Da li turističkim agencijama preti propast?

Turisti danas usluge i putovanja kupuju na razne načine, pa se postavilo pitanje šta to znači za turističke agencije.
Da li turističkim agencijama preti propast?
Foto: Pixabay

S obzirom na to kako je danas jednostavno rezervisati putovanje, mnogi se pitaju da li su tradicionalne putničke agencije sa svojim katalozima i kartonskim reklamama na izdisaju.

Sudeći po poslednjim istraživanjima, turističke agencije pokazale su se iznenađujuće otpornim. U Nemačkoj je, na primer, broj turističkih agencija blago porastao i ima ih gotovo 10.000. Prema podacima najveće turističke agencije, nemačke TUI, samo 20 odsto rezervacija stiže preko interneta.

Potrošači tako preferiraju da sami odaberu pojedinačne letove, ali kada su u pitanju kompleksnija i duža putovanja s više presedanja, agencije su i dalje u velikoj prednosti.

"Oni koji žele sigurnije putovanje verovatno će se obratiti agenciji", kaže portparolka TUI Ketrin Spikala.

Minus je to što agencije mogu biti skuplje. Prostora zasad ima za sve. Turistički portali jači su u 'last-minute' ponudi i kratkim putovanjima, a putničke agencije u specijalizovanim putovanjima poput krstarenja, kažu stručnjaci.

  • Dada

    18.09.2017 13:34
    Heh...
    Koliko su radnici i radnice po našim turističkim agencijama ljubazni, faktički je njihovo postojanje i suvišno, jer kažu - Imate sve na zidu... posle nekog vremena bi svako pogledao tamo...
  • nsss

    18.09.2017 09:09
    nsss
    u zemlji srbiji vise je moguce da sve propadne nego da se sacuva

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Svađa na letu ga koštala 20.000 dolara

Britanac koji je zbog svađalačkog ponašanja primorao posadu na letu Junajted erlajnsa da preusmeri sletanje na drugu lokaciju, mora da plati više od 20.000 dolara avio-kompaniji.