Vest da će se u Novom Sadu graditi "turbo" kružni tok izazvala je veliku pažnju Novosađana.
Prva "turbo" kružna raskrsnica biće izgrađena na raskrsnici Bulevara cara Lazara i Fruškogorske ulice i koštaće više od 300 miliona dinara.
"Turbo" iskustvo Novosađani bi mogli da dožive već sledeće godine, s obzirom na to da je maksimalni rok za izvođenje radova devet meseci.
Podjednako veliku pažnju izazvalo je i objašnjenje šta je to "turbo" kružna raskrsnice i na koji način se automobili kreću u njoj.
Naravno, usledili su brojni komentari, od toga da bi na ovom delu Limana trebalo da se napravi "turbo" pešačka zona, pa do toga da postoje preče raskrsnice kojima je potreban kružni tok.
Kako će izgledati "turbo" raskrsnica na Limanu možete da pogledate na OVOM LINKU.
U anketi pred vama odgovorite na pitanje da li podržavate izgradnju "turbo" kružne raskrsnice, a u komentarima možete da obrazložite svoj stav.
Anketa
Podržavate li izgradnju "turbo" kružnog toka u Novom Sadu?
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Kružni tokovi imaju smisla u retko naseljenim delovima grada. Ukrštanja bulevara su besmislena ako se ne naprave nadvožnjaci i podvožnjaci koji ce omoguciti nesmetano kretanje vozila. Kružni tok kod Spensa ce svesti bulevar Cara Lazara na jednu traku umesto dosadasnje 3 a iz Fruskogorske ulice idu dve trake umesto jedne. Prakticno se daje prednost manje prometnoj ulici. Cak i ako se ubrza protok kod Spensa, u sta sumnjam, nailazi se na dva semafora u pravcu Dunava pa ce se tu praviti gužva. Sustina kretanja bulevarima je da nema zaustavljanja. Od mosta Slobode do Zeleznicke stanice ni jedan semafor, od centra do Naselja ni jedan semafor itd. Pogledajte kako je resen Bec, Pariz pa cak i Beograd.
Molim nadležne da preispitaju ovu odluku. Pre svega na ovoj raskrsnici nije velika gužva, a što je mnogo važnije, pešaci će imati mnogo više problema da pređu sa jedne strane na drugu nego što je to trenutno slučaj.
Da si barem 2% u toku znao bi da ova raskrsnica uopšte nije toliko zakrčena da je potreban kružni tok, a on usotalom neće rešiti ništa ako se potpuno ne izbace pešački prelazi, što će opet dovesti do svakodnevnog pretrčavanja bulevara. DA da ne govorimo o tome da je svaka simulacija koju su predstavili javnosti dosad pokazala da ne postoji dovoljno prostora za kružni tok adekvatne veličine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Studenti u blokadi novosadskog univerziteta pozivaju komemorativni skup povodom dvogodišnjice od masovnih ubistava u školi "Vladislav Ribnikar" i u selima Malo Orašje i Dubona.
Univerzitetski klinički centar Vojvodine (UKCV) izdao je saopštenje u kom demantuje navode studenata u blokadi, a koji su se, kako kažu, prethodnih dana pojavili u medijima.
Predsednik SNS Miloš Vučević izjavio je da se pre nekoliko dana ispred Fakulteta za sport i fizičko vaspitanje (DIF) u Novom Sadu dogodilo ogoljeno nasilje.
Studenti u blokadi Univerziteta u Novom Sadu saopštili su da je UKCV, zdravstvena ustanova svih nas, pretvoren u instrument političkog progona i represije.
Studenti u blokadi su tokom današnjeg protesta u Novom Sadu, povodom pola godine od pada nadstrešnice Železničke stanice, istakli su, kako su naveli, SNS afere iz proteklih godina.
Grupa profesora i saradnika Pravnog fakulteta u Novom Sadu izrazila je zabrinutost zbog natpisa u pojedinim medijima u kojima se njihovi studenti tretiraju kao "sajber kriminalci".
Protestne aktivnosti u Novom Sadu povodom pola godine od pada nadstrešnice počele su šetnjama učesnika zborova mesnih zajednica ka Železničkoj stanici.
Predsednica Skupštine Ana Brnabić izjavila je da je razgovor koji premijer Đuro Macut vodi sa rektorom Beogradskog univerziteta Vladanom Đokićem težak i mučan.
Inženjer geologije Zoran Đajić izjavio je danas da je, tokom pet saslušanja u tužilaštvu, saznao da kineska firma "CRIC", iako je izvođač radova, izbegava da dostave potrebnu dokumentaciju.
Savet roditelja Gimnazije "Jovan Jovanović Zmaj" uputio je novom ministru prosvete Dejanu Vuku Stankoviću zahtev za hitno razrešenje direktora te škole Radivoja Stojkovića.
Profesorka Filozofskog fakulteta u Novom Sadu Smiljana Milinkov koju je u ponedeljak ispred DIF-a policajac bacio na zemlju kaže da je njena obaveza bila da stane između studenata i policije.
Studenti, profesori i građani koji učestvuju na zborovima objavili su svoje planove protesta za Prvi maj, šest meseci nakon tragedije na Železničkoj stanici.
Ministarka spoljnih i evropskih poslova Austrije Beate Majnl-Rajzinger večeras je u Beču poželela dobrodošlicu studentima maratoncima iz Srbije koji štafetno trče do Brisela.
Komentari 78
Milos NS
Marko NS
Marko
Vlada
Da si barem 2% u toku znao bi da ova raskrsnica uopšte nije toliko zakrčena da je potreban kružni tok, a on usotalom neće rešiti ništa ako se potpuno ne izbace pešački prelazi, što će opet dovesti do svakodnevnog pretrčavanja bulevara. DA da ne govorimo o tome da je svaka simulacija koju su predstavili javnosti dosad pokazala da ne postoji dovoljno prostora za kružni tok adekvatne veličine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar