Menu 021

Više joda za bolju koncentraciju

Sposobnost da se koncentrišemo u velikoj meri se zasniva na okolnostima i situaciji u kojoj se tog momenta nalazimo.
Život 21.05.2019. | 08:58 > 08:57
Greške koje napravimo jer smo dekoncentrisani nekad su male dok nekada mogu biti i kobne, na primer u vožnji. Redovan unos joda, hranom i vodom, siguran je način da popravimo koncentraciju.
 
Jod je esencijalni mineral za naš organizam, pa ga moramo svakodnevno unositi u dovoljnim količinama. Utiče na razvitak mozga i grananje neuronske mreže, pa samim tim i na moždane aktivnosti. Pored pada koncentracije, nedostatak joda uzrokuje slabiju pažnju, a kod dece probleme sa učenjem i pamćenjem. Da bi održali funkcije mozga na najvišem nivou, jod moramo unositi svakodnevno.
 
Dnevne potrebe čoveka iznose 150 mikrograma, dok se trudnicama preporučuje duplo više, 300 mikrograma. Joda najviše ima u hrani morskog porekla, a u nešto manjoj količini u voću i povrću. Budući da pečenjem namirnice gube oko 20 odsto joda, a kuvanjem i do 58 odsto, najviše joda naš organizam će apsorbovati preko vode bogate prirodno rastvorenim jodom.
 
Minaqua sadrži prirodno rastvoren jod i jedina je voda na ovim prostorima sa ovakvim mineralnim sastavima. Još davne 1912. godine osvojila je velike zlatne medalje na sajmovima u Rimu, Parizu i Londonu, tada pod nazivom "Franc Jozefova voda".
Autor: Reklamni tekst
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest