Na taj način, ocenio je Nikodijević, i zvanično se pravi prvi korak za budući Beogradski metro.
"To je izuzetno važna odluka za grad Beograd. U preduzeću će biti isključivo najstručniji ljudi, profesori univerziteta i ljudi koji se godinama bave temom metroa. Zadatak preduzeća biće projektovanje, a u budućnosti i izgradnja i održavanje sistema metroa u Beogradu", rekao je Nikodijević za TV Prva.
On je izrazio nadu da će gradnja početi 2020. godine, kako je i planirano.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Обсервер
antibot
V
Ali jedino ako ga plate sami Beograđani. Dva nova BG mosta su za rekordno vreme izgrađena tako što se cela država zadužila dižući kredit.
U međuvremenu NS tek sad dobija nazad onaj broj mostova koji je imao pre bombardovanja, dakle nijedan dodatni most.
Žeželjev most je obnovljen sredstvima grada NS, pokrajine Vojvodine i EU.
Dakle BG mostove plaćamo svi, a NS mostove samo mi.
Onda bar BG metro nećemo plaćati.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar