Naravno, jedna od tajni uspeha Zastave 101 bila je italijanska podloga, kao i sama činjenica da je bio jedan od prvih kompaktnih modela na tržištu.
Praktičnih pet vrata su bila raritet, a pritom je "stojadin" kao domaći proizvod imao vrlo popularnu cenu, piše
Index.
Zahvaljujući Auto magazinu iz 1972. godine možemo da saznamo koliko je tada koštao Stojadin. Traženi iznos je bio 2.084 dolara, što bi preračunato u današnje vrednosti bilo 11.441 evra, prenosi na Fejsbuku "Oficijalna stranica Zastava 101 foruma".
Puno ili malo, procenite sami.
Danas je najjeftiniji automobil na tržištu koji bi mogao ući u segment kompakta Dacia Sandero s cenom od oko 11.000 evra.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 11
Vlada
Vidoviti Limanac
Onaj stari nije moga sa novima da se meri. Na svemu su zakidali, loša plastika, jedino što ga je vadilo je bio tehnološki zastareo motor sa jednostavnim i jeftinim održavanjem....
Ako bi u kojem slučaju kvalitet bio kao ovog sa slike vredeo bi oribližno tih para pod uslovom da ima neki moderniji agregat.
Kerson
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar