Brend, koji treba da lansira svoju prvu kolekciju koju potpisuje njihov novi dizajner Rikardo Tiši, saopštio je da je posvećen tome da postane društveno i ekološki odgovorna kompanija nakon što je priznao da je u svojoj prošloj finansijskoj godini spalio neprodatu robu vrednu 28,6 miliona funti.
Barberi je takođe naveo da će slediti druge luksuzne brendove, kao što su Versaće, Guči i rodonačelnica etičke mode Stela Makartni, i eliminisati u svojoj proizvodnji prirodno krzno zeca, lisice, vizona i azijskog rakuna.
"Moderan luksuz znači biti društveno i ekološki odgovoran. To je glavni kredo za nas u Barberiju i ključ za naš dugoročni uspeh", rekao je glavni izvršni direktor Marko Gobeti.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar