Menu 021

Još nije povećana dozvoljena brzina kretanja u pojedinim novosadskim ulicama

Iako je pre više od mesec dana u nekoliko novosadskih ulica trebalo da bude povećana brzina kretanja vozila, to se još nije dogodilo jer nisu nabavljeni saobraćajni znaci, saznaje 021.rs.
Novi Sad 08.05.2017. | 09:06 > 09:27
Još nije povećana dozvoljena brzina kretanja u pojedinim novosadskim ulicama
Foto: 021.rs

Naime, od 1. aprila je trebalo da stupi na snagu Odluka o povećanju ograničenja brzine kretanja vozila na 60 ili 70 km/h u delovima ili u celih osam ulica u skladu sa zaključkom Saveta za koordinaciju poslova bezbednosti saobraćaja na putevima u Novom Sadu.

Kako je objašnjeno za 021.rs u Gradskoj upravi, nadzorni organ Gradske uprave za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) naložio je izvođaču radova JKP "Put" da postavi znakove, ali to se još nije dogodilo.

"JKP "Put" je trenutno u postupku pribavljanja znakova. Kada isti budu isporučeni od strane dobavljača, počeće postavljanje saobraćajne signalizacije kojom će biti povećana brzina kretanja vozila na pojedinim saobraćajnicama, na kojima time neće biti ugrožena bezbednost učesnika u saobraćaju", navode u UGZI-ju.

Podsetimo, brzina kretanja sa 50 na 60 ili 70 70 km/h će biti dozvoljena u sledećim ulicama:

- Ulica Venizelosova (60km/h)
- Ulica Reljkovićeva u Petrovaradinu (60km/h)
- Put Šajkaškog odreda (70km/h)
- Ulica industrijska (60km/h)
- Ulica partizanska (60km/h)
- Rumenački put - od Avijatičarske ulice do kružnog toka (60km/h)
- Rumenački put - od kružnog toka do Ulice Sajlovo XXXI (70km/h)
- Bulevar Evrope - od kružnog toka - Rumenački put do kružnog toka - Kornelija Stankovića (70km/h)
- Bulevar Evrope - od kružnog toka - Kornelija Stankovića do Futoškog puta (60km/h)
- Bulevar vojvode Stepe - od kružnog toka - Kornelija Stankovića do Bulevara kneza Miloša (60km/h)


Podsetimo da je odluka da se poveća brzina kretanja doneta na Savetu za bezbednost saobraćaja nakon analiza. Očekuje se da će se na taj način povećati protok saobraćaja u navedenim ulicama, koje se uglavnom poklapaju i sa tranzitnim pravcem kroz Novi Sad.

Najavljeno je i da će, nakon što se uvede novi režim, saobraćajna policija intenzivno kontrolisati ove pravce, a u slučaju da se primete problemi u funkcionisanju, brzina kretanja će se umanjiti.
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Anon
    09.05.2017 12:56
    @Neko Tamo
    Na delu Bul.Evrope izmedju Futoske i Rumenacke je ipak naseljeno mesto, tako da nema govora voznji 100 na sat, a posebno izmedju Futoske i Kornelija Stankovica. Slazem se da bi nadvoznjaci verovatno bili korisna stvar, ali oni su nepotrebno skupi za jedan bulevar u naseljenom mestu i zahtevaju mnogo prostora zbog pristupnih petlji. Druga stvar je ako ste mislili na pesacke nadvoznjake (koji bi imali dodatan lift za stare ili ljude u kolicima). Ali cak i uz te mere, ne moze se voziti 100 na sat kroz raskrsnicu sa Hadzi Ruvimovom ili Kornelija Stankovica/Vojvode Stepe (vi ovu ulicu zovete Partizanska, mada ona pocinje par stotina metara posle kruznog toga), i to ne zbog pesaka, nego automobila koji se voze tim ulicama.

    Ja jesam mislio upravo na taj kruzni tok kada sam rekao da je guzva znatno manja nego u slucaju semafora (uporedio sam prosecnu kolonu koja se stvara na kr. toku sa prosecnom kolonom na susednim semaforima kao dokaz). Vi kazete da je guzva "nepodnosljiva", ali to je vas subjektivni osecaj (guzva na Bulevaru Oslobodjenja kod Futoske pijace zna da bude nepodnosljiva, ali ovi vasi primeri su zaista pogresni). Stvarno mi nije jasno sta ocekujete u naseljenom mestu. 70 km/h uopste nije malo i vise je nego dovoljno za ovu deonicu. Pozdrav.
  • Neko Tamo
    09.05.2017 11:21
    @Anon
    Po meni najlogicnije resenje jeste da se uklone svi pesacki prelazi na delu od Futoske do ukljucenja na autoput i da se tu uvede ogranicenje brzine 100 km/h tako cemo svi biti srecni a nece biti zgazenih pesaka.

    Druga stvar, mislim na kruzni tok kod Rumenacke i kod Partizanske ulice. Guzva je nepodnosljiva a jos gratis na ulaske i na izlasku stoje pesacki prelazi... Bolje bi bilo da su tu uradjeni nadvoznjaci. I pitanje za vas zasto vi tuda ne vozite brze od ogranicenja ? Ko jos u uvoj drzavi postuje ogranicrnja za bilo sta.... Jednostavno ogranicenje od 60km/h je vrlo nelogicno za tu deonicu puta i ja zato vozim po necemu sto je sasvim logicno a to je 100km/h. I da hvala na komplimentu.
  • Anon
    09.05.2017 10:25
    @Neko Tamo 08.05.2017 • 18:01
    Ti se zapravo lepo sprdas sa svima nama ovde. Moderna verzija Domanovicevog coveka iz mase. Tvoja upornost u guranju svojih dozlaboga naduvanih i pritom naravno pogresnih stavova svima nama sluzi kao korektiv. Alal vera!

    Ali za one koji ozbiljno shvataju tvoje komentare:

    1. Bulevar Evrope nije tranzitni put, vec jedna obicna siroka avlija smestena usred naseljenog mesta. Istina, bezbedna za kretanje saobracaja brzeg od 50 km/h.

    2. Pesake upravo i treba da pustas ako si iz svog iskustva svestan kako to izgleda kad tebe niko ne propusta.

    3. Kruzni tokovi na bulevaru su eliminisali mogucnost bocnog udesa u slucaju kad neko prozuji kroz zuto na semaforu brzinom od 100 na sat. A takodje su i minimalizovali zastoje. Da li ste ikada na jednom od ova dva kruza toka videli kolonu duzu od 5 automobila (a i toga bude retko)? Na bilo kom od susednih semafora kolona je obavezno duza od toga.
  • Marko
    09.05.2017 08:51
    @Vaske
    ...zato su u vreme "ćofija, jugića i stojadina" ljudi ginuli češće u slučaju sudara, jer je veća brzina i manja bezbednost. Na sreću, bilo je manje vozila. Na nesreću, pošto su danas vozila bezbednija, vozači nisu u stanju da se kontrolišu i žele da povećaju brzinu. Ako su kola postala bezbednija, nije ljudska lobanja postala otpornija.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest