Vest da će se u Novom Sadu graditi "turbo" kružni tok izazvala je veliku pažnju Novosađana.
Prva "turbo" kružna raskrsnica biće izgrađena na raskrsnici Bulevara cara Lazara i Fruškogorske ulice i koštaće više od 300 miliona dinara.
"Turbo" iskustvo Novosađani bi mogli da dožive već sledeće godine, s obzirom na to da je maksimalni rok za izvođenje radova devet meseci.
Podjednako veliku pažnju izazvalo je i objašnjenje šta je to "turbo" kružna raskrsnice i na koji način se automobili kreću u njoj.
Naravno, usledili su brojni komentari, od toga da bi na ovom delu Limana trebalo da se napravi "turbo" pešačka zona, pa do toga da postoje preče raskrsnice kojima je potreban kružni tok.
Kako će izgledati "turbo" raskrsnica na Limanu možete da pogledate na OVOM LINKU.
U anketi pred vama odgovorite na pitanje da li podržavate izgradnju "turbo" kružne raskrsnice, a u komentarima možete da obrazložite svoj stav.
Anketa
Podržavate li izgradnju "turbo" kružnog toka u Novom Sadu?
Kružni tokovi imaju smisla u retko naseljenim delovima grada. Ukrštanja bulevara su besmislena ako se ne naprave nadvožnjaci i podvožnjaci koji ce omoguciti nesmetano kretanje vozila. Kružni tok kod Spensa ce svesti bulevar Cara Lazara na jednu traku umesto dosadasnje 3 a iz Fruskogorske ulice idu dve trake umesto jedne. Prakticno se daje prednost manje prometnoj ulici. Cak i ako se ubrza protok kod Spensa, u sta sumnjam, nailazi se na dva semafora u pravcu Dunava pa ce se tu praviti gužva. Sustina kretanja bulevarima je da nema zaustavljanja. Od mosta Slobode do Zeleznicke stanice ni jedan semafor, od centra do Naselja ni jedan semafor itd. Pogledajte kako je resen Bec, Pariz pa cak i Beograd.
Molim nadležne da preispitaju ovu odluku. Pre svega na ovoj raskrsnici nije velika gužva, a što je mnogo važnije, pešaci će imati mnogo više problema da pređu sa jedne strane na drugu nego što je to trenutno slučaj.
Da si barem 2% u toku znao bi da ova raskrsnica uopšte nije toliko zakrčena da je potreban kružni tok, a on usotalom neće rešiti ništa ako se potpuno ne izbace pešački prelazi, što će opet dovesti do svakodnevnog pretrčavanja bulevara. DA da ne govorimo o tome da je svaka simulacija koju su predstavili javnosti dosad pokazala da ne postoji dovoljno prostora za kružni tok adekvatne veličine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nacionalni parkovi "Fruška gora" i "Đerdap" kao i park prirode "Sićevačka klisura" jedina su zaštićena područja prirode u Srbiji koja će imati stalne volonterske timove.
Samoorganizovana grupa studenata Fakulteta za pravne i poslovne studije "Dr Lazar Vrkatić" u nedelju, 7. decembra, organizuje skup podrške pokrajinskom poslaniku Pokreta slobodnih građana Radivoju Jovoviću.
Igrači Baleta Srpskog narodnog pozorišta Katarina Zec i Hju Luis učestvovaće, uz brojne svetske baletske zvezde, na događaju u Udinama u znak podrške deci o kojoj brine Crveni krst.
Vlada Srbije obezbedila je 603 miliona dinara (oko 5,1 milion evra) za sanaciju stanica i uređenje stajališta na pruzi Novi Sad – Subotica, objavila je Infrastruktura železnice Srbije.
Javno preduzeće Srbijagas zvanično je osnovalo novo zavisno društvo Gas infrastruktura, a rešenje o registraciji donela je danas Agencija za privredne registre (APR), preneo je Nedeljnik.
Komentari 78
Milos NS
Marko NS
Marko
Vlada
Da si barem 2% u toku znao bi da ova raskrsnica uopšte nije toliko zakrčena da je potreban kružni tok, a on usotalom neće rešiti ništa ako se potpuno ne izbace pešački prelazi, što će opet dovesti do svakodnevnog pretrčavanja bulevara. DA da ne govorimo o tome da je svaka simulacija koju su predstavili javnosti dosad pokazala da ne postoji dovoljno prostora za kružni tok adekvatne veličine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar