Autor: Revijahak.hr

Život
06.11.2022.
14:09
Automobilska prednja svetla predstavljaju značajan bezbednosni rizik u vožnji jer se hiljade vozača žale da su zaslepljeni ili ometeni za upravljačem svog automobila.
  • LNS

    08.11.2022 08:28
    Svetla u kabini
    Probajte da vozite sa upaljenim svetlom u kabini i videćete da mnogo manje smetaju nadolazeća svetla. Ovo sam čitao pre par godina i stvarno radi posao.
  • Pera

    07.11.2022 16:17
    Cesto mi amblenduju ali nema manuelnog podesavanja, pisano i distributeru i servisu , nemoze kazu nista da urade, najveci problem pravim nizim autima. Mislim da globalno treba da se pozabave time jer je vise od neprijatnog, opasno je po zivot.
  • Мића

    07.11.2022 13:27
    Правда
    ПРАВДА ЗА Х ЛЕДОВЕ
  • NezavisniVojvodjanin

    07.11.2022 12:13
    Zrikavi farovi
    Dosta vremena sam na točkovima i tvrdim da najmanje 70% vozila ima neispravne ili raštelovane farove. Jako često me jedan far prži u mali mozak a drugi sija normalno, ne znaju ljudi kako pravilno uglave sijalicu. Potrebna je ozbiljna reakcija policije jer je sada i mrak duži te takvi farovi ozbiljno ometaju druge vozače što posredno utiče i na broj nesreća o kojima čitamo.
  • LED

    06.11.2022 22:49
    @@LED
    Zato što većina srbalja ne zna da koristi manuelni nivelator farova. Koliko sam primetio uglavnom svi drže na 0 sve vreme, bez obzira da li na stražnjoj klupi voze jednu ili tri osoble, ili pored toga vuku auto prikolicu. Treba nekad pročitati i looser manual od vozila.
  • mika

    06.11.2022 22:43
    ljudi dignu svetla maksimalno visoko, to je problem...pacijenata na nasim putevima koliko neces, cesto mi se desava da me jedan far oslepi a drugi ne.
  • @LED

    06.11.2022 21:36
    Ako moze jedna strucna analiza zasto me zaslepljuju majmuni s belim svetlima na nasim putevima, jer imam tu nesrecu da zivim i vozim ovde, a ne u UK.
  • Marko

    06.11.2022 21:24
    @LED
    Slažem se oko aftermarketa, ali ne i oko toga da fabricki led nije problem, odnosno da vecina novih kola ima adaptivna led svetla - nema. I nakon 10 godina masovne upotrebe led svetala, za koja se pricalo (ako ne gresim) da su skoro vecna, pocelo se pojavljivati sve vise kola (Skoda octavia 2014-) sa izbledelim svetlima. Koliko sam upucen zamena podrazumeva nov far, sama sijalica se izgleda ne menja.
  • Nikad fiat

    06.11.2022 21:20
    Nekontrolisani tehnicki
    Zaslepljuju nepodeseni farovi i ksenoni.
  • LED

    06.11.2022 20:19
    @nije led
    Ne radi se o loše podešenim farovima. Većina novih vozila ima adaptivna svetla kod kojih nema podešavanja već se dinamički sama podešavaju u toku vožnje i prilagođavaju uslovima. Problem su aftermarket LED svetla koja se ugrađuju samoinicijativno u farove predviđeelne za halogene sijalice i koja krše UK propise RVLR 1989 kojim je definisan maksimalni dozvoljen intenzitet svetla na određenim udaljenostima. Većina vozača nema predstavu o tome i samo gleda da stavi što jače LED sijalice, odnosno misli da je što više lumena to bolje. Zbog toga se u UK u poslednje vreme obara na tehničkom i pišu se kazne.
  • nije led

    06.11.2022 18:18
    ...nego loše podešeni farovi i zaboravljena duga svetla. Toga je bilo oduvek, ima previše bahatih vozača, a ovo je samo jedan od mnogo primera bahaćenja
  • GV

    06.11.2022 18:06
    Ne
    Ne, zaslepljuju neispravno podesena svetla, a kod nas je to svako 3. vozilo. Pitam se kako prolaze te "rigorozne" tehnicke preglede. Zajebavaju nas za neke gluposti (kao ono u crtanom filmu kad policajac pise kaznu vozacu jer nema vode u saksiji za cvece) a fundamentalno je pregledati svetlosnu signalizaciju i kocnice i tacka !!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna