Vesić o mostu preko Šodroša: Neće biti teretnog saobraćaja, ići će mali kamioni, obnovićemo prostor

Ministar za saobraćaj, građevinarstvo i infrastrukturu Goran Vesić rekao je da preko mosta u produžetku Bulevara Evrope neće prolaziti teretni saobraćaj.
Vesić o mostu preko Šodroša: Neće biti teretnog saobraćaja, ići će mali kamioni, obnovićemo prostor
Foto: 021.rs

Rečeno je i da će se iz republičkog, pokrajinskog i gradskog budžeta izdvajati sredstva kako bi se prostor Šodroša revitalizovao, a najavljena je i sadnja drveća. 

Vesić je, prilikom prezentacije projekata mostova u Novom Sadu, naveo da nema potrebe da teretni saobraćaj ide preko četvrtog mosta, jer se za tu namenu gradi most koji je deo Fruškogorskog koridora.
 
"Što se tiče mosta u nastavku Bulevara Evrope, na njemu će biti zabranjen teretni saobraćaj. Dakle, ni Bulevarom Evrope ni budućim mostom neće ići teški saobraćaj. Nema potrebe za tim zato što ćemo imati Fruškogorski koridor i drugi most. On je morao da bude projektovan tako da može da izdrži teretni saobraćaj, jer ne možete drugačije da projektujete, ali ni jednog časa nije bila ideja da Bulevarom Evrope i mostom ide teški saobraćaj. Zašto bismo onda pravili obilaznicu i koridor ako bi kamioni ulazili u grad? Neće biti teretnog saobraćaja. Naravno, pričamo o velikim kamionima, biće malih kamiona", objasnio je Vesić.
Prilikom prezentacije projekata rečeno je i da će država uložiti posebna sredstva da bi se revitalizovalo područje Šodroša nakon izgradnje novog mosta. 
 
Ovo bi podrazumevalo da se na prostor Šodroša od 150 hektara, od kojih je 50 hektara pod šumom, posade nova stabla i žbunje i to od 10.000 do 20.000 sadnica. Osim toga, planira se i unapređenje staništa za sve životinje i insekte, formiranje senzorskih bašti i druge mere, među kojima je umereno osvetljenje mosta i saobraćaja kako se ne bi uticalo na životinje.
 
Vesić je istakao da će se iz republičkog, pokrajinskog i gradskog budžeta finansirati doslovno sprovođenje "Smernica za revitalizaciju prostora izgradnje mosta Sremska Kamenica - Novi Sad sa okruženjem". Ministar je najavio i postavljanje posebnih panela kako bi se okolina zaštitila od buke koja dolazi od saobraćaja na mostu.
Navedeno je i da Ministarstvo za zaštitu životne sredine još uvek priprema odgovor na zahtev Bernske konvencije da dostavi dodatne informacije u vezi sa potencijalnim uticajem planirane infrastrukture na ugrožene vrste sa prostora Šodroša.
 
"Trenutno radimo ažuriran izveštaj s obzirom na to da prikupljamo sve dodatne informacije od nadležnih institucija. Sve što je danas saopšteno i tiče se mera iz oblasti zaštite životne sredine koje su inkorporirane u Smernice, kao i sve ono što se nalazi u Izveštaju o strateškoj proceni uticaja i u Rešenjima o uslovima o zaštiti prirode koji su inkorporirani, biće sastavni deo ažuriranog odgovora jer nam je rok da to uradimo do 31. januara", poručila je državna sekretarka u ovom ministarstvu Sara Pavkov. 

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • Ranko Radojev

    14.01.2023 09:53
    Prvo porusite sve one nakradne vikendice na Ribarcu do temelja. Sve ocistiti porusit kako u drugim zemljama rade. Ocistite tu sramotu koju su ELektro i ostale javne face sebi izgradili pa prodali.
  • Bojan

    11.01.2023 08:59
    @Детелинара

    Mora da su to neki specijalni mali kamioni kad će moći da voze preko nepostojećeg mosta.
  • Toni Kvoter

    10.01.2023 23:43
    naravno da će ići kamioni
    Idu i preko Mosta Slobode.
    Uništili su asfalt.
    Na naš račun.
    Nama unište, sebi podmažu.
    Auspuh.
    A i grejanje su tako uveli u onu ruuužnu zgradurinu.
    Prekopsli pola Novog Sada, mi platili, oni to u cenu m2 sebi namazali.
    Auspuh.
    Njima je samo to važno. Boga se ne boje.



Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti