"U naredne tri godine planiramo da svedemo subvencije za održavanje putne mreže na nulu", najavila je Mihajlović.
Ona je podsetila da je započeta reforma Puteva Srbije i da se sada održavanje putne mreže vrši isključivo na osnovu tendera, a ne po preduzećima, odnosno 'feudima', kako je ranije bio slučaj.
"Očekujemo da bude potpuno drugačije i održavanje i naplata prihoda u Putevima Srbije", naglasila je. Podsetila je da se, nažalost, prihodi od putarine danas koriste i za održavanje regionalnih puteva, umesto samo za održavanje autoputeva.
Kada je reč o železnici, Mihajlović ističe da železničko preduzeće Kargo ne koristi uopšte subvencije i da je cilj da se one smanje i za ostala železnička preduzeća. Kako navodi, "Srbija voz" mora još da prima subvencije, ali da bi preduzeća Infastruktura železnice Srbije moglo u narednih tri do pet godina da posluje potpuno samostalno.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 4
Zoranu izbaciti
Trebaće i Evropi.
Zorana je bliska sa amerikancima, toliko je dozvoljeno reći.
Ovo se radi namerno!
deregulacija žel.
Nikola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar