Sve više ljudi ne želi logo na odeći
Danas se sve više ljudi okreće skalpelima i preciznom otklanjanju logoa s odeće.
U nepreglednoj količini tutorijala na Jutjubu pojavili su se i oni koji pokazuju kako precizno i bez oštećenja ukloniti logo sa odeće i naočara.
Izveštaj Goldman Sachsa iz 2015. godine pokazao je kako sve veći broj ljudi ne želi da nosi brendiranu odeću, odnosno ne želi da pokazuje marku odeće kroz logo.
S obzirom na to da sve veći broj ljudi putem društvenih mreža pravi svojevrsni brend od sebe, čini se potpuno bespotrebnim reklamirati bilo koji drugi brend noseći logo kompanije na sebi. Budući da odevni i drugi predmeti sami "govore" o svom kvalitetu načinom izrade i materijalom, za logo više nema mesta.
Problem leži u tome što više niko ne želi da reklamira nekoga besplatno, piše "Independent".
Podrži 021
021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Komentari 2
turista
/
nema veze sa stanjem na terenu ili barem sa srbijom.
etikete se skidaju ako su na kineskom ili pise rebok
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar