Četvorka neće saobraćati deset dana, menjaju se trase šest linija

Režim saobraćaja u delu Bulevara Mihajla Pupina, na raskrsnici sa ulicama Žarka Zrenjanina i Modene, biće privremeno izmenjen od četvrtka, 2. avgusta, zbog rekonstrukcije vrelovoda.
Četvorka neće saobraćati deset dana, menjaju se trase šest linija
Foto: 021.rs
Iz smera Uspenske ulice Bulevar Mihajla Pupina postaje "slepa ulica" do te raskrsnice kod Skupštine grada, a iz smera sa Varadinskog mosta može se skrenuti desno u Ulicu Modene i levo u Ulicu Žarka Zrenjanina.
 
Zbog toga će biti izmenjene trase autobusa 1, 3, 4, 6, 8, 12 i 18.
 
Linija 1 i 8 
 
Smer ka Limanu: Od raskrsnice ulica Uspenske i Jevrejske autobusi skreću desno u Jevrejsku, zatim levo na Bulevar oslobođenja, levo u Narodnog fronta, desno u Fruškogorsku ulicu do okretnice Štrand.
 
Smer od Limana: Od raskrsnice ulica Fruškogorske i Narodnog fronta autobusi skreću levo u Narodnog fronta, desno na Bulevar oslobođenja, desno u Jevrejsku, levo u Uspensku ulicu i dalje nastavljaju redovnom trasom.
 
Linija 3 
 
Smer sa Detelinare: Od raskrsnice Uspenske i Jevrejske autobusi skreću desno u Jevrejsku ulicu, zatim levo na Bulevar oslobođenja, levo u ulicu Maksima Gorkog, levo u Stražilovsku, dalje ulicom Žarka Zrenjanina do Bulevara Mihajla Pupina i dalje nastavljaju redovnom trasom.
 
Smer iz Perovaradina: Od raskrsnice Bulevara Mihajla Pupina i Ulice Žarka Zrenjanina autobusi skreću levo u Žarka Zrenjanina, desno u Vojvođanskih brigada, desno u Maksima Gorkog, desno na Bulevar oslobođenja, desno u Jevrejsku i dalje nastavljaju redovnom trasom.
 
Linija 4 
 
Autobusi na ovoj liniji neće saobraćati za vreme izvođenja radova.
 
Linija 6
 
Smer sa Adica: Od raskrsnice Futoške ulice i Bulevara oslobođenja autobusi skreću desno na Bulevar oslobođenja, levo u Maksima Gorkog, potom u Stražilovsku pa ulicu Žarka Zrenjanina do Bulevara Mihajla Pupina i dalje nastavljaju redovnom trasom.
 
Smer sa Podbare: Od raskrsnice Bulevara Mihajla Pupina i Ulice Žarka Zrenjanina autobusi skreću levo u Žarka Zrenjanina, desno u Vojvođanskih brigada, desno u Maksima Gorkog, desno na Bulevar oslobođenja, levo u Futošku ulicu i dalje nastavljaju redovnom trasom.
 
Linija 12 
 
Smer iz Centra: Od raskrsnice Uspenske i Jevrejske autobusi skreću desno u Jevrejsku, zatim levo na Bulevar oslobođenja do raskrsnice sa Maksima Gorkog i dalje nastavljaju redovnom trasom.
 
Smer sa Telepa: Od raskrsnice Bulevara oslobođenja i Ulice Maksima Gorkog autobusi saobraćaju Bulevarom oslobođenja, skreću desno u Jevrejsku ulicu, pa potom levo u Uspensku do okretnice u Šafarikovoj.
 
Linija 18 
 
Smer: Novo naselje - Detelinara - Liman - Novo naselje: Od raskrsnice Bulevara oslobođenja i Futoške ulice autobusi saobraćaju Bulevarom oslobođenja, dalje skreću desno na Bulevar cara Lazara i potom nastavljaju redovnom trasom. Na autobuskom stajalištu Bulevar oslobođenja - Futoška čekaju do polaska.
 
Smer: Novo naselje - Liman - Detelinara - Novo naselje: Od raskrsnice Bulevara cara Lazara i Bulevara oslobođenja autobusi skreću levo na Bulevar oslobođenja, levo na Bulevar kralja Petra I i dalje nastavljaju redovnom trasom. Na autobuskom stajalištu Bulevar oslobođenja - Jevrejska čekaju do polaska.
 
Ova izmene će važiti do 12. avgusta.
  • Daka

    02.08.2018 11:32
    Lepo vreme
    Eto prilike da se prošeta ili biciklom provoza. Bolje sad sa se majstoriše nego na zimu.
  • Pera

    01.08.2018 22:00
    Najbolje je da se svi odselimo dok se radovi ne završe. Kako da odem na posao kad ne mogu da izađem iz kvarta?
  • Novosađanin, ljut

    01.08.2018 19:32
    Naša ekonomija bi trebala da proučava temu Ugradni Interes.
    Koja podrazumeva sve na temu procenata svih ljudi koji učestvuju u izvođenju nekih radova.
    Pri tome sama neophodnost radova nije bitna.
    Odnosno, mogu se ciklično ponavljati svakih godinu dana, negde 2 a negde više.
    Ako uzmemo cevi na primer, današnja tehnologija cevi omogućuje da se najmanje 15 godina koriste. Ne zaboravimo, u ranijim vremenima se nisu menjale ni 30 godina.
    A današnja nauka dozvoljava 15, a da se ne očekuju pucanja.
    Međutim mi smo mnogo napredniji, radimo to svakih 2-3 godine.
    Nađe se razlog.
    Napravi projekat.
    Pa ide iskop, skidanje puta, posle se sve to vraća.
    A svima dobro.
    Svi dobiju svoj procenat.
    Čitava industrija ugradnje, desetine preduzeća i stotine radnika i neradnika.
    Doduše, neko bi rekao, gledajući to - Sizifov posao.
    Sama raskrsnica Cara Lazara i Fruškogorske je otvarana najmanje 7 puta od kada je demokratije u Srbiji, od 2000-te.
    I uvek se nađe razlog da se još jednom otvori i napravi još koja faktura.
    Gledajući sa strane, neko bi rekao da u ovom gradu ne žive razumni ljudi.
    A kamoli obrazovani.
    Možda samo, gramzivi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti