Nakon što je ministar saobraćaja Grand Šaps aktualizovao temu rekavši kako bi biciklisti trebalo da imaju registarske brojeve, osiguranje i da se pridržavaju ograničenja brzine, burno su reagovali brojni ljubitelji bicikliranja među poznatima.
Među njima je bio i TB voditelj Džeremi Vajn koji se usprotivio predloženim strožim pravilima za bicikliste u Velikoj Britaniji objavivši fotografiju bicikla s registarskom tablicom uz natpis: "Da, spreman sam."
Mnogi su izrazili mišljenje kako su predlozi nepraktični, teško sprovodivi i na kraju upitne koristi. Međutim, onda je usledilo iznenađenje. Reagovale su pojedina automobilska udruženja koja predlog smatraju "razumnim i potrebnim". Tako je anketa koju je sproveo FairFuelUK pokazala da čak 91 odsto ispitanih podržava predlog ministra. Nešto je manji udeo onih koji smatraju da biciklisti treba da imaju osiguranje, kao i onih koji bi uveli kazne za prebrzu vožnju.
Mnogi su razlozi zbog kojih pobornici uvođenja ovakve regulative zdušno žele da zauzdaju ponašanje biciklista, a među njima su svakako neodgovarajuća vožnja trotoarom, prolazak kroz crvena svetla pa i prekoračenja maksimalne dozvoljene brzine od 30 km/h u urbanim područjima. Neki idu korak dalje i smatraju da isti tretman zaslužuju i vozači drugih ličnih prevoznih sredstava kao što su električni trotineti.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
Neko
Ključni razlog da se ovde uvede red su dileje na elektrobiciklima i elektrotrotinetima koji kao meci lete (50 km/h i više) po stazama i trotoarima. Da li se čeka da neko nastrada da se to "primeti" ?
Bane B
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar