"Vodovod" je četiri i po godine naplaćivao usluge stanarima nekoliko zgrada u Fruškogorskoj ulici a da radnici ovog preduzeća nijednom nisu očitali vodomere.
Slučaj odokativnog naplaćivanja otkriven je kada su stanari shvatili da se vodomer pokvario pre četiri i po godine, a da od tad stoje iste cifre na brojaču.
Kako pišu "Novosti", u ovom preduzeću priznaju da su u poslednjih nekoliko godina račune za vodu naplaćivali otprilike. Kako kažu, u slučaju da se pokvari vodomer, stanarima se potraživanja obračunavaju u odnosu na to kolika je potrošnja bila ranijih meseci pre nego što se brojač pokvario.
U ovom preduzeću obećavaju da će stanarima sledeći račun za vodu biti umanjen zbog ovog grubog propusta.
Komentari 27
Sanja
Drug Rajo
zariya
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar