U stambenim blokovima grada sa i sada uskim i pretrpanim ulicama parkinzima i saobraćajem formirati zone sa jednosmernim saobraćajem. Druga traka se može podeliti na parking mesta koja nedostaju i na bicilističke trake. Tako bi se u uskim ulicama dobile neophodne biciklističke trake a mogli bi se voziti i trotineti.
zbog nepostojece infrastrukture za kretanje biciklista i el.trotineta pa nužno koriste trotoar , jeste da uklonite pešake iz saobracaja ili im ugradite propelere tj. tkzv "lebdeci pešaci".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Saobraćaj i Srbija: Šta novi zakon donosi vozačima trotineta i po čemu će se razlikovati od biciklista
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•13.02.2023.
•10:14 > 10:30
Komentari 2
Pešak
Rešenje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H