Kako smatra Liga socijaldemokrata Vojvodine, jučerašnji dolazak brzim vozom "soko" na sastanak u Novi Sad je dobra stvar, ali nikako ne sme da ostane izolovani slučaj.
"Vesić bi lično morao da se uveri u stanje na prugama i železničkim stanicama u Kovačici, Orlovatu, Zrenjaninu, Kikindi, Senti, Somboru ili Bogojevu. Naravno, do svih ovih mesta bi mogao da dođe samo teretnim vozom, jer putnički saobraćaj sa Beogradom ne postoji", kažu ligaši i dodaju da je voz "soko", nažalost, usamljeni primer u železničkoj infrastrukturi Srbije.
"Stanje železničke mreže je u veoma lošem stanju, što se moglo videti i prethodnih nedelja, kada je nekoliko kompozicija sa opasnim otpadom iskliznulo iz šina, čime su izazvani i ekološki akcidenti. Očekujemo Vesićeve fotografije na instagramu i drugim društvenim mrežama, a potom i ocenu stanja relacija koje je posetio", zaključuju u LSV-u.
Kako je izgledao Vesićev dolazak na prezentaciju tri mosta u Novom Sadu, možete pogledati u odvojenoj vesti
OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 12
Beograd
LSV više ne postoje
voja
Ponašati se toliko nezrelo i očekivati da Vaša ulica bude prva asfaltirana i onda je to uredu a ako je susedna a Vi treba da čekate, onda ništa nevalja, dovoljno govori o motivima.
Uostalom dovoljno je otići na železničku stanicu u Beogradu, uzeti kartu za Sentu, sesti u voz, presesti u Subotici i stići u Sentu, ali ne gospoda oće da bude direktna linija i da im se vagon parkira pred restoran Papuli, da se neohladi riblja čorba.
Ko razume, svatio je.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar