GSP uvodi liniju do Čortanovaca, prvi polasci na jesen

JGSP "Novi Sad" pokrenuo je proces registracije linije između Novog Sada i Čortanovaca, čime bi višemesečni problemi stanovnika ovog mesta, koji su nastali obustavljanjem železničkog saobraćaja, trebalo da budu rešeni, saznaje 021.rs.
GSP uvodi liniju do Čortanovaca, prvi polasci na jesen
Foto: 021.rs
Obustavljanje železničkog saobraćaja između Novog Sada i Beograda izazvalo je nezadovoljstvo građana. Taman kad je železnički saobraćaj na ovoj relaciji "živnuo", što zbog relativno brzog putovanja između dva grada, što zbog jeftinijih karata, odlučeno je da se prevoz obustavi. Razlozi - radovi na pruzi kod Stare Pazove i izgradnja vijadukta i tunela kod Čortanovaca.
 
Nakon toga, žitelji na tromeđi Sremskih Karlovaca, Inđije i Iriga ostali su odsečeni od najvećeg vojvođanskog grada. Odmah su se požalili meštani Čortanovaca i Banstola da je dolazak do Novog Sada, osim ako nemaju automobil, praktično nemoguć. Zbog toga su veoma brzo i uputili peticiju GSP-u u kojoj traže liniju do Banstola, a iz vrha pokrajinske vlasti stigla je i "naredba" da to pitanje moraju da reše Novi Sad i Inđija.
 
Kako u GSP-u kažu za 021.rs, autobuska linija do Čortanovaca nalazi se u kategoriji međumesnih, zbog čega je prilikom njenog uvođenja prvo bilo potrebno da se uradi usaglašavanje sa međumesnim autobuskim linijama drugih prevoznika koji obavljaju linijski prevoz na području Novog Sada, Sremskih Karlovaca i Inđije.
 
"Usaglašavanje međumesnih redova vožnje održano je u prvoj polovini aprila. Poštujući sve navedene odredbe JGSP 'Novi Sad' je dostavio predloge novih međumesnih redova vožnje, te je sa drugim prevoznicima, koji obavljaju linijski prevoz putnika, uspeo bez prigovora da usaglasi novu liniju Novi Sad  (autobuska stanica) - Sremski Karlovci Čortanovci (centar)", navode u GSP-u.
 
Dodaju i da sada sledi postupak registracije, pa se, u skladu sa rokovima, prvi autobusi do Čortanovaca očekuju na jesen. 
 
Kako je prethodno rečeno, posao na obnavljanju pruge, te izgradnja vijadukta i tunela, "jedan od najkomplikovanijih projekata u ovom delu Evrope". Zbog svega toga, iz vlasti poručuju da građani ne bi trebalo da očekuju da će vozovi između Novog Sada i Beograda prolaziti pre 2021. ili čak 2022. godine.
  • Bobe

    16.05.2019 18:22
    Za BIG i Lesninu je uvedena linija "preko noći" zato što je JGSP monopolista na teritoriji Grada, i sam Grad donosi odluku koje linije će se uvesti. Pošto Čortanovci pripadaju drugoj opštini, linija Novi Sad - Čortanovci predstavlja međumesni saobraćaj pa je potrebno prijaviti liniju Privrednoj komori Srbije, nakon čega se polasci usaglašavaju (zaštitna vremena od 15 minuta između dva polaska na istoj trasi na nivou svih prevoznika) i eventualno uvode. Ceo proces registracije kod PKS se obavlja jednom godišnje, a linije počinju da rade od 1. septembra. Isti je bio slučaj sa linijom za Vrdnik.
  • IZNOGUD

    16.05.2019 17:27
    Napokon. Mogla je i do sada biti jedna linija do Karlovaca i Čortanovaca...Dosta ima i vikendaša i stanovnika koji su išli vozom dok je bio u funkciji. Ovi udaljeniji od stanice su čekali Lastu ili neki linijski taxi...
  • deda

    16.05.2019 15:35
    a da uvedete probnu liniju odma, kao za lesninu pa na jesen vidite za dalje

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti