Srpski pilot o belim tragovima na nebu i trovanju iz vazduha: Ko veruje u kemtrejlse, na dobrom je putu da postane poslušna ovca

Jedna od suludih teorija koja se pojavila paralelno sa korona virusom, a proširila se još brže od njega, jeste da virus ne postoji, već da "truju vazduh ispuštajući sumnjive materije iz aviona".
Srpski pilot o belim tragovima na nebu i trovanju iz vazduha: Ko veruje u kemtrejlse, na dobrom je putu da postane poslušna ovca
Foto: Pixabay (ilustracija)
Iako ni posle godinu dana ovi teoretičari nisu uspeli da dokuče ko nas to truje i čime tačno, ova ideja je nastavila da živi i utiče na sve korisnike društvenih mreža, gde se neumorno dele upozorenja, fotografije i snimci tog, navodnog, trovanja.
 
Pilot iz Srbije Dušan Birmanac je na svom Fejsbuk profilu podelio tekst pod nazivom "Pilot koji je rešio da progovori o trovanju iz vazduha" u nadi da će uspeti da rasvetli ove sulude teorije.
 
"Za sve koji me ne znate, bio sam vojni pilot, nastavnik letenja i probni pilot na avionima MiG-21. Leteo sam na visinama malo preko 20.000 metara i brzinama oko dva Maha. Karijeru sam nastavio u Agenciji za kontrolu letenja. Tako da sam upoznat s mnogim informacijama koje su drugima bile nedostupne. Rešio sam da progovorim i kažem istinu o 'svakodnevnom trovanju iz vazduha'. Molim vas sve da pažljivo pročitate tekst do kraja", započeo je pilot.
 
U nastavku objašnjava šta je ono što vidimo vidimo na nebu.
 
"Prvo, beli tragovi koje vidite na nebu rezultat su kondenzacije vrelih izduvnih gasova iz mlaznih i turbo-mlaznih motora u dodiru sa hladnim vazduhom na velikim visinama. Ovo je hemijsko-fizički proces koji je identičan procesu nastajanja oblaka. Osnove za razumevanje možemo naći u udžbenicima iz osnovne i srednje škole. Razumem da mnogima ovo nije bilo interesantno tada, jer su u tom periodu imali 'pametnija posla' od učenja. Trebalo je uživati u mladosti, a za znanje ima vremena. Na žalost mnogi su oko ove teme neobrazovani, a energično komentarišu lažne objave koje vide na društvenim mrežama. Mali broj nas je imao meteorologiju kao predmet, ali nastanak oblaka je gradivo koje se uči u osnovnoj školi. Ako vidite više belih tragova koji se gusto ukrštaju na različitim visinama, to je zbog toga jer se u tom području ukršta nekoliko međunarodnih vazdušnih puteva i pojava je sasvim normalna zbog gustog vazdušnog saobraćaja. Ne brinite, kontrolori letenja su ljudi koji visoko profesionalno obavljaju svoj ne baš lak posao", piše on.
 
 
Dodaje da su ga najviše zabolele objave ljudi u kojima navode da avioni koji nas truju poleću sa aerodroma Batajnica.
 
"Samo da vas sve podsetim. Mi vojni piloti smo školovani, obučeni i vaspitani da branimo naš narod, a ne da ga trujemo, što smo ne žaleći sebe dokazali mnogo puta kada je to bilo potrebno. Moje kolege su ginule i u miru i u ratu braneći sopstveni narod. Sramota me je što među tim narodom ima i onih koji mogu da poveruju da bismo mi mogli da ga trujemo ili da dozvolimo da neko to drugi radi sa našeg vojnog aerodroma", dodaje.
 
Potom je ponudio objašnjenje šta se nalazi u misterioznim buradima, gde su, prema navodima "teoretičara" čuvane opasne materije koje odnose živote u Srbiji, umesto korona virusa.
 
"Drugo, fotografije gde možete da vidite buriće u unutrašnjosti putničkih ili transportnih aviona predstavljaju raspored i simulaciju tereta kod vazduhoplova koji su u razvoju i završnoj fazi testiranja. To je standardna metodologija ispitivanja da li se avion normalno ponaša u vazduhu u simuliranim uslovima gde burići predstavljaju težinu koju imaju putnici. Bez ovog načina ispitivanja putnički avioni sigurno ne bi bili bezbedni za letenje. Onda se te fotografije povežu sa fotografijama mlaznica sa aviona koji zaprašuju komarce ili useve i eto dokaza. Kakvih? Da avioni za prskanje komaraca truju iz vazduha? Pa to svi znamo da oni to i rade", navodi Birmanac.
 
Dodaje i da postoje napredne tehnologije koje mogu da utiču na promene na nebu.
 
"Treće, istina je da postoje tehnologije koje obezbeđuju razbijanje oblaka. Koriste se i u mirnodopskim i u ratnim svrhama. Imaju je Rusija i SAD. Najverovatnije i Kina. Ti aerosoli sadrže čestice koje vodenu paru u oblacima pretvaraju u vodene kapljice. Takvu 'kišicu' i razvedravanje smo iskusili na Kosovu na aerodromu Slatina skoro svaki put pre napada po oblačnom vremenu.
 
I na kraju, četvrto, ljudi koji dozvole da prihvate dezinformacije o trovanju iz vazduha na dobrom su putu da postanu poslušne ovce kojima je lako upravljati. Takvi koji dalje dele, lajkuju i komentarišu ovakve gluposti značajno doprinose stvaranju još većeg haosa i nepoverenja prema svemu, pa i prema onome što im u nekom trenutku može značiti puno.
 
Osvestite se! Ne glupirajte se! Budite ljudi koji koriste razum i znanje!", zaključuje pilot.
  • Koka

    13.09.2023 17:42
    ?????
    Blago vama što ništa ne znate, svi vi koji komentarišete. Da mi je vaš mozak, da se odmorim bar pola sata.
  • Jovan

    18.10.2022 14:01
    Kako bre?
    Kako onda od nekih aviona ostaju kratki tragovi i brzo nestaju, a kod nekih ostaju celom putanjom i ne nestaju, već se šire? Kako onda danima iza aviona nema ništa, a onda ih u svakom trenutku ima oko 10, celi celcati dan? I iza njih tragovi ne nestaju, već sešire i spajanu sa drugim i na kraju nebo se nevidi od belog giga oblaka! Svi znamo, gde ima dima ima i vatre! A ovde ima mnogo dima! E moj pilotu, naivni...
  • Amy

    27.08.2022 14:11
    Sta reci za natod koji je pisao peticiju da Kasandru ( serija) puste iz zatvora) tuzno i zalosno .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin