Sve više ljudi ne želi logo na odeći

Izgleda kako je prošlo vreme u kojem je logo na odevnim i drugim predmeta predstavljao znak bogatstva.

Danas se sve više ljudi okreće skalpelima i preciznom otklanjanju logoa s odeće.

U nepreglednoj količini tutorijala na Jutjubu pojavili su se i oni koji pokazuju kako precizno i bez oštećenja ukloniti logo sa odeće i naočara.

Izveštaj Goldman Sachsa iz 2015. godine pokazao je kako sve veći broj ljudi ne želi da nosi brendiranu odeću, odnosno ne želi da pokazuje marku odeće kroz logo.

S obzirom na to da sve veći broj ljudi putem društvenih mreža pravi svojevrsni brend od sebe, čini se potpuno bespotrebnim reklamirati bilo koji drugi brend noseći logo kompanije na sebi. Budući da odevni i drugi predmeti sami "govore" o svom kvalitetu načinom izrade i materijalom, za logo više nema mesta.

Problem leži u tome što više niko ne želi da reklamira nekoga besplatno, piše "Independent".

  • turista

    08.01.2017 00:31
    da
    U zapadnoj evropi pravi holandjani,nemci itd ne nose stvari sa natpisom firme tj.robne marke. Samo mi patimo da preko celih grudi pise Nike,Adidas,Kavali,Armani itd.Mi smo bolesni za tim stvarima jel smo sirotinja.Ko ima pare nema potrebe da se pokazuje.
  • /

    07.01.2017 21:43
    /
    lep tekst.
    nema veze sa stanjem na terenu ili barem sa srbijom.
    etikete se skidaju ako su na kineskom ili pise rebok

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Umro modni kreator Roberto Kavali

Preminuo je italijanski modni kreator Roberto Kavali, decenijama dizajner "džet-seta" s eksluzivnim materijalom kakav je koža pitona i uz korišćenje živopisne štampe (printova) na tekstilu.