Svaka deseta kompanija u Japanu obavezuje žene da nose štikle

Istraživanje sprovedeno u Japanu pokazalo je da su žene u svakoj desetoj kompaniji u toj zemlji dužne da nose štikle ili cipele s visokom petom.
Svaka deseta kompanija u Japanu obavezuje žene da nose štikle
Foto: Pixabay (ilustracija)
Istraživanje je sprovela Konfederacija japanskih sindikata, a od 1.000 ispitanika, koliko je obuhvaćeno anketom, 12 posto ih je pravila o odevanju na poslu ocenilo "neprimerenim".
 
Ukupno 57 posto ispitanika navelo je da su primorani da se pridržavaju procedura o oblačenju, kao i drugih pravila, a osam posto žena je kazalo kako su primorane da budu našminkane na poslu.
 
Istraživanje je takođe pokazalo da su žene u svakoj desetoj kompaniji u Japanu dužne da nose štikle, a pravila oblačenja najstrožija su kod zaposlenih u hotelima i restoranima.
 
Takođe, rezultati istraživanja pokazuju da zastupljenost žena na menadžerskim pozicijama u ovoj zemlji iznosi 13 posto. Najmanje 11 odsto muškaraca u anketi kazalo je da su dužni da nose odelo na poslu.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

VIDEO: Pijan vozio dečji "Barbi" autić, pa kažnjen

Kanadski mediji izveštavaju o nesvakidašnjem incidentu u kom je muškarac, obučen u majicu s natpisom "Učinimo to na najgluplji mogući način", seo za volan dečjeg električnog automobila i krenuo u kupovinu pića.