Pojedini stanovnici Limana tvrde da im pošta kasni, Pošta demantuje

Stanovnici pojedinih delova Novog Sada poslednjih meseci će žale da im kasni pošta.
Pojedini stanovnici Limana tvrde da im pošta kasni, Pošta demantuje
Foto: 021.rs

Da postoje problemi sa dostavljanjem pošte pokazuje slučaj sa Limana II gde je upravnik zgrade pozvao komšije da odu do Limanske pošte i podignu svoju poštu. Na obaveštenju koje je potpisao upravnik zgrade, koje je bilo okačeno na ulazu u Fruškogorskoj 12 dok ga neko nije otkinuo, pisalo je: "Poštu do daljnjeg možete podići u pošti kod Limanske pijace. Pošta ne isporučuje pošiljke do daljnjeg zbog nedovoljnog broja radnika".



Upravnik ove zgrade Zaviša Ljubiša za 021.rs kaže da je obaveštenje okačio nakon što su mu se komšije više puta žalile da ne dobijaju poštu i račune, pa je odlučio da sam ode do limanske Pošte i sazna šta se dešava.

"Dostavljanje pošte kasni već nekoliko meseci i tek sada sam otišao da se raspitam šta je problem jer trebalo je vremena da shvatimo da nešto nije kako treba. Takođe, u međuvremenu je i poštar koji je pokrivao ovaj kvart dve decenije otišao u penziju. U Pošti su mi rekli da nemaju dovoljno radnika i da zato kasne sa isporukama i dali su mi poštu za moju zgradu. To su čuli stanari drugih zgrada, pa su i oni išli do Pošte. Sada su iz tog preduzeća počeli svakog dana nekog da šalju u ovaj kvart", navodi Ljubiša za 021.rs.

Pojedini stanari Limana II su za 021.rs potvrdili da već nekoliko meseci imaju problema i da im pošta kasni, što najbolje vide po računima koji nekad dođu krajem meseca i to svi odjednom. Oni su ispričali i da su od prijatelja iz drugih delova Novog Sada čuli da se i njima dešava da pošta znatno kasni.

U JP "Pošte Srbije" za 021.rs damantuju da ima kašnjenja u isporukama.

"Sve pošiljke prispele za područje Limana II su uredno uručene. Napominjemo da se prispeli računi uručuju u zakonskom roku, u skladu sa datumom predaje. Naime, komunalna i ostala preduzeća račune ne predaju u isto vreme, već sukcesivno od 6. do 20. u mesecu što utiče i na datum uručenja. Pošta ulaže maksimalne napore da sa raspoloživim resursima obavi svoju delatnost na najbolji mogući način, kako u šalterskom poslovanju, tako i u dostavi pošiljki", kažu za 021 u službi za odnose sa javnošću ovog preduzeća.

U "Pošti Srbije" su povodom slučaja na Limanu II za naš portal naveli da nema potrebe da građani odlaze u Poštu po svoje pošiljke, već će im one biti dostavljene na adresu.

  • hvala 021

    09.10.2018 18:48
    Molim dobre ljude sa 021 da refrešuju ovu vest i da istraže zašto pošta ne dostavlja pošiljke i da li će ići na prodaju, štrajk ili šta već.
  • Cale

    28.09.2018 10:36
    Strajk - otpustite botove
    Radnici u posti - kada cete u generlani strajk? Tri kljucne tacke da zahtevate od vlade - otpustanje viska "administrativnih" radnika koji nista ne rade (zaposleni preko stranke), od viska para u budzetu nakon otpustanja botova raspodela para na vece plate i zaposljavanje postara koj ice raditi na terenu.
    A lepo bi bilo i da ne naplacujete "otvaranje" stranih paketa 100 dinara.
  • Prolaznik

    27.09.2018 22:57
    Gle sad...
    ... kad vecina predje na online pa banke ukinu placanje bez provizije. Ma milina jedna :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti