Bali angažuje 4.400 influensera za promociju turizma

Indonežansko ostrvo Bali angažovaće 4.400 influensera kako bi oživeo turizam pogođen pandemijom virusa korona.
Bali angažuje 4.400 influensera za promociju turizma
Foto: Pixabay
Influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po Baliju od oktobra do novembra i svoja iskustva će objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje "Volimo Bali".
 
"Covid-19 naneo je težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući turizam", navodi kancelarija zadužena za turizam na ovom ostrvu i dodala da je oko 75.000 turističkih radnika ostalo bez posla.
 
Cilj kampanje je promocija "nove ere turizma" u kojoj posetioci moraju da poštuju zdravstvene preporuke o nošenju maski, držanju fizičke distance i redovnom pranju ruku.
 
Bali se krajem jula otvorio turistima iz ostalih delova Indonezije, a plan otvaranja za strance 11. septembra propao je zbog porasta broja slučajeva zaraze virusom.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Svađa na letu ga koštala 20.000 dolara

Britanac koji je zbog svađalačkog ponašanja primorao posadu na letu Junajted erlajnsa da preusmeri sletanje na drugu lokaciju, mora da plati više od 20.000 dolara avio-kompaniji.