Nakon što je ministar saobraćaja Grand Šaps aktualizovao temu rekavši kako bi biciklisti trebalo da imaju registarske brojeve, osiguranje i da se pridržavaju ograničenja brzine, burno su reagovali brojni ljubitelji bicikliranja među poznatima.
Među njima je bio i TB voditelj Džeremi Vajn koji se usprotivio predloženim strožim pravilima za bicikliste u Velikoj Britaniji objavivši fotografiju bicikla s registarskom tablicom uz natpis: "Da, spreman sam."
Mnogi su izrazili mišljenje kako su predlozi nepraktični, teško sprovodivi i na kraju upitne koristi. Međutim, onda je usledilo iznenađenje. Reagovale su pojedina automobilska udruženja koja predlog smatraju "razumnim i potrebnim". Tako je anketa koju je sproveo FairFuelUK pokazala da čak 91 odsto ispitanih podržava predlog ministra. Nešto je manji udeo onih koji smatraju da biciklisti treba da imaju osiguranje, kao i onih koji bi uveli kazne za prebrzu vožnju.
Mnogi su razlozi zbog kojih pobornici uvođenja ovakve regulative zdušno žele da zauzdaju ponašanje biciklista, a među njima su svakako neodgovarajuća vožnja trotoarom, prolazak kroz crvena svetla pa i prekoračenja maksimalne dozvoljene brzine od 30 km/h u urbanim područjima. Neki idu korak dalje i smatraju da isti tretman zaslužuju i vozači drugih ličnih prevoznih sredstava kao što su električni trotineti.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 3
Neko
Ključni razlog da se ovde uvede red su dileje na elektrobiciklima i elektrotrotinetima koji kao meci lete (50 km/h i više) po stazama i trotoarima. Da li se čeka da neko nastrada da se to "primeti" ?
Bane B
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar