Do kraja januara u DDOR-u posebne pogodnosti jednokratnog plaćanja godišnje premije Porodičnog osiguranja nezgode

Svi građani koji plaćaju osiguranje preko računa JKP "Informatika" u slučaju osiguranja imovine i pomoći u kući, imaju rok do 31. januara da uplate mesečnu premiju Porodičnog osiguranja nezgode, kako bi zadržali najpovoljnije uslove osiguranja za sebe i članove svog domaćinstva.
Do kraja januara u DDOR-u posebne pogodnosti jednokratnog plaćanja godišnje premije Porodičnog osiguranja nezgode
Foto: 021.rs

Kako navode u DDOR osiguranju, građani će na taj način zadržati pravo na korišćenje najbolje kombinacije iznosa premije i osiguravajućeg pokrića, nakon usklađivanja poslovanja ove osiguravajuće kuće sa aktuelnom regulativom Narodne banke Srbije.

Za sve one koji propuste priliku, naknadno ugovaranje istovetnih uslova neće biti moguće.

"Našim sugrađanima, od ovog meseca, nudimo posebnu pogodnost jednokratnog plaćanja godišnje premije Porodičnog osiguranja nezgode. Svi koji se odluče da uplate godišnju premiju navedenog osiguranja u celosti i odjednom, do 31. januara, DDOR osiguranje nagrađuje jednom besplatnom mesečnom premijom ili poklon šoljom. Našim najstarijim sugrađanima - penzionerima omogućili smo plaćanje mesečne premije Porodičnog osiguranja nezgode putem administrativne zabrane PIO fonda", navode u DDOR osiguranju.

Podsetimo, povodom usklađivanja poslovanja sa regulativom NBS, Goran Ivanović, direktor Funkcionalne oblasti za Prodaju i marketing DDOR osiguranja je ocenio da ova kuća konstantno radi na unapređenju svojih usluga osluškujući potrebe tržišta i svojih klijenata i stoga prilagođava svoju ponudu njihovim navikama i tražnji.

"Želeći da na najefikasniji način sprovedemo aktuelnu regulativu NBS i u isto vreme obezbedimo najvažnija pokrića za naše klijente koji su usluge DDOR osiguranja plaćali preko računa objedinjene naplate, ceneći pre svega lojalnost naših dugogodišnjih klijenata, pripremili smo posebne vaučere u iznosu od 500 dinara koje ćemo svima poslati poštom na kućnu adresu. Izuzetno je važno istaći da će samo postojeći korisnici imati mogućnost da zadrže izuzetno povoljne uslove i da ugovaranja novih osiguranja na ovaj način neće biti. Zato smatram da je u interesu svih naših klijenata koji su plaćali naše usluge preko računa objedinjene naplate da nastave da koriste ove usluge po nepromenjenim uslovima. Naravno, DDOR osiguranje stalno radi na unapređenju svojih usluga osluškujući potrebe tržišta i svojih klijenata i stoga prilagođava svoju ponudu njihovim navikama i tražnji", rekao je Ivanović.
 
Pozitivna iskustva sa naplatom štete prilikom pucanja radijatora dao je Dragutin Stefanović, korisnik osiguranja kuće preko objedinjene naplate.

"Počeli smo uplatu osiguranja pre 30 godina, jer smo znali da kuća stari. Mi smo jako zadovoljni jer nekog imamo iza leđa ko nas štiti i čuva. Ja i žena pokušavamo sve probleme u životu da preduhitrimo i da ih rešimo. Jedan od razloga što smo komitenti DDOR-a je baš to, da sprečimo probleme", kaže Stefanović-
 
Svim klijentima i korisnicima koji žele da se dodatno informišu o novinama u vezi sa osiguranjem od nezgode, odnosno osiguranjem imovine, na raspolaganju je Korisnički centar na besplatnom broju telefona 0800/303-301, kao i kolege u poslovnicama Društva na adresama Železnička 5 i Narodnog fronta 1, a detaljnije informacije se nalaze na ovom linku.

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti