iz Siriga, onda najverovatnije već znate gde nastaju najukusnije zdrave užine. A ako se tek zateknete u ovom malom vojvođanskom mestu, put do OmMade fabrike lako ćete pronaći.
Komentari 41
Seljana
izzy
ĐURO
Svaki Kraj u Novom Sadu ima Svoju!
Nekada se znalo!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar