Direktorat civilnog vazduhoplovstva: Pojednostavljeno podnošenje reklamacija putnika

Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije saopštio je da je pojednostavljeno podnošenje reklamacija putnika.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva: Pojednostavljeno podnošenje reklamacija putnika
Foto: Pixabay

To je moguće putem nove web forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.

Reklamacije mogu na taj način biti podnete na rad avio-kompanije, kao i operatera aerodroma.
Kako je saopšteno, online podnošenje reklamacije na reklamacijeputnika@cad.gov.rs više neće biti moguće.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Svađa na letu ga koštala 20.000 dolara

Britanac koji je zbog svađalačkog ponašanja primorao posadu na letu Junajted erlajnsa da preusmeri sletanje na drugu lokaciju, mora da plati više od 20.000 dolara avio-kompaniji.