Zbog korone obustavili korišćenje parole "Toliko je dobro, prste da oližeš!"

Kompanija "Kentucky fried chicken" koja se pohovanom piletinom proslavila po svetu, posle 64 godine je obustavila korišćenje svoje glavne reklamne parole "Toliko je dobro, prste da oližeš!" smatrajući da je to "najneprimereniji" savet usred pandemije virusa korona.
Zbog korone obustavili korišćenje parole "Toliko je dobro, prste da oližeš!"
Foto: Pixabay
Parola se neće koristiti u globalnom oglašavanju "neko vreme", objavila je kompanija.
 
"U jedinstvenoj smo situaciji: imamo simboličku parolu koja se ne uklapa u opšte prilike", rekla je direktorka marketinga Ketrin Ten-Gilespi.
 
Američke sanitarne vlasti upozoravaju da oči, nos i usta ne treba dodirivati neopranim prstima da bi se smanjila mogućnost zaraze.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Umro modni kreator Roberto Kavali

Preminuo je italijanski modni kreator Roberto Kavali, decenijama dizajner "džet-seta" s eksluzivnim materijalom kakav je koža pitona i uz korišćenje živopisne štampe (printova) na tekstilu.