Autor: Blic

Info
28.07.2016.
08:00 > 10:16
Ukidanje uredbe o registraciji vozila po kubikaži godinama je predmet negodovanja vozača u Srbiji i dosad je više puta apelovano da se izmeni, jer je tehnološki odavno prevaziđena.
  • Blajv

    30.07.2016 19:49
    @sale novosadjanin

    Čiroki za po gradu, a? To što ti dečko plaćaš se zove porez na glupost.
  • sale novosadjanin

    30.07.2016 12:41
    imam jeep grand chirokie,5200 ccm3,1995 godiste...registracija 206000 dinara...,vrednost 2000 eura....
    moj kum ima mercedesa 270ml,2013 godiste,vrednost oko 20-25000 eura...registracija 60000 din..
    u hr za moj auto registracija oko 500-600 eura,u madjarskoj,slovackoj,rumuniji jos jeftinije ...
    kome svake godine kupujem dobar polovan punto ?
    mojoj decoi sigurno ne !
  • Ja ns

    30.07.2016 00:02
    Za ns js
    Decko ti si iskompleksirani debilko koji je garant iz 7 puta polozio vozacki ispit...baba iz steka dala lovu za punta 1.2 8v bez klime...u gradu ti svaki dan trube , prete i pljuju a ti i dalje zivis u 90-tim kad je golf 2 bio formula jer su svi vozili juga...kakav je luksuz auto od 2000ccm? Samim tim i 2200 ccm? Ja kad sednem u auto sa suprugom 2 dece i stvarima u 1200ccm i upalim klimu nema sanse u 3 da ubacim do indjije da dodjem...kakva snaga luksuz...luksuz je skup auto !!!audi a5 od 140tak konja kosta preko 16000 a c200 cdi 2002 kosta do 4000..pa uporedi registracije..i zasto c200 2002 ili alfa 166 2.4 mjet ili jos 10 auta moraju biti "krsine"koje trose i rasipaju ulje? Pre ce ta tvoja panda 1.0 da se raspadne i trosi ulje nego bilo koji dizel kako god odrzavan
  • ns ja

    29.07.2016 12:54
    za Izluftirao se
    Amerikanci novcem opisuju čak i osećanja, pa u starim filmovima kaže glumac: "Osećam se kao milion dolara!"
    Tako i mi možemo LUKSUZ i osnovicu za POREZ da opišemo prvom nabavnom cenom iz auto salona: tu su nepogrešivo prikazani svi elementi (pored nedvosmislenog LUKSUZA!) uz veću cenu: i veća kubikaža, i veća snaga, i veća potrošnja i zagađenje, i veća težina itd, itd, nema potrebe za velike filozofije (lagani dvosedi su automatski - luksuz - potreba sigurno nisu!)!!
    Mnogo minusa mi govori o tome koLko veLkih sRba vozi starudije Bemveje i Avudije sa puno konja i kubika, pa ođe jauču i mrze Zakone i pravedan porez!!! Oni bi teli da za 2 iljade evra uzmu neko auto, pa da š četir različite, a ćelave gume idu puNgas kroz grad, a zanjma da se sve crno puši izraubovan motor dok ulje lije iz semeringa!! Al neće oni da plate registracJu, oni oće od invalida Džabe, jer njima to treba, nema veze za gorivo i ulje to će dadnuti! Sam` ko jebe državu, njoj ne dadu, ko i onaj zemljoradnik , što bi davoZi 4x4 sa 4200ccm i priča o nuždi i teškom životu... Ne ide to rođaci, ne idu kavijar i socijalna pomoć, obest i glad, siromaštvo i bogatstvo, ne, ne ide!
    Zato su na zapadu puni otpadi VAKIH krševa jer ni kod njih to ne ide da neko ko NEMA vozi moćan jak luksuzan, stari krš pa još i da KUKA!! EJ sve bih ja to u ŠREDERU samleo, i peške vi lepo kad vam ne valjaju mali automobili, mali potrošači, za pijacu, lekara kišu ili sneg..nego biste da driftujete za sitne pare, aa frajeri SOCIJALNI!?
  • ns ja

    29.07.2016 12:32
    odgovor za Poljoprivrednika
    To je sasvim sigurno čist luksuz. Uteha je da vam registracija uopšte ne pada teško pogotovo s obzirom na troškove održavanja i goriva!! Ako možete da platite gorivo i održavanje za taj auto (pazite uopšte se ne bavim nabavnom cenom - ako je nov onda su troškovi servisa 0, ali veliki su troškovi nabavke, ako je kršina, onda je jeftino kupljen, ali servis uzima danak!), u svakom slučaju vama je najmanji problem registracija! Ako tu ne može da prođe npr. Lada NIVA onda ste vi neki ekstremni sportista, a ni jedan ekstrem nikada nije bio potreba, nego obest i čist LUKSUZ! Nema te njive kroz koju traktor ili lada niva ne prolaze (ono, možda vi uzgajate koku na obroncima Anda, ali ponavljam onda vi nemate problem sa registracijom!) ;)
  • Nešto je trulo...

    28.07.2016 20:33
    Što se tiče vas koji mudrujete o izduvnim gasovima bilo bi dobro da prvo sva državna vozila i vozila javnih preduzeća budu u skladu sa ekološkim standardima pa tek onda ludi narod to da plaća...
  • em

    28.07.2016 20:29
    za izluftiranog
    Za mog dizelasa starog 10+ god. je covek na tehnickom, dok je merio izduvne,izbecio oci i rekao da ima manje stetnih od polovine benzinaca sto je testirao... Ali ja teram u ovlasceni, ocistio egr, kat., redovno kontrolisem, servisiram... Proverio auto pre kupovine, prava km, servisna istorija... Itd... Naravno platio 500€ skuplje od proseka...
  • Poljoprivrednik

    28.07.2016 17:33
    Vozim 4x4 vozilo, 4200ccm, jedino sa njim mogu da prodjem kroz blatnjavi atar. Da li je to luksuz ili potreba?
  • Minions

    28.07.2016 17:04
    @Pera jedino je Vaš komentar racionalan, ostalo su samo pametovanja... Ja sam za uranilovku, registracija treba da bude najnormalnija stvar, jedan običan račun... Luksuz se može oporezovati na druge načine, na putu je najvažnija bezbednost!!! Ljudi ne idu na redovne servise i preglede, jer malo bogatstvo daju na registraciju i gorivo...
  • Izluftirao se

    28.07.2016 16:16
    Zahvalie se Zastavi
    Ovakvo idiotsko taksiranje po lestvicama je proizvod zastite Zastave i njenog Yuga skronavog.

    Dok je Zastava imala 1.3 motor tada je najeftinija registracija bila za 1.3 kada su kao Fiat presli na 1.6 od tada je 1.6 najjeftinija registracija i tako dan za danom. Cela drzava je taoc Zastave i Fiata, bila i ostala. Zato nismo mogli da uvezemo normalne polovnjake nego su nas terali da kupimo Yuga.

    Mislim kakva idiotska drzava daje poreske olaksice na uvoz slupanih automobila ili automobila sa milionskom kilometrazom? Pa na to treba da se placaju penali a ne da se dobijaju olaksice. A registracije za kubikaze preko 3,000 necu ni da pominjem. Ne znam koliko para da imam iz inata im nikada necu dati par hiljada eura za registraciju i tu grese svi koji voze takve automobile. Vase pare idu u dzep nekih dzebalebarosa sto su direktori mrtvih JKPova.

    I ovo sada sto ce da promene ce tako da promene da ce opet sve biti skuplje samo ce odnos biti malo relevantniji. Isto kao i dizanje putarine za domace da bi se izjednacile sa putarinama za strance.

    Najfer taksiranje bi bilo po tri kriterijuma:
    Tezina - habahnje puteva
    Izduvni gasovi CO2 i NOx - direktno povezano sa performansama vozila i dodatni penali na dizelase kao stvarno vece zagadjivace. Elektricna vozila nemaju nikakve troskove ovde
    Ukupna ocena na testu sigurnosti - jednostavno ljudi ce gledati sigurnija vozila ako dobiju olaksice
  • bobm

    28.07.2016 16:04
    po ovom kako se pise bolje da ne menjaju nista jer ce izmene samo povecati dazbine za one koji imaju ispod 2000 kubika a vise konja. nekako sumnjam da ce registracija pojeftiniti...
  • Zdravko

    28.07.2016 15:26
    Treba posteno odrediti cenu
    Cena poreza treba da bude PO PROCENJENOJ VREDNOSTI VOZILA,
    isto kao i za nekretnine,

    ALI I uvesti ekoloski koeficijent, koji se recimo: Zakuca se na vrednost 1, za vozila koja su euro4,

    a smanjuje se na 0,8...0,5....0,3......0,1 za vozila koja su ekoloskija, tako da recimo za hibride bude 0.3 koeficijent (smanjenje poreza na osnovu procene vrednosti), do 0.1 za cisto elektricne automobile (znaci porez bi bio jedna desetina poreza koji se odredjuje na osnovu vrednosti vozila, za ona vozila koja ne zagadjuju okolinu),

    dok bi za matore drtine (30-40 god stare golfove, mecke...itd) koje truju sve zivo iza auspuha, taj koeficijent rastao na 1.5, 2, 3,...10x vrednosti poreza koji se odredjuje na osnovu procene vrednosti vozila.

    Za pocetak dozvoliti registraciju elektricnih automobila, bi bio odlican prvi korak...
  • Nikola

    28.07.2016 15:07
    Od 98 godine
    Taj zakon je uveo Šešelj 1998 godine, nije 2009, isto kad i onaj porez na mobilne telefone, koji smo odavno zaboravili, jer je na svu sreću ukinut.
    Ja sam danas platio 54.000 registraciju za auto star 12 godina, 2200 kubika, 98 konja. Moj poznanik je za isti taj auto, ali 2000 kubika, 140 konja, znači manja kubikaža a veća snaga, platio 27.000 dinara
  • Zoran021

    28.07.2016 14:23
    registracija
    Bumo vid'li! Ne verujem dok ne vidim da se to događa!
  • пола виагре

    28.07.2016 14:08
    Од Јулина очекујете да ће ово бити нешто поштено!?
  • DrMr

    28.07.2016 13:51
    Ako Vulin kaze da ce se nesto uraditi, ja prosto nemam razloga da sumnjam da se apsolutno nista nece uraditi li ce se uraditi tako da mozda ponekom bude malo bolje ali ce nam svima u globalu biti gore... Posto se drzava i njegovo socijalno dupe nece odreci tog novca od registracije vozila vec ce samo raspodela izgledati drugacije... Pa sad ovi sto placaju 50.000 din za 2.000 kubika ce placati 30.000 ali ce toliko placati i oni koji voze auto od 1200 kubika...
  • Vojvosadjan

    28.07.2016 13:48
    @Baustelac
    Ako vozis auto od 5.5oo ccm (sto je u rangu Mercedesa 600, Bmw 7 ili da ne spominjem "stedljivu" Korvetu) onda si ili veoma imucan covek ili jako glup i neracionalan lik koji vozi matoru drtinu koja vise sisa ulja nego goriva, u oba slucaja treba da te oderu ne za 2 vec 3 ljade jurosa!
  • Baustelac

    28.07.2016 13:22
    op op
    Ja za moje vozilo od 5500 kubika placam registraciju 246000,smatram da ova cifra prelazi svaku granicu normale... Mada dragi moji gradjani dok je vas redovnih platisa poreskih obaveza nebrigam za registraciju! Iz postovanja prema vama propustam pesake,bicikliste! Da nije vas verovatno bih vozio nekog punta od 1000ccm.. Hvala vam.
  • Djole

    28.07.2016 12:52
    TNG
    A vozila na plin dodatno oporezovati,zato sto ne zagadjuju okolinu.
  • Pera

    28.07.2016 12:37
    Nepismeni jašu i otimaju
    U bogatoj češkoj svaki auto bez obzira koji je za god dana 35 eur.

    U bednoj srbiju 250-700 eur

    Putarina Bugarska 13 eur 30 dana
    Srbija toliko jedan pravac

    Pišite malo o tome 021
  • ja

    28.07.2016 11:24
    gluposti
    Kataloska vrednost vozila je sasvim ok. Ali sta cemo za koja registracija kosta vise nego cello vozilo da se proda da li na otpad ili kupcu po trzisnoj ceni ?
  • Neđo iz Laktaša

    28.07.2016 10:38
    A po konjaži?
  • Betmen

    28.07.2016 10:28
    Ma ja mislim da je AV kriv za sve... i za onaj porez od 2009 godine i za 5. oktobar i za... sveeee
  • ns ja

    28.07.2016 10:11
    Ako već hoće da izađu u susret bahatim vozačima jakih krševa, evo im predlog, jer vidim, za ekologiju nemaju sluha, kažu "jadni ljudi moraju da voze starudiju jer nemaju para" (ja bih starudiju velike konjaže eksponencijalno dodatno oporezovao, jer apsurd je da neko ko nema para vozi preskup za održavanje krš sa mnogo konja i velikom potrošnjom(!) i tu ne sme da bude tolerancije!
    Ali da, evo vam predlog dragi Vuline: Neka PRVA NABAVNA CENA U RADNJI bude matematički pokazatelj - NEPOGREŠIV KRITERIJUM šta je luksuz, a šta nije!! Dakle nebitno da li je krš ili nije, pogledati katalošku cenu novog vozila iz te i te godine i porez utvrditi svođenjem na današnje vrednosti i kursa i valute (npr 1920. je auto u SAD od 1000USD bio teško dostižan san!). Pa lepo kada posmatrate npr BMW-a sa 200KS iz 1999, a vi lepo u tabeli-katalogu vidite da je vozilo tada plaćeno 88.000DEM - što je ugrubo današnjih 44.000EUR (a realno svođenjem u odnosu na tadašnju vrednost DEM i mnogo više) pa onda REALAN porez i mnogo veći od ovoga, pa ti bajo vozi i iživljavaj se ako imaš para... da se lepo već jedanput zna šta je potreba, a šta iživljavanje iskompleksiranih manijaka! To bi bilo jedino pravedno rešenje kad već nećete prema emisiji štetnih materija!!!
  • Laki

    28.07.2016 09:54
    U budzetu
    za ovu godinu su te parice upisane.Ako se to i usvoji onda se mora raditi rebalans,sto znaci ili novo zaduzivanje ili povecanje akciza ili nesto trece.Taj porez je uveden u kasnim 90-tim.
  • Slucajni prolaznik

    28.07.2016 09:48
    @Telep
    Samo da se nadovezem, da vidite kontrast.
    Za BMW od 2000 kubija 150 konja starog 10 godine, registracija je 30 hiljada.
    Osetite razliku.

    Ja sam inace za brisanje "takse za luksuz".
    I za to da se porez racuna po snazi i godistu.
  • mininova

    28.07.2016 09:37
    oni
    Oni nametnuli taj obracun,a sada ga kao ukidaju.Lopovi nevidjeni.....Rece Vulin,a tek kako on lazeeeeeee......
  • stanodavac

    28.07.2016 09:28
    Nakon najavljenog poskupljenja registracije, AV treba da otvori sajt, da komsije anonimno mogu da prijave komsije, koji nece da registruju svoje vozilo po novim cenama!
  • Telep

    28.07.2016 09:17
    Evo ja sam za auto 5 godina star 1400 kubika i 130 konja platio 26000 dinara ove godine za produženje registracije. Pri tom nije nikakav luksuzan auto nego običan "Fiat". Meni je i to preterano a koliko vidim biće još skuplje. Zahvatanja države nikada nisu bila u korist građana na žalost.
  • nervirach

    28.07.2016 09:16
    Aha, sve su za ,,elitu‚‚ napravili. Bice ovo na racun nas obicnih. Srbija zemlja olosa.
  • ana

    28.07.2016 09:13
    forsirace krseve da se poubijaju vozaci na putevima sa rupama i bez. najbolje da forsiranju nesto srednje.Usput da li je neko vec racunao koliko poreza se placa godisnje i koliko vena gradjani ostavljaju na postama koje zatvaraju saltere cim je manje od 5 stranaka.
  • thunder

    28.07.2016 08:41
    priprema
    dakle drugim recima spremaju novo poskupljenje registracije
  • Zivan

    28.07.2016 08:30
    Pravna regulativa mora da prati i da se primerava tehnolosskom razvoju. Osnovna ideja poreza na luksus ostaje, ali naccin odredjivanja visse vezati za snagu motora i losse ekolosske posledice jaccine automobila.
  • Limanac

    28.07.2016 08:25
    Ja samo znam da sam do dolaska AV na vlast plaćao za moj auto od 1200 kubika registraciju nešto preko 12.000 din, a poslednje 2 ili tri godine to je 17.000 din. Tada su mi objasnili da nije otišao gore porez nego obavezno osiguranje. To znači da nije problem toliko u porezu koliko država pod drugim imenom otima od vozača. Ako neko zna neka napiše npr. do 1400 kubika kolike su taksativno sve dažbine za registraciju (putevi, porez, osiguranje ....)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna