Kako da sagovornika navedete da uradi ono što želite

Ljudi ponekad vole da manipulišu. Ako želite da saznate koji je najbolji način da naterate ljude da urade ono što želite, obratite pažnju na sledeću studiju.
Akademska studija, koju su sproveli u malom gradu na jugu Francuske naučnici koji izučavaju psihologiju i ponašanje, Nikolada Goguna, pokazuje najbolji način ubeđivanja ljudi. 
 
U studiji je učestvovalo 600 ljudi koji su zamoljeni da doniraju novac za bolesnu decu. Svaka polovina grupe je zamoljena na različiti način i, naravno, rezultati su drugačiji. 
 
Naime, prvoj grupi ispitanika je postavljen zahtev: "Verovatno ste zainteresovani za organizacije za decu sa srčanim problemima. Pitam se da li biste mogli da nam pomognete tako što ćete donirati novac.
 
A drugoj polovini je postavljen ovakav zahtev: "Verovatno ste zainteresovani za organizacije za decu sa srčanim problemima. Verovatno ćete odbiti, ali me zanima, da li biste mogli da nam pomognete tako što ćete donirati novac.
 
"Verovatno ćete odbiti" je bilo ključno. 
 
Čak 39,1 odsto ljudi iz druge grupe je doniralo novac, za razliku od prve, u kojoj je novac doniralo skoro 25 odsto. 
 
Ljudi će se uglavnom pokoriti ovakvoj vrsti zahteva, jer to uklanja njihov osećaj slobode i kako bi ga ponovo vratili, uradiće ono što se od njih traži.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin