Vlasnici telefona ne mogu do svojih uređaja koji su predati na reklamaciju

Građani koji su mobilne telefone i druge uređaje kupili preko kompanije Hendi-Tel d.o.o. sada nemaju kome da reklamiraju predmete u kvaru, a ni od koga da preuzmu predmete koji su već predati na reklamaciju jer je kompanija zatvorila sve svoje radnje u Srbiji.
Vlasnici telefona ne mogu do svojih uređaja koji su predati na reklamaciju
Foto: 021.rs
Nenad T. je kupio uređaj od Hendija koji je nakon nekog vremena odneo u poslovnicu da prijavi kvar. Njegov telefon su zadržali i rečeno mu je da će ga poslati na servis. Kada je prošlo nekoliko nedelja, on je otišao po svoj uređaj i shvatio da su sve radnje ove firme zatvorene.
 
Kako je za 021 ispričao Nenad, posle nekoliko nedelja potrage uspeo je da sazna u kom servisu je njegov telefon, ali budući da je kompanija Hendi zatvorena, u servisu su mu rekli da nemaju pravo da njemu predaju uređaj jer zahtev za reklamaciju nije podneo on, već pomenuta kompanija.
 
Kroz sličnu situaciju prošla je i Milica S. iz Novog Sada, koja se obratila tržišnoj inspekciji, ali joj je inspektor rekao da je kompanija zatvorena i da oni tu ne mogu ništa da urade.
 
U Ministarstvu trgovine za 021 ističu da je Hendi zatvorio sve prostorije, a da se obaveštenja o reklamacijama i prigovorima mogu naći na stranici zatvorene kompanije. Oni takođe kažu da, u slučaju problema, potrošači mogu da se obrate operaterima sa kojima je sklopljen ugovor. Ipak, u ministarstvu naglašavaju da nije postojao povećan broj prigovora tržišnoj inspekciji nakon zatvaranja kompanije Hendi-Tel.
 
U udruženju za zaštitu potrošača "Prosperitet" imaju drugačije iskustvo. Njima se javio veliki broj potrošača koji nisu znali šta se dešava sa njihovim uređajima koji su, navodno, prosleđeni servisima. 
 
"Telefoni koje su korisnici dali na reklamaciju su zarobljeni u servisima ili ko zna gde, oni njih ne mogu da dobiju, a operateri sa kojima je Hendi sarađivao se ograđuju da oni nisu zaduženi za uređaj, već samo za ugovore", navodi za 021 Radomir Ćirilović, predsednik ovog udruženja.
 
Podsetimo, direktor kompanije Hendi-Tel d.o.o, Mihail Borislavov Nenčev, podneo je ostavku 31. maja ove godine, sve Hendijeve radnje u Srbiji su zatvorene 1. juna, a stečajni postupak nad kompanijom pokrenut je pred Privrednim sudom u Beogradu 9. jula
 
U martu ove godine, preduzeće Hendi je promenilo vlasnika, pa tako sada ne pripada kompaniji Hendi iz Sofije, već je u vlasništvu New Investment Point, beogradskog preduzeća iza koga stoji bugarski državljanin Aleksandar Hristoslavov Popov.
 
New Investment Point osnovan je u Beogradu drugog marta 2018. godine sa 100 dinara kapitala, a firmu Hendi preuzeo je samo pet dana nakon osnivanja. 
  • Dejan

    19.07.2018 12:21
    Pos`o
    Pa sto ne napisete javno ko je pravi vlasnik te firme ! Zatvorena je u Petak, vikend pre imenovanja novog ministra finansija !! Sukob interesa wow
  • Лука Лабан

    19.07.2018 11:24
    Бугар преварант је само искористио шансу коју му је дала такође преварантска власт у Србији. Нема разлике међу њима!
  • RVosha

    19.07.2018 11:03
    Smrdija
    Kakva drzava takva i trgovina .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Novosadska parking balvan revolucija

Ponekad klizite ulicama i najmanje gledate na put pred vama. Nadate se, iščekujete, usporavate, kao da ćete zaskočiti prazan prostor. Vi ste lovac na slobodno parking mesto.