Problem je što je desna traka u kolotrazima(uzdužnim ulegnućima) pukotinama i sl., a sve usled "dobro" odrađenog posla .
Vožnja desnom trakom je više opasna nego bezbedna, pogotvo kada se gore pomenuti kolotrazi napune vodom, pa dobijemo i žešći akvaplaning koji se dešava već preko 80km/h.
Prvo sredite puteve kvalitetno i kako dolikuje novcima koje vam ostavljamo za putarine(koji nije mali), pa onda izmišljajte nove zakone.
Ako je brzina ograničena na 130km/h onda mogu da vozim i levom trakom.
Onja ko hoće da divlja ima NAVAK, pa nek divlja.....
Bolje pričajte o gužvama u gradu, gde 90% vozača kucka poruke, a mnogi i stoje u desnoj traci sa četiri, a da ne pričamo da prilikom prestrojavanja gotovo niko ne uključi žmigavac.... Prekoračenje brzine u gradu i vožnja pod dejstvom alkohola i psiho aktivnih supstanci je posebna priča...
Prvo skočite pa recite HOP.
Uvesti drakonske kazne, a za prekoračenje brzine, pored kazne, a opet u zavisnosti od toga koliko je prekoračena brzina, uvesti i zabranu kretanja od trenutka zaustavljanja i to minimum pola sata.
Sve bi se dovelo u red za dve nedelje.
Devedeset posto ljudi kod nas koji voze levom trakom, ustvari ne poznaje propise, vidi se i po reakciji kad ih svi na kraju obilaze sa desne strane a oni se kao čude sto smo besni.
Iako vecina jednostavno nema obzira prena drugima, moram napomenti da je za neke ogranicavajuci faktor voznja u desnoj straci zapravo stanje asfalta u toj traci. Desna je ocajna, puna rupa, ulegnuca, asfaltnih naprsnuca.
Vozim levom dok god mogu, ali aktivno pratim saobracaj iza sebe da se pomerim u desnu i ne smetam brzima o sebe, bez obzira da li vozim po ogranicenju, brze ili sporije.
U Srbiji nema ko da ih sankcioniše. Saobraćajna je na putu isključivo kada je sezona pa da uhvate malo para. Pre neki dan na putu za Bg. Kombi 90km/h, levom trakom i tako bar 5 km. Obilaze ga sa desne strane. Kod nas pravilo ko ima veću pišu ili kompleks
U Srbijici je desna traka oplemenjena kolotrazima i rupama koje na vrhunskom kolovozu ostavljaju kamioni i šleperi do mere da se istom uopšte ne može voziti. Ne znam kako ih nije sramota da na autoputu Beograd - Novi Sad naplaćuju putarinu.
Kod nas je koliko sam primetio na snazi pravilo jedne sekunde. Ako ja idem u levoj traci, a ti si ispred mene, krećem da trubim, ti moraš da se skloniš u roku od jedne sekunde - ako npr. pretičemo kamion, ti moraš pod kamion. Pravilo se posebno striktno primenjuje ako vozim BMW.
Da li se slažete da je ovakav režim koji podržava, afirmiše i nagrađuje siledžijstvo i nepoštovanje zakona osnovni uzrok bahaćenju na svim poljima pa uključujući i autoput?
Ajd sad vi to objasnite prosecnom, novodošlom biću u beogradu, kome je zivotna zelja da mu tablica počne sa bg i da uz to, svojim stilom vožnje demonstrira iz koje zabiti se dogegao do beograda?
To bi trebalo uvesti i kod nas. Ali i da se postave znaci:
Leva traka za preticanje (max. 20 sec.), srednja traka za vožnju.
Jer barem polovina vozača kod nas to ne zna...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šta je "Pravilo 20 sekundi" koje se primenjuje na nemačkim auto-putevima za vožnju u levoj traci?
Autor: Kamatica
Život
•07.10.2025.
•07:00 > 07:00
Komentari 18
Saša
Vožnja desnom trakom je više opasna nego bezbedna, pogotvo kada se gore pomenuti kolotrazi napune vodom, pa dobijemo i žešći akvaplaning koji se dešava već preko 80km/h.
Prvo sredite puteve kvalitetno i kako dolikuje novcima koje vam ostavljamo za putarine(koji nije mali), pa onda izmišljajte nove zakone.
Ako je brzina ograničena na 130km/h onda mogu da vozim i levom trakom.
Onja ko hoće da divlja ima NAVAK, pa nek divlja.....
Bolje pričajte o gužvama u gradu, gde 90% vozača kucka poruke, a mnogi i stoje u desnoj traci sa četiri, a da ne pričamo da prilikom prestrojavanja gotovo niko ne uključi žmigavac.... Prekoračenje brzine u gradu i vožnja pod dejstvom alkohola i psiho aktivnih supstanci je posebna priča...
Prvo skočite pa recite HOP.
Uvesti drakonske kazne, a za prekoračenje brzine, pored kazne, a opet u zavisnosti od toga koliko je prekoračena brzina, uvesti i zabranu kretanja od trenutka zaustavljanja i to minimum pola sata.
Sve bi se dovelo u red za dve nedelje.
Slucajni Prolaznik
Marko NS
Horus
Nišlija 1
Gojko
NSadjanin
Vozim levom dok god mogu, ali aktivno pratim saobracaj iza sebe da se pomerim u desnu i ne smetam brzima o sebe, bez obzira da li vozim po ogranicenju, brze ili sporije.
Zoran
Najmogućnije
Mita
Skeptik
Samo pitam
Miloš
A
Steva
Max
Leva traka za preticanje (max. 20 sec.), srednja traka za vožnju.
Jer barem polovina vozača kod nas to ne zna...
Xxx
Za razliku od Nemačke, naša desna traka je uništena kamionima.
Mnogo je sigurnije, i udobnije, voziti se levom stranom.
Slucaj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H