Info
03.02.2016.
09:46
Više od 60 odsto nezadovoljnih kupaca radije će loše iskustvo sa kompanijom prepričati prijateljima na društvenim mrežama nego što će podneti formalni prigovor i tražiti zaštitu.
  • /

    03.02.2016 10:17
    /
    malo sutra formulari. neka firme ugase fejsbuk profile
    ako firma ima prezentaciju na fejsbuku preko kojeg komunicira sa korisnicima-onda ce joj tamo stici i komentari i reklamacije.

    brze reaguju ako ih javno prozoves. tada vam nadju broj telefona i bez broja sklopkjenog ugovora.
    preko kontakata za reklamacije im trebaju dani da se odazovu i to pod uslovom da se odazovu.
  • Igor

    03.02.2016 10:07
    Ako se zale kompanijama onda je vrlo velika mogucnost da ce njihova zalba zavrsiti u kanti sa otpacima.

    S druge strane, na FB daleko vise ljudi (kupaca) moze da vidi mahinacije kojima pribegavaju prodavci i izbegnu da ih neko vara za njihove pare.

    Iako je FB podlozan mahinacijama i negativnim praksama, takvi postovi se vrlo lako otkriju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna