"Vodovod" je četiri i po godine naplaćivao usluge stanarima nekoliko zgrada u Fruškogorskoj ulici a da radnici ovog preduzeća nijednom nisu očitali vodomere.
Slučaj odokativnog naplaćivanja otkriven je kada su stanari shvatili da se vodomer pokvario pre četiri i po godine, a da od tad stoje iste cifre na brojaču.
Kako pišu "Novosti", u ovom preduzeću priznaju da su u poslednjih nekoliko godina račune za vodu naplaćivali otprilike. Kako kažu, u slučaju da se pokvari vodomer, stanarima se potraživanja obračunavaju u odnosu na to kolika je potrošnja bila ranijih meseci pre nego što se brojač pokvario.
U ovom preduzeću obećavaju da će stanarima sledeći račun za vodu biti umanjen zbog ovog grubog propusta.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 27
Sanja
Drug Rajo
zariya
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar