Info
20.04.2016.
23:16 > 07:09
Holandski parlament je usvojio predlog koji se odnosi na zabranu korišćenja automobila s benzinskim i dizel motorima do 2025. godine.
  • Sara

    20.04.2016 22:33
    Grafit, koristice grafit umesto litijuma. Naucnici jos uvek rade na testiranju i zabelezeni su veoma dobri rezultati
  • Dragan

    20.04.2016 11:06
    Litijum
    Odgovor za litijumske komentare: nazalost, potpuno ste u pravu. Potpuno je neodgovorno bazirati se na sadasnjim litijumskim baterijama. Jedino ostaje nada (valjda osnovana), da ce vec za koju godinu da se usavrse ili mnogo efikasnije litijumske baterije, ili baterije koje se ne baziraju na litijumu (mene bi ovo drugo vise obradovalo).
    http://www.extremetech.com/extreme/198462-new-aluminum-air-battery-could-blow-past-lithium-ion-be-refilled-with-water
  • zivan

    20.04.2016 10:02
    Polako prolazi vreme motora na unutrasnje sagorevanje, ali i eletromobili i auta sa pogonom na vodonik imaju slabosti. Odista ce borba za litijum i jos neke retke metale biti zzestoka i preti da preraste u seriju ratova, kao ssto se u Kongu vodi za uranijum... Stvar je na svetskoj javnosti da unapred ukazze na potencijalnu opasnost i pravno korektno po drzzave se sirovinama regulisse vadjenje, preradu i proizvodnju baterija...
  • Aha

    20.04.2016 09:11
    ?
    Interesuje me odakle ce da vade silni litijum za sve te baterije za automobile. Unistavace negde zivotnu okolinu zarad toga? Pravice ratove radi jeftinijeg vadjenja rude? Bojim se da ce morati da koriste i druge alternativne izvore energije da bi do kraja sve bilo podnosljivo.
  • ja

    20.04.2016 08:22
    Eto nama gomilu polovnjaka kroz koju godinu :)
  • Milan

    20.04.2016 07:30
    Pravo resenje
    Pravo resenje je to naplacivanje. Pa ako je nekome bas stalo, neka plati.
    Trebalo bi vec odavno da se u pretrpanim gradovima:
    a. organizuje odlican javni prevoz, ukljucujuci i neku vrstu jeftinog taksija, i
    b. skupo naplati koriscenje privatnih automobila.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna