Međutim, osim toga što uvođenjem kružnog toka broj saobračajnih nezgoda bude prepolovljen, broj povređenih učesnika smanjen je za čak 70 odsto.
Broj povređenih putnika u vozilima smanjen je za 95 odsto, pešaka za 89 odsto, ali biciklista, koji spadaju u najugroženije grupe učesnika saovraćaja, za 30 odsto.
Slično istraživanje u Nemačkoj pokazalo je kako uvođenje kružnog toka smanjuje broj udesa za 44 odsto, a u Švedskoj za 47 odsto.
Međutim, osim povećanja sigurnosti saobraćaja uvođenje kružnog toka umesto standardne raskrsnice smanjuje vreme čekanja, jer je saobraćaj protočniji, a to povoljno utiče i na životnu sredinu, jer posledično dolazi do smanjenja količine izduvnih gasova.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 6
Krompjuter
-Max 5 minuta
:D
ns
na kosini je - lepota kad je mokro i a zaledjeno
razdelno ostrvo na silu
prosirenja u dve trake - moglo je i bez kruznog toka
izmestanje vodovodnih cevi i kanalizacionih - e to je zbog zgrade - nju umuvase u tisini a iza ledja velicanja kruznog toka
kako su ga projektovali pesacima uopste nece biti ni lakse ni bezbednije
a okolo radova od raznih cudnih firmica - narocito nedeljom a kruzni tok se ni subotom ne radi puno radno vreme, ni radnim danom naravno - po nekoliko puta se raskopava uradjeno i to na istom mestu , a taman se naspe priprema za asfalt
mnogo zakulisnih radnji
Петровград
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar