Kao i mnogi drugi aerodromi u Evropi, Shiphol je imao velike poremećaje poslednjih meseci zbog nedostatka osoblja dok se avio-industrija oporavlja od pandemije korona virusa.
"Mnogi ljudi su se zaista radovali svom odmoru u inostranstvu, posebno posle dve godine korona virusa. Veoma nam je žao što su neki propustili let zbog dugog reda na bezbednosnoj kontroli", rekao je izvršni direktor aerodroma Dik Benshop.
Aerodrom će nadoknaditi troškove putnika koji su propustili let od 23. aprila do 11. avgusta.
Troškovi uključuju rezervaciju novog leta i smeštaj u blizini aerodroma.
Putnici imaju rok do 30. septembra da podnesu zahtev.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar