Više od 60 odsto nezadovoljnih kupaca radije će loše iskustvo sa kompanijom prepričati prijateljima na društvenim mrežama nego što će podneti formalni prigovor i tražiti zaštitu.
malo sutra formulari. neka firme ugase fejsbuk profile
ako firma ima prezentaciju na fejsbuku preko kojeg komunicira sa korisnicima-onda ce joj tamo stici i komentari i reklamacije.
brze reaguju ako ih javno prozoves. tada vam nadju broj telefona i bez broja sklopkjenog ugovora.
preko kontakata za reklamacije im trebaju dani da se odazovu i to pod uslovom da se odazovu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Umesto formalnih primedbi, potrošači se pre žale na Fejsbuku
Info
•03.02.2016.
•09:46
Komentari 2
/
ako firma ima prezentaciju na fejsbuku preko kojeg komunicira sa korisnicima-onda ce joj tamo stici i komentari i reklamacije.
brze reaguju ako ih javno prozoves. tada vam nadju broj telefona i bez broja sklopkjenog ugovora.
preko kontakata za reklamacije im trebaju dani da se odazovu i to pod uslovom da se odazovu.
Igor
S druge strane, na FB daleko vise ljudi (kupaca) moze da vidi mahinacije kojima pribegavaju prodavci i izbegnu da ih neko vara za njihove pare.
Iako je FB podlozan mahinacijama i negativnim praksama, takvi postovi se vrlo lako otkriju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H