Zabranjene reklame koje dovode do nezadovoljstva sopstvenim telom
Zabrana će se odnositi na 12.000 reklama koje se svakodnevno postavljaju u autobusima, tramvajima, metrou i vozovima, koji saobraćaju u okviru sistema kojim upravlja gradska agencija Transport for London (TFL).
"Od sledećeg meseca neće biti dozvoljene reklame koje promovisanjem nerealne slike o ljudskom telu mogu da izazovu nesigurnost u sopstveni fizički izgled, naočito kod mladih", navodi se u saopštenju.
Gradonačelnik Londona Sadik Kan podržao je takvu odluku, navodeći da je kao otac dveju tinejdžerki zabrinut zbog nerealnih poruka koje reklame šalju i pritiska koji vrše na žene.
U julu prošle godine, jedan britanski policajac rekao je da postavljanje reklame za proteinsku dijetu sa slikom devojke u bikiniju nije uvredljivo, zbog čega je u javnosti nazvan seksistom.
Na reklami sa sloganom "Da li je vaše telo spremno za plažu?" prikazana je australijska manekenka Rene Somerfild, odevena u žuti kupaći kostim.
Agencija TFL jedna je od najprofitabilnijih na svetu, sa očekivanim prihodom od 1,98 milijardi evra u narednih osam godina.
Komentari 1
reklama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar