Kako avio-kompanije biraju filmove za putnike

Pojedine posade tokom leta biraju zabavni sadržaj za putnike, ali postoje i one koje detaljno raspravljaju o filmovima koji će se naći na listi ponuđenih.
Kako avio-kompanije biraju filmove za putnike
Foto: Pixabay
Singapur erlajns među zaposlenima ima 70 filmskih stručnjaka koji rade na različitim lokacijama širom sveta. Potpredsednik komisije za proizvodne inovacije Ng Yung Han kaže da se odbor za reviziju filmova sastaje jednom mesečno u Singapuru. Inostrani članovi komisije svoja mišljenja šalju mejlom.
 
"Mišljenja i kritike članova komisije pomažu nam da imamo uvid u sve popularne filmske sadržaje širom sveta. Mnogi filmovi izazivaju kontroverze u pojedinim zemljama. Članovi komisije pomažu nam da donesemo najbolje odluke i svojim putnicima ponudimo aktuelne i kvalitetne filmske naslove", navodi Han.
 
Popularnost, nagrade i usklađenost s kulturnim normama najvažniji su standardi prilikom selekcije filmskih ostvarenja. U Singapur erlajnsu kažu da najnoviji filmovi dolaze pred putnike najkasnije tri meseca od premijere.
 
"Želje klijenata takođe su važan faktor prilikom odabira filmova. Kompanija se trudi da obradi povratne informacije koje se tiču zabavnog sadržaja. Zahtevima putnika ne možemo udovoljiti odmah. Ako postoji dovoljan broj zahteva za emitovanje određenog ostvarenja, verovatno je da će putnik već na sledećem letu moći da uživa u traženom filmu", kažu u kompaniji.
 
Emirejts je prva kompanija koja je postavila ekrane na sedišta aviona još 1992. godine. Za selekciju je zadužen relativno mali broj ljudi od osam članova. Njihov posao temelji se na gledanju i odabiru filmova i beleženju komentara putnika.
 
Pojedine kompanije uređuju listu filmova u zavisnosti od rute na kojoj se avion kreće. Putnici Emirejtsa u svakom trenutku na raspolaganju imaju bazu od 700 naslova, bez obzira na to gde se avion trenutno nalazi i odakle dolaze putnici.
 
Sajmon Katbert je menadžer zadužen za zabavu u aviokompaniji Katej pacifik. Kaže da uspešan odabir filmova počiva na ravnoteži između dva faktora - jezika i žanrova. S obzirom na činjenicu da su među najpopularnijim naslovima filmovi koji dolaze iz holivudske, kineske, bolivudske i japanske produkcije, potreban je veoma raznovrstan izbor da bi svi putnici bili zadovoljni.
 
Komisija Katej pacifika odlučuje o filmovima u letnjim mesecima, kada se konsultuje sa stručnjacima i kritičarima. Da bi saznali koliko je neki film popularan u lokalnoj zajednici, traže savete od domaćih filmskih stručnjaka. Najmanje 20 osoba učestvuje u selekciji filmova.
 
Katbert kaže da mesečno kompanija kupuje između 70 i 200 filmskih ostvarenja, a pojedini žanrovi su popularniji od ostalih.
 
"Uvek smo iznenađeni utiskom koji na putnike ostavljaju romantične komedije i komedije. Ljudi će uvek tokom leta pokušati da se zabave takvim sadržajima, jer uživaju u šalama i dobroj ljubavnoj priči", objašnjava Katbert.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja