Stigle dve ponude iz Kine i Evrope za gradnju mosta u podnožju Petrovaradinske tvrđave

Dve ponude za izgradnju pešačko-biciklističkog mosta u podnožju Petrovaradinske tvrđave stigle su u Novi Sad, kaže za 021.rs gradonačelnik Miloš Vučević.
Jedna ponuda je stigla iz Evrope, a druga iz Kine.
 
Gradonačelnik Vučević nije precizirao ko su ponuđači, ali je naveo da se radi o kreditnim ponudama i da će se o tome razgovarati u narednom periodu, jer je potrebno konsultovati se i sa državnim organima. Istovremeno, ukazuje na to da Novi Sad čekaju i druga ulaganja kao što je gradska deponija, koja bi trebalo da bude finansirana kroz evropske fondove. 
 
"Ponuđači nude kreditno zaduživanje. Evropska ponuda ima i deo granta, ali je pitanje kreditnih uslova za ostatak. Nismo još doneli odluku, a sada ćemo se fokusirati da završimo most (u produžetku Bulevara Evrope) i onda ćemo da razgovaramo sa državom, jer nije isto da li se zadužeujete pet ili 10 dinara i sve to utiče na javni dug Srbije. Videćemo šta mi možemo da platimo, koliko možemo da izdržimo, a čeka nas i projekat regionalne deponije", poručuje Vučević.
 
Vučević je krajem marta izjavio da gradska vlast razgovara sa Evropskom investicionom bankom o obezbeđivanju kredita za finansiranje izgradnje pešačko-biciklističkog mosta na stubovima nekadašnjeg železničkog mosta Franca Jozefa.
 
Za ovaj most, prema nezvaničnim procenama, Novom Sadu je potrebno od 10 do 15 miliona evra i to najviše zavisi od troškova pristupnih saobraćajnica i drugih pratećih troškova.
 
Kažimo i da Novi Sad od 2019. godine ima idejna rešenja za ovaj most, koja su dobijena na idejnom konkuru. Kako izgledaju idejna rešenja, pogledajte na OVOM LINKU

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • Gojko

    09.09.2021 08:20
    Loše
    Pa ljudi moji kad se već premošćava tolika reka zar nije logičnije da se naravno pored biciklističke i pešačke staze naprave i dve trake za automobile.Veća korist daleko a trošak neznatno veći.Drugo a šta je sa mostom prema palanci da čitava severozapadna
    bačka nemora da gazi više desetina km da bi prešla dunav u n.sadu, i naravno stvarali gužve dodatne.
  • Asda

    08.09.2021 23:35
    Nepotrebno
    Po meni je ovo nepotrebno,jer kad pogledate koliko pesaka i biciklista ide preko duge,meni se cini da je on sasvim dovoljam,a ovo nepotreban trosak,a drugo je sta bi povezivao,kej sa cim,sa stenom i tim tunelom i putem,gde u okolini nema nicega,niti uredjena obala niti nista.Nije ovo Beograd da ga ima na obe strane,pa mozes spajati gde god hoces,sa one strane nema bukvalno nista.Po meni najbolje resenje dugu malo srediti za to i produziti trotoar sa druge strane da moze lepo da se ide skroz do parka u Petrovaradinu,vise od toga mislim da je bezpotrebno.
  • Ja

    08.09.2021 19:54
    Komentar
    Kako misli da završi most koji nije ni krenuo da se gradi? Dotle sam čitao njegovu izjavu nisam mogao dalje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

FOTO: Novi stambeni kompleks u srcu Salajke

Po ugledu na savremene stambene projekte, Bapex Invest prati dinamiku moderne svakodnevice. Struktura stanova je koncipirana tako da odgovara svim generacijama i raznovrsnim životnim stilovima.