Autor: Politika

Info
28.08.2016.
13:43 > 13:54
Akademik Dejan Despić vratio je nagradu Grada Beograda, najviše gradsko priznanje koje se svake godine dodeljuje najistaknutijim pojedincima iz raznih oblasti društvenog života, od kulture do medicine i nauke.

Komentari 123

  • Sve u svemu

    02.09.2016 17:56
    Sve u svemu, vecina je protiv davanja njihovog novca u ove svrhe. Manjina koja je ovde sakupilajako mnogo negativnuh ocena, a prica o popularnosti neka skupi dobrotvoljni prilog. :)
  • Ostvareni lik

    02.09.2016 17:48
    roditelj
    Sve ste u pravu, za decu SVE KOŠTA.To je pitanje za neki drugu temu.Ja se recimo zalažem da SVOJ DECI bez obzira na imovinski status roditelja država isplaćuje dečiji dodatak u visini minimalne zarade, pa sve do 18 godine.
    Deca su najugroženija kategorija u Srbiji.
    Recimo u NS SVI STARIJI OD 65 GODINA DOBIJAJU BESPLATNU KARTUbez obzira na visinu imovine.
    SVA DECA IZNAD 7 GODINA KARTU PLAĆAJU osim porodica sa troje dece.
    Ovaj stav GSP i favorizovanje staraca ispred dece me u Novom Sadu nervira unazad 20 godina.
    Menjaju se političke garniture, ali niko da DODELI BESPLATNU KARTU ZA SVE SREDNJOŠKOLCE I OSNOVCE U NS
  • roditelj

    02.09.2016 15:44
    Stvarno genijalno resenje. Dete koje ne moze da dobije vrtic jer se nema para da se napravi, a oni koji dobiju u vrticu jedu splacine od salame za dorucak jer se nema para za bolje i za koje kada zakazujes pregled kod pedijatra cekas nedelju dana poslati u Teodosicev kamp da nauci kosarku i nista drugo mu ni ne treba. Jedino, i taj kamp kosta.
  • A

    02.09.2016 15:34
    A kojim se ti sportom bavis, koliko imas dece i kojim se ona sportom bave?
  • Pobrkani lončići

    02.09.2016 12:35
    Podcenjivanje i omalovažavanje tudjeg uspeha zove se zavist i isfrustriranost sopstvenom neostvarenošću
  • Ostvareni lik

    02.09.2016 12:32
    Nisam neostvareni lik koji se neograničeno divi sportistima, kako Vi to insinuirate.
    Nisam član ni jedne partije i politika me ne zanima.Vi naprotiv uvodite politiku u sport i gledate ga sa političke strane.
    Sport nije uravnilovka i ne možete izglasati nekoga da je nešto, ako je ništa.
    Cilj svakog sportiste je biti najbolji i stići do vrha.Ne stignu svi do vrha ,stigne samo onaj ko je najbolji. Da se taj sistem primenjuje i u drugim oblastima, naša zemlja bila bi razvijena i bogata.
    Poštujte tudji rezultat.Teodosić i svi ostali koji su se vratili sa medaljom su NAJBOLJI u sportu u našoj zemlji, trenutno.Sutra će najbolji biti ovi novi klinci koji sada treniraju teško i o trošku roditelja. Takav početak i put imali su svi naši sportisti, pa i Teodosić i Prlainović i Španović.Država je počela sa razumnim finansiranjem tek kada su stigli do vrha. Poenta je da kada su već stigli do vrha nisu morali nastupati za Srbiju.Ne znam kako ne razumete da bi ih sa tim rezultatom prihvatila bilo koja druga zemlja i više im platila.
    Država treba da ulaže i u juniore i kadete i da se oduži vrhunskim sportistima.
    Ne ostvare svi sportisti san i stignu do vrha.To je nemilosrdan selekcija koja ne postoji ni u jednom drugom segmentu našeg društva. Zato je njihov rezultat za poštovanje i treba ga nagraditi. Pri tome nema uticaja da li je neko od njih zaradio pare i na drugim takmičenjima ili inostranim klubovima i da li su lično bogati ili nisu i koja im je politička pripadnost i stav.
  • @Pobrkani loncici

    01.09.2016 22:09
    Bas bih voleo da se javio neko od tih silnih mladih sportista i ostavio komentar umesto neostvarenog lika kom je vrhunac gledanje olimpijade i divljenje olimpijcima.

    Divljenje tudjim uspesim je jednako sopstvenoj promasenosti.

    Zar ti nije logicno, kad vec nije ulozeno i roditelji placaju, da se ulozi u to, a ne npr. da Teodosicu 45 000. Najprimitivnija moguca reklama vladajuce stranke na koju moze da padne samo glupak.
  • Za Zooloka

    01.09.2016 19:22
    O.K. :)
  • Zoolok

    01.09.2016 14:59
    Ok :)
  • Pobrkani lončići

    01.09.2016 14:28
    Zoolok
    Svi koji počnu da se bave sportom u dečijem uzrastu oko 7 godine upišu ga rekreativno, a ne sa idejom da postanu vrhunski sportisti i da žive od sporta i nacionalne penzije u Srbiji. Kasnije klubovi SELEKCIONIŠU DECU U TAKMIČARSKE GRUPE, a prema postignutom rezultatu u pionirskoj, kadetskoj i juniorskoj selekciji.E ova deca u Srbiji iz TAKMIČARSKIH grupa treniraju kao profesionalci (po 2 sata svakog dana), a plaćeni su 0 dinara.Troškove njihovog bavljenja sportom 90% snose roditelji koji plaćaju SVE klubovima (članarine, lekarske preglede, pripreme, opremu, kotizacije i put zna takmičenja čak i na državno prvenstvo !!!!!).To su mali gladijatori koji treniraju u nemogućim uslovima, a neki postižu i vrhunske rezultate. Pri tome završavaju REDOVNE ŠKOLE bez protekcije.Velikoj većini je bavljenje sportom SMETNJA U ŠKOLI, jer većina profesora ima predrasude kao Vi, pa su ova deca prinudjena i da uče više od ostalih da bi bez ikakve protekcije bili dobri djaci! (proverite ima ih i u Jovinoj medju specijalcima, u medicinskoj, ekonomskoj i elkektro školi u najprestižnijim odeljenjima-istražite)
    Mnoga od ove dece napuštaju bavljenje sportom jer njihovi roditelji nemaju para da nastave finansiranje, a samo izuzetno uporni, žilavi i nadareni stignu do medalja! Od tih koji su stigli do medalja 90% završi i fakultete ( Čavić -Berkli, Obadov-profesor na DIF, itd)
    A sve bez naročite i nikakve podrške Srbije.
    Njima treba dati podršku, a ne onima sa dve leve noge omogućavati "rekreaciju" !
  • Surova realnost

    01.09.2016 12:41
    Koliko mogu da primetim neki ljudi u Srbiji imaju velike predrasude o sportu i sportistima.
    Najveća predrasuda u Srbiji je da sportista glup, jak i neobrazovan,sa istorijom lošeg djaka i ponavljača.
    E niste u pravu!
    Stvarnost je drugačija.Sportisti su većinom pametni, psihički stabilni dobri djaci.
    Da li vam je poznato da su plivački timovi u SAD UNIVERZITETSKI? Da li vam je poznato da naša deca sportisti juniori i mladji seniori treniraju da bi dobili STIPENDIJE stranih fakulteta za STUDIRANJE? Da li Vam je poznato da dosta naše dece i STUDIRA U SAD zahvaljujući sportskim stipendijama (kolektivni sport 50% stipendije,individualni 100%)?
    Da li vam je poznato da je ovog leta 7 mladih plivača iz Srbije dobilo 100% sportske stipendije prestižnih univerziteta SAD , zahvaljujući svom ISPLIVANOM VREMENU, a ne protekciji? Da li znate da se svi oni završe studije ,sve vreme plivajući za svoj univerzitet?Obavestite se o kojim univerzitetima se radi! Obavestite se o kojim se sve sportovima radi!
    Treba da podržimo naš sport i naše sportiste, a ne da ih teramo iz Srbije zbog naše sujete i sitne zavisti.Sportisti imaju izbor.Vrhunski sportista može da se bavi sportom i u nekoj drugoj zemlji,više će ga platiti! Alo,socijalna pomoć u EU je 800 EUR mesečno,a ne zarada vrhunskog sportiste.
  • Realista

    01.09.2016 12:07
    Master FTN
    Ja još uvek ne mogu da razumem zašto vam toliko smetaju nacionalne penzije koje dobijaju sportisti sa SVETSKIM rezultatima nakon 40 godine, kada zbog godina nisu više u mogućnosti da žive od sporta? Radni vek profesionalnog sportiste, baletskog igrača i sličnih profesija završava se odmah nakon tridesete, retko ko se profesionalno bavi sportom do 40 godine. Valda je svima jasno iz kojih razloga.
    Sa druge strane nacionalne penzije dobijaju ljudi iz umetnosti ,muzike, kulture, koji svojom profesijom mogu da se bave DOŽIVOTNO i da od nje zaradjuju.
    Nacionalnu penziju prima i Despić, koji još uvek u svojoj 86 godini može da muzicira i od toga zaradjuje, kao recimo i Zorica Brunclik, a ima ih još.Oni vam ne smetaju,već ste se okomili na sportiste.
    Alo ljudi, pa sportista koji su osvajali medalje na OI i Svetskim prvenstvima nemamo mnogo!
    Zašto ne motivisati mlade ljude da se više bave sportom, a manje upražnjavaju loše navike.?
    Pa neće svi osvojiti medalje i napraviti trošak budžetu! Pa budžetske pare troše razni nesposobnjakovići zaposleni u JP i državnim službama!
    Razmislite dobro, uzmite svoje dete za ruku i upišite ga u bilo koji sportski klub da živi zdrav život i druži se sa vršnjacima.Neće svi stići do medalje, ali će imati ispunjen život. Da li vam je poznato da se u Novom Sadu sportom bave deca koja su odlični djaci? Da li vam je poznato da je Čavić recimo završio Berkli, osim što ima medalju sa OI?
  • Zoolok

    01.09.2016 12:06
    @Pristalica

    Slazem se, eno na vest o tome da ce najbolji djaci biti na bilbordima, komentari su uglavnom "a ko to placa"... Promocija pameti ne ide u Srbiji.

    @Realista

    Ko je rekao da je lose da se mladi bave sportom? Cak stavise, svo vreme i govorimo da rekreacioni sport mora biti na spisku stvari koje drzava podrzava, jer je vrlo koristan :)

    Takodje, nije sport jedina stvar koja ispunjava vreme, odvlaci mlade od losih navika, podstice druzenje itd. Gomila stvari upada u tu kategoriju, nije mladima danas izbor da budu sportisti ili narkomani.
  • Profesor fizickog

    01.09.2016 11:50
    Nije lose. Jedino, nema. bazena, atletskih staza, opremljenih sala, ...

    Jedino ne fali stadiona za fudbal. I, sto je sada aktuelno, uslovi za americki fudbal. Tu Ameri salju opremu i finansiraju sve zivo. Moze i bejzbol da se trenira u NS-u. Ali dobro, Ameri pametni.
  • Realista

    01.09.2016 11:48
    Master FTN
    Za medalju na Olimpijadi takodje treba RADITI. I to žestoko!
    Bez rada nema ni medalje.
    A šta ćemo ako se vratiš bez medalje? Nema nagrade.Džaba si trenirao,a bankrotirao.
    Za poslove gde se traži tvoje znanje NAGRADJUJU te dobrom platom svakog meseca.Sigurica. Za 8 godina koliko je olimpijski ciklus kao stručnjak FTN valjda si kadar da zaradiš bruto 45.000 EUR i jedan fiat 500L?
    Ako nisi, ja se izvinjavam, jasno mi je onda što si kivan na sportiste.
  • Master FTN

    01.09.2016 11:03
    Tražim saradnike
    Dajem otkaz i tražim saradnike za karling. Talentovan sam za glačanje leda i medalja nije daleko,,,
    Imam dve olimpijade da uvežbam, pa onda PENZIJA!
    Zašto bih radio?
  • Realista

    01.09.2016 09:12
    pristalica Zooloka
    A šta je tu loše da što više mladih počen da se bavi sportom,makar iz pogrešnih razloga (pomislio da će se obavezno obogatiti preko sporta) ?
    Naprotiv, pozitivan cilj je postignut ukoliko mladi počnu u većoj meri da se bave sportom.
    Sport ispunjava slobodno vreme , podstiče druženje,odvlaći mlade od loših navika-droga,alkohol, kladionice, kriminal i sl.
    Sport jača duh i telo , ispravlja i razne urodjene deformitete i sl.
  • pristalica zooloka

    01.09.2016 00:40
    Poenta je deliti,pomoci itd.
  • pristalica zooloka

    01.09.2016 00:34
    Problem je u vrednostima, tu se razlikujemo i u pogledu na svet kakav zelimo da bude.Svi znamo realnost. Mislim da ima dosta samozivih ljudi i da razmisljaju ako neko moze da se obogati novcem ili da bude poznat moci cu i ja MOZDA jednog dana ili neko moj
  • Zoolok

    31.08.2016 20:19
    @Pristalica

    Joj, hvala, ubise me vetrenjace :D
  • pristalica zooloka

    31.08.2016 19:09
    Odmori, jel mogu da te menjam?
  • @Surova stvarnost

    31.08.2016 17:43
    Ne treba drzava nikog da tera nekog da voli, niti mene treba da voli narod, niti ja imam dusevne patnje. Ja imam zdrav mozak i jasno mi je da drzava deli pare naroda da bi stranka skupljala poene. Bez ikakvog rezona. Vise od najrazvijenijih drzava sveta daje za olimpijske medalje.

    Meni je samo zao sto se svakog dana pokrecu velike humanitarne akcije, gde se skupljaju i mnogo manje pare koje nekom zivot znace. Jer ova drzava ne moze da pruzi lecenje ni onima koji ga ceo zivot placaju.

    Ja sam zadovoljan sto imam zdrav mozak i vidim stvari na zdrav nacin, a ne mogu da pomognem umobolnim koji to ne vide.

  • Surova stvarnost

    31.08.2016 15:38
    Zoolok

    Evo ja razumem Vaše duševne patnje i želim da Vam pomognem,samo mi recite KAKO TO DRŽAVA DA NATERA LJUDE DA VOLE RECIMO VAS ILI MENE VIŠE NEGO SPORTISTE?
    Jer nije stvar samo u državi.Recimo organizuju doćek na balkonu za mene Vas ili Despića nakon osvojene nagrade.I šta če se desiti? Ništa. Neće niko doći od publike.Mi ih ne zanimamo.
  • @Surova realnost

    31.08.2016 15:25
    Ha ha. Od tih sedam milijardi, nase je gledala tek sacica. Na primer, Amerikance je gledalo par stotina miliona. Ipak, nasi dobise vece nagrade.
  • @Postenjacina

    31.08.2016 15:18
    A koliko se odrzi godisnje golf i teniskih meceva u Srbiji koje poseti elikta?

    A, da. To su napravile neke drzue zemlje. Npr. Britanci su napravili Wimbldon, huliganstvo se kaznjava zatvorom da ne bi placali hiljade policajaca na utakmicama, a za olimpijske medalje osvajaci nisu dobili nikakve novcane nagrade.
  • Zoolok

    31.08.2016 14:22
    @Surova stvarnost

    Svi vole i McDonald's, ali to ne znaci da je to najkvalitetnij restoran na svetu, sa najkvalitetnijom hranom. I nije to nista surovo, oni prodaju ono sto se kupuje, bas kao sto i sportisti prodaju zabavu koja se kupuje, ali to nije i ne sme da bude merilo.

    Bas kao sto ne smemo da dozvolimo da od restorana imamo samo McDonald's, tako ne smemo ni da dozvolimo da imamo samo sportiste, bez umetnika i svih ostalih. A to je ono cemu, svesno ili nesvesno, kao nacija tezimo - samo sportisti se cene, ovi ostali kome trebaju.
  • Surova stvarnost

    31.08.2016 13:51
    Zoolok

    Stvarnost je da dirigenta,umetnika, matematičara, mene i Vas dodje da gleda ograničen broj ljudi.
    A prenos OI pratilo je 7 milijardi ljudi.SVI.
    Jeste nepravda, ali je to stvarnost.Što pre shvatite biće Vam lakše.
    I moja preporuka je da ukoliko želite slavu i novac koja pripada vrhunskim sportistima svuda u svetu-počnite sportom da se bavite.Ako budete dovoljno posvećeni,ako imate fizičke predispozicije, upornost, mozak,srce i hrabrost, možda osvojite medalju na sledećim OI u Tokiju.
    Nema Vam druge.Svi vole sport, a ne matematiku,filozofiju i muziciranje na klarinetu.
  • @Realista

    31.08.2016 13:51
    Verovao ili ne, tvoji savremenici, a drzavljani Srbije koji postizu uspehe ravne sportskim uspesima na olimpijadi, naravno, na svojim poljima, nisu samo sportisti. Da ne mislis da je sport sve sto postoji.

    Samo sto za njih niti si cuo, niti im neko deli tolike nagrade. Videli smo jedan primer.
  • Ppštenjačina

    31.08.2016 13:42
    Da pomeneš ko dolazi na primer na teniske mečeve-elita .Ko se bavi golfom-elita.
    Pošteno bi bilo da kažeš i da vodeći ljudi iz sveta umetnosti biznisa i politike gledaju sport,vole sport, a neki se sportom i lično bave.
    I svi se oni klanjaju sportu i sportskim zvezdama, a ti vidiš samo huligane.
    Zato je tvoje vidjenje stvari jednostrano i zlonamerno.
  • Zoolok

    31.08.2016 13:23
    @Realista 2/2

    Za kraj, ulogu drzave dozivljavam tacno onako kako sam i napisao - da svima obezbedi uslove da se bave cime zele i to je to. Da svako moze da postane vaterpolista, matematicar, pevac, racunovodja, poljoprivrednik ili bilo sta i da onda, od tog momenta, zavisi sam od sebe. Ako neko onda jednom negde osvoji neku najprestizniju medalju predstavljajuci sebe i svoju drzavu, onda drzava moze, ali ne mora, da mu se oduzi za to, dajuci mu nesto.

    Ali to nesto onda moraju da dobiju svi koji postignu isti nivo uspeha, ne samo sportisti :) svaka profesija je teska, ako hoces da budes dobar u njoj, moras da se trudis i da posvetis mnogo vremena i napora, nije sport po tom pitanju nista tezi od bilo cega drugog, pa da bi imao neki poseban tretman. Naprotiv.
  • Zoolok

    31.08.2016 13:19
    @Realista 1/2

    Realista, probacu jos jednom, i onda nemam vise snage. Ja od drzave ne ocekujem nista, radim za sebe, placam porez, i zaradjujem. Medjutim, i sportisti rade to isto.

    E, sad, recimo da sam ja pevac u horu ili dirigent ili bilo sta drugo (lekar, policajac, poljoprivrednik, bilo kakav umetnik), i da odem na neko najprestiznije takmicenje u svom poslu, i da na tom takmicenju, predstavljajuci sebe i Srbiju, pobedim i budem najbolji. Recimo da pobedim na najprestiznijoj smotri horova, kao dirigent i recimo da sportista pobedi na najprestiznijem sportskom takmicenju i sad obojica dodjemo kuci.

    Sta ce sportista da dobije, a sta ce dirigent? Isto dobiti nece, i odatle je i poteklo pismo koje ovde komentarisemo.

    Naravno, treba da dobiju isto, ako vec dobijaju, jer i jedan i drugi u principu za drzavu rade istu stvar - predstavljaju je i na neki nacin joj podizu imidz na najvecem mogucem nivou za ono cime se bave - i treba onda, od te iste drzave, da dobiju identican tretman. Medjutim, samo sportistu ce docekati na trgu, a matematicaru ce reci da nema mesta na terasi.

    Moramo da se zapitamo da li je nama, kao drzavi i kao naciji, to ispravan put. Ja mislim da nije, neki ovde misle da jeste, mada ne razumem kojim argumentima i kojim razmisljanjem su dosli do tog zakljucka.
  • Posteno

    31.08.2016 13:03
    Razlike
    Pokusacu da objasnim kratko.
    RAZLIKA izmedju sporta i umetnosti se ogleda ne samo u akterima nego i u gledaocima,sporta i umetnosti.
    PRIMER:Fudbalska(,a moze i neka druga utakmica...)
    Izadje policija u broju u kom izlazi kao da je drzavni udar..jer zna se ko dolazi na utakmice...a onda ceste tuce i na samom terenu a ne samo u gledalistu !!!!!Guranje baklje policiji u usta...????Fin neki narod.
    Ko je ikada video policiju da obezbedjuje neku POZORISNU predstavu???
    Zna se ko dolazi u pozoriste!!!
    JEDNOSTAVNO !!!!!
  • Realista

    31.08.2016 12:23
    Zoolok
    Vi jednakost gradjana pred državom shvatate sa pozicije komunizma i marksizma: svako da radi svoj posao,a država da deli neki imaginarni novac svojim gradjanima prema njihovim potrebama.
    Sportisti su ovaj novac dobili jer su nastupali na OI prvenstveno pod zastavom Srbije i promovisali svoju zemlju. Zato ih Srbija i nagradjuje.
    Vi svoj posao obavljate sasvim privatno, kao i ja svoj, a ne pod zastavom Srbije i kada ga obavimo ne svira himna i ne prenosi televizija u prenosu koji gleda više od milijardu ljudi.
    Znači, Vi i ja ne promovišemo našu zemlju,već samo sebe i svoj rad.Ja od države u to ime ne očekujem ništa, ne znam po kom osnovu očekujete Vi?
    I ja nisam sportista, ali primećujem da se nisu svi naši sportisti (ćak i vrhunski kao Novak Djoković ili Milica Mandić) vratili sa medaljom sa OI ,znači nije to baš lako postignuće, kako se Vama čini.
    I još nešto ne razumem, kako se tako jedan vrhunski strućnjak u svom poslu,kao Vi toliko uzrujava oko 45.000 EUR? Pa čoveče vrhunski stručnjaci u inostranstvu taj novac zarade za par meseci, Šta Vas sprečava da ga zaradite?
  • Preterano

    31.08.2016 12:09
    Bas ga preterase
    Muka mi je vise od forsiranja sporta,iako znam da se na sportu mnogi obogatise.To je unosan posao.
    Vesti iz kulture na TV-u, 3 ninuta .Vesti o sportu, blok od 15 minuta.Zatim intervjui sportista,mucaju,ne mogu da sloze prosto prosirenu recenicu..."dali smo od sebe 110 %!?
    Nase je da se trudimo da budemo sto bolj".... Pocevsi od fudbala pa redom... .Jure za loptom neki nedoskolovani...i sa svima je skoro tako u svakom sportu.
    CAST RETKIM IZUZETCIMA !!!!!!!
    Sportisti i zaradjuju enormne sume.
    Kao da nemamo naucnike,lekaer,medicinske sestre,hirurge,profesore,umetnike,fantasticne dramske umetnike,operske pevace,plesace....Lekari spasavaju zivote,rade velike stvari,mnogo vece od sportista
    .Znate li koliko treba uciti i vezbati da bi ste bili stvarno dobri u navedenim profesijama? a za mizernu platu i penziju ,(koju ti na kraju i smanje )!!!
    ....za sve to treba vise od OSNOVNE SKOLE!!!
    Ne bih da sabiram ko za koliko radi i koliko zaradjuje.Svako normalan zna o cemu pisem!.Takodje znam da ce ovaj komentar dobiti 100 negativnih misljenja,ali ako Vam pozli obratite se nekom sportisti.
  • Zoolok

    31.08.2016 11:51
    Svi profesionalni sportisti se svojim sportom bave samo za sebe, a ne za nekog drugog (pogotovo ne za nas). Zapravo, svako ko se bavi svojim poslom se time bavi zbog sebe.

    Sad, desi se nekad da se organizuje neko kao svetsko takmicenje, gde onda pojedinci idu zbog sebe, ali kao i da predstavljaju svoju drzavu. Za sportiste je to olimpijada ili svetsko prvenstvo, za umetnike neki festivali, dodele nagrada, smotre horova, sta vec. I tu, ako osvoje nesto, osvojili su pre svega za sebe, a tek onda mozda kao predstavnici svih nas, na neki nacin. Ono o cemu mi svi ovde pricamo je da je uspeh na jednom od tih dogadjaja (olimpijadi) vrednovan daleko iznad svih ostalih dogadjaja istog ranga iz drugih bransi i profesija, sto nije fer i nije normalno.

    Takodje, niko ovde nije rekao da mu je ok da Zorica Brunclik dobija nacionalnu penziju. Ovaj tekst je o sportistima, ali, kao sto rekoh, u penziju sa 40 ne treba da ide niko, a takodje mislim i da za nacionalne penzije nemamo para i tacka. Ako nema, onda nema ni za koga, a ne da ima za Ivanu Spanovic i Zoricu Brunclik, a nema za Realistu, Zemlju Demagoga ili bilo koga od nas ovde (pod pretpostavkom da svi radimo i svi dajemo svoj doprinos).
  • Objektivno

    31.08.2016 11:16
    Alex
    Nacionalnu penziju primaju i istaknuti kulturni radnici i umetnici, ne samo sportisti
    .Prima je i akademik Despić, pored svoje redovne penzije.
    Prima je i Zorica Brunclik kao zaslužni nacionalni umetnik.
    Zašto njih ne prozivate zbog tih penzija?Oni su takodje obezbedjeni do kraja života,s tim što su uvek muzicirali SAMO POD SVOJIM LIČNIM IMENOM, a ne pod imenom Srbije.Odnosno, promovisali su uvek i samo LIČNO SEBE, a ne Srbiju koja im te nacionalne penzije redovno VEĆ ISPLAĆUJE GODINAMA.
  • Alex

    31.08.2016 10:23
    Objektivno
    Naš stari problem: ne umemo da pronađemo pravu meru ni u čemu pa tako ni u dodeljivanju zasluženih nagrada. Ili su one ponižavajući niske ili su preterane i neprimerene situaciji i uslovima u kojima svi živimo i radimo. Naravno da su sportisti zaslužili da od države dobiju nagradu i u novčanom iznosu samo mi se čini da je njena visina određena na prečac, u stanju egzaltiranog oduševljenja uspesima sportista i da nije vođeno računa o realnim mogućnostima i uslovima opšte štednje u celom društvu. Ne treba zaboraviti da su pored toga svi dobitnici olimpijskih medalja od 40. godine pa nadalje obezbeđeni do kraja života sa nacionalnim penzijama koje su trenutno od 50.000 dinara za bronzanu medalju do 150.000 dinara za zlatnu medalju i to je nešto što je uvedeno još 2007. godine.
  • Zoolok

    31.08.2016 10:12
    @Realista
    Poenta je da pred drzavom treba da budemo svi isti. Svi da imamo iste uslove, pa onda ko izabere koju profesiju, nek' se snalazi kako zna i ume. Neke kriticne treba da budu subvencionisane/zasticene/imaju olaksice, ali te su jako retke. U penziju sa 40 godina ne bi smeo da ide niko (sto se mene tice), a beneficirani radni staz treba da dobiju rudari, policajci, mozda i poljoprivrednici, ali ne vaterpolisti i dzudisti. Priznanja za svoj uspeh treba da dobiju svi koji ih zasluze, ne samo jedna kategorija.

    @Zemlja demagoga
    Naravno, vazi za Mijata Lakicevica, vazi za sve. Nisam ja taj koji bi da za neke vazi, a za neke ne :)

    @VRHUNSKI SPORTISTI
    Nista se ne postaje uclanjenjem, no ne cudi me da me niste razumeli. Necu ja da dobijam od drzave pare zato sto sam sportista, vec zato radim to sto radim. Ne vidim sto bi samo profesionalni sportista zaradjivao pare sam za sebe, a onda jos i dobijao bonuse od drzave i jos isao u ogromnu penziju sa 40 godina. Sto to ne bi mogle i ostale profesije, koje u svakom smislu, drzavi i naciji doprinose barem isto toliko koliko i sport, ako ne i mnogo vise :)
  • @Realista

    30.08.2016 22:13
    Ako gledamo tako, onda oni za taj olimpijski ciklus zarade nagradu plus toliko da posle 40. godine ne moraju da rade nista. Onda, ajde da saberemo sve bruto nacionalne penzije koje dobije do kraja zivota.

    Onaj olimpijac koji je uzeo neplaceno u fabrici da bi ucestvovao na olimpijadi, vratio se i fabriku i dobio nista dok ne zaradi u fabrici. Na zalost, on ne donosi toliko politickih poena kao npr Teodosic.
  • Terješkova

    30.08.2016 22:08
    Čuj Akademik... 86 godina... Starac! Da je dobio kao što je navikao da dobija ne bi glasa pustio... A kladim se da je dobio kao da je Berkut izmislio... Čuj Akademik!!
  • Ex

    30.08.2016 20:43
    Sve bi bilo u redu da su se naši sportisti vratili bez medalja.
    Ne bi dobili pare od države,
    Akademik se ne bi zbog njihovih para i nagrade nasekirao i vratio svoju zasluženu nagradu
    A mi se ne bi sekirali što nam je novčanik prazan.
  • zakljucak

    30.08.2016 18:37
    @Realnost
    S' koje si ti planete pao kad mislis da olimpijac 4 godine, tj. 48 meseci radi za olimpijski ciklus? Mislis, iznad kreveta mu stoje olimpijski krugovi, pa ustaje, leze, trenira, jede samo za olimpijski ciklus 48 meseci?

    Postoje sportski savezi, drzavni, evropski, svetski. Tu se placa neka clanarina, organizuju razne aktivnosti, pa i iz njihivih fondova isplacuju nagrade. Igraci igraju i za klubove i dobijaju platu. Olimpijski ciklus traje dok se spremaju za olimpijadu i dok traje takmicenje.

    Eto, mi svakako treba da se izjednacimo sa naprednim zemljama. Poceli smo sa nagradama olimpijcima. Videcemo dokle cemo dogurati.

    Ali, kao sto rekoh, nisu pare toliko bitne. Akademik ima pravo da vrati. Isto tako, svako ima pravo da ovu zemlju napusti i to se i desava, ali vazno je da uspevamo u sportu. Jedino, Hrvati osvojise 10 medalja. Ne znam kolike su njihove nagrade, a bas me interesuje.
  • ja

    30.08.2016 18:20
    bolest
    Prvi smo po broju obolelih od karcinoma u svetu a nemamo nikakve nagrade jer nema takvog takmicenja, a neizmerno smo zahvalni zapadu na tome.
  • VRHUNSKI SPORTISTI

    30.08.2016 17:57
    Zoolok
    Poštovani Zoolok obaveštavamo Vas da se vrhunski sportista ne postaje UČLANJENJEM nego REZULTATOM.
    Počnite da trenirate,podržaćemo Vas.
    U zdravom telu zdrav duh!
  • Zemlja demagoga

    30.08.2016 17:48
    Zoolok
    .Šta se sekiraš dragi Zoolok,ako svoj posao tako dobro radiš kao što naši olimpijci osvajači medalja rade svoj-, ako te ne plati neki poslodavac u Srbiji, platiće te neko drugi u svetu!
    Nije šala biti medju troje najboljih u svetu u svom poslu, bilo kao član tima ili kao pojedinac.Ja ti čestitam!
  • Zemlja demagoga

    30.08.2016 17:43
    Zoolok
    A važi li taj princip i za Mijata Lakićevića?
    Zašto država dafinansira profesionalne novinare, bolje da deci kupi laptopove i da se deca uče novinarstvu ,da napravi jasna pravila da svako može da se otisne u novinarstvo.
    Zašto Mijat Lakićević kao vrhunski profesionalac da piše o trošku poreskih obveznika i za platu?Neka piše o svom trošku ili onih koji su to voljni da finasiraju.
  • Zemlja demagoga

    30.08.2016 17:42
    Zoolok
    A važi li taj princip i za Mijata Lakićevića?
    Zašto država dafinansira profesionalne novinare, bolje da deci kupi laptopove i da se deca uče novinarstvu ,da napravi jasna pravila da svako može da se otisne u novinarstvo.
    Zašto Mijat Lakićević kao vrhunski profesionalac da piše o trošku poreskih obveznika i za platu?Neka piše o svom trošku ili onih koji su to voljni da finasiraju.
  • Realista

    30.08.2016 17:24
    ZOOLOK
    Tek sada razumem šta hoćete da kažete!
    Ako napravimo dosta bazena u kojima će deca trenirati.Svi će biti Prlainovići
    Ako napravimo atletske staze i fiskulturne sale,sva deca koja treniraju postaće uspešna i osvojiće medalju na OI Španović ili Štefanek.
    Ako kupimo dovoljan broj klarineta i podelimo deci,sva deca koja dobiju klarinet i počnu da muziciraju postaće akademici. Kao Despić.
    Je li u tome poenta,dragi moj Zoolok?
  • Zoolok

    30.08.2016 17:01
    @Zemlja demagoga
    Zasto bi profesionalni sportista, koji se privatno bavi sportom i vec zivi (ili ne zivi) od toga, jos dodatno od drzave dobijao skoro 1.000 evra mesecno (i isao u penziju (i to kakvu!) sa 40 godina, bukvalno imaju beneficirani radni staz, valjda je bavljenje sportom opasno po zivot)? Hocu i ja to, gde mogu da se uclanim, ja vam kazem da ja svoj posao rasturam kao oni svoj :D
  • Zemlja demagoga

    30.08.2016 16:24
    Tek sada shvatam
    45.000 eur za Olimpijski ciklus od 4 godine ili 48 meseci je MANJE OD 1.000 EUR mesečno .
    Sportisti , ja vas podržavam.i.
    Zaposleni u Telekomu , NBS i EPS , kao i uvredjeni akademik u MESEČNIM RATAMA dobiju više para od države za 48 meseci, nego vi odjednom.
    Ali taj novac zovu platom, a vaš novac nagradom.Zašto?
  • Zoolok

    30.08.2016 16:24
    Evo, valjda cete razumeti Mijata Lakicevica, ako vec niste nikog drugog:

    "Država, dakle, ne treba da finansira vrhunski sport i profesionalne sportiste. Ona treba, gotovo bi se moglo reći – mora, da napravi bazene tako da svako dete u Srbiji nauči da pliva. I atletske staze – da nauči da trči. U stvari, isti princip (treba da) važi i za privredu. Na državi je da – od poreza koje prikupi – napravi bazen i atletsku stazu, drugim rečima dobru klimu i jasna pravila da svako lako može da se otisne u biznis. A posle, ako neko odluči da postane vrhunski igrač, koju god sportsku, tj. privrednu, naučnu, umetničku… disciplinu da odabere, neka to radi o svom ili o trošku onih koji su voljni da to dobrovoljno finansiraju. A ne o trošku poreskih obveznika. Biće više i Lekića i Štefaneka. A manje Vučića."

    Ostatak teksta: http://pescanik.net/o-kupinama-vodi/
  • Maka

    30.08.2016 14:56
    Samo naprijed sportisti,vi ste jos jedini koji za sad predstavljate posteno drzavu i treba da vam plate kao sto kazu ,a ostalim nezadovoljcima i protivnicima svega sto je dobro uvijek nesto fali pa neka se zale za zadnjih 20 godina - jer svima smeta kada nesto dobro ide.Zivjeli sportisti- skidam kapu !
  • Realnost

    30.08.2016 13:24
    Realnost
    Ispravljam svoj prethodni komentar zbog greške u kucanju na taj način što dodajem :
    SABERITE svoja BRUTO primanja za 4 godine (48 meseci) , pa ćete ustanoviti da nagrada od 45.000 eura BRUTO ,za Olimpijski ciklus od 4 godine i nije tako enormna kako tvrdi akademik.
  • Mile

    30.08.2016 12:26
    Zna se za koga se gradi, zna se ko moze bez posledica pogaziti norme ove zemlj, zna se I ciji su novci sa kojim se gradi itd. I tako postadosmo vlasnistvo jednog uzurpatora. A zakoni? Pa njih se ne treba drzati ko pijan plota. Podanici, kus...
  • Realnost

    30.08.2016 12:11
    Zaključak
    Da bi bilo jasnije za koliko ko para radi,krajnje je vreme da se zarada-plata iskazuje kao svuda u svetu u BRUTO iznosu odnosno neto plus porezi i doprinosi plus razni dodaci na platu (regres,jubilarne nagrade, topli obrok, prevoz, naknada za prekovremene sate,dodatak za pripravnost i sl).
    Onda ova nagrada od 45.000 eura isplaćena sportistima za medalju na OI i ne bi izgledala tako ogromna. To je bruto iznos za Olimpiski ciklus od 4 godine.
    Pomnožite iznos svojih BRUTO primanja za 4 godine i dobićete takodje impresivnu cifru.
    Osim toga pravo na nacionalnu penziju od države imaju i umetnici i kulturni radnici.
    Verujem i da je uvredjeni akademik prima duži niz godina, pored redovne zaradjene penzije.
    Nisam primetio da je uvredjeni akademik vratio nacionalnu penziju iz muzičkog stvaralaštva recimo iz razloga što istu prima i Zorica Brunclik
  • zakljucak

    29.08.2016 21:03
    Nije akademik nista vratio sa gnusanjem. Nemojte prosipati zuc. On je samo izrazio svoje misljenje i osecanje. Covek dobio, covek vratio. Ima pravo na to. Posle toga otisao je kuci, verovatno da svirucka. Nemojte se vredjati i zestiti jer akademici imaju misljenja. To je normalno.

    Sto se tice para, rekao je da je drustveno priznanje dovoljno. Zar stvarno mislite da akademik nema novca koliko mu treba? I vecini sportista ta jednokratna nagrada ne znaci mnogo. Svakom pametnom je jasno da su nagrade sportistima populisticki potezi vladajuce stranke. Svakom pametnom para usi kad se ponavljaju milioni evra za nagradu i skupljaju glasovi na taj nacin.

    Istovremeno, vec se govori o povecanju plata prosveti. Iako se ne zna ni koliko, ni kada. Tih 1,2 posto treba izvikati kao da je svih 10 (i opet ne bismo dosli na staro jer se racuna na manju osnovicu).

    I tako tonemo, ali mislimo da smo sampioni... Tako je lakse, kao Zvezda kad je bila sampion '91.

    A sportistima svaka cast. Njihov uspeh niko ne umanjuje. Za osvojenu medalju na olimpijadi svi skidamo kapu.

  • Zoolok

    29.08.2016 20:15
    Niko ne vredja sportiste, pogotovo ne pismo koje ovde komentarisemo. Ako ista, ismejava se autor pisma i njegov rad i doprinos.

    Nemam vise snage :)
  • Realnost

    29.08.2016 19:53
    Zoolok
    Poštovani Zoolok, možda ste Vi i u pravu.
    Ostvarenje sna je podeliti pare svima kojima su potrebne.
    Odnosno sviima prema potrebama.To je prednost socijalizma i socijalna pravda.
    Ali naše društvo već godinama ide u drugom smeru, gde je Mastercard nažalost bitan.
    Ali ja nisam razumeo da je Despić govorio u tom smislu. Despić je govorio sa pozicije uvredjenog visočanstva čija nagrada nije novčano dovoljno potkovana baš tim Mastercardom koji spominjete.
  • Realnost

    29.08.2016 19:35
    Zoolok
    Pa ne daje se samo sportistima. Nagrada je data i Despiću,ali ju je on sa prezrenjem i gnušanjem vratio jer "nije impresivna" (tako piše on sam)
    Osim toga iz novca poreskih obveznika finansira se i BRUTO PLATA Despića, plus ostali dodaci i uslovi godinama, kroz finansiranje projekata,koncerata i sl.Kada bi se ovi iznosi sabrali,suma bi bila impresivna, odnosno sam Despić ne živi u bedi i siromašno kako bi se iz pisma moglo zaključiti.
    I još nešto.Ovo jeftino populističko Despićevo obraćanje javnosti govori o njegovom karakteru i o moralnom dnu našeg društva; jedan ostrašćeni i isfrustrirani akademik proziva naše sportiste. Sportisti dostojanstveno ćute, a deo ostrašćenog naroda zaveden Despićevom demagogijom, pljuje na njih iako im je pre neki dan klicao, ne zato što znaju ko je Despić, već zato što je postalo manir pljunuti na svakog ko postigne nesporan uspeh. Neobrazovane ljude koji našim sportistima ne praštaju uspeh, mogu i da razumem, ali ne razumem Despića.Jedan akademik morao bi da ima više dostojanastva i ličnog integriteta.
  • Zoolok

    29.08.2016 18:29
    Niko ne ponizava (profesionalne) sportiste, govorimo da je pogresno (samo) njih idealizovati i davati (samo) njima novac poreskih obveznika, pogotovo u situaciji u kojoj se Srbija nalazi.

    A gospodin Despic... Njegov doprinos je neprocenjiv. Za sve ostalo, tu je, izgleda, Mastercard, kao jedino merilo ;)
  • Realnost

    29.08.2016 17:02
    Ja i Zoolok
    Te koje zovete izdržljivim gladijatorima, država i može prodati i napuniti budžet i zaraditi mnogo veći novac od onog koji im je dala na ime nagrade.Ali Despića ne može.Njega niko neće da kupi, ni u umetničkom svetu,ni u akademskom svetu, iako je za dugi niz godina u njega država mnogo više uložila kroz bruto platu i sva primanja koja mu godinama daje za njegovo muziciranje.
    To je istina , a ne cinizam.
    I poštovani Zoolok, nisu kompleksaši ljudi koji cene umetnost i kulturu,već oni koji ponižavaju i omalovažavaju nesporan postignut uspeh drugih ljudi u drugim oblastima,smatrajući da podcenjivasnjem i omalovažavanjem tudjeg uspeha sebi mogu podići cenu.
    To je suština. A tragedija i moralno dno Srbije je u tome, što je na taj način u javnosti istupio jedan akademik.
  • @Zoolok

    29.08.2016 16:56
    Džaba objašnjavati ljudima koji nisu u stanju da pročitaju tekst dalje od naslova (pa nazivaju Despića naučnikom), kamoli s razumevanjem. Po žestokim komentarima je jasno na kom je mestu u ovoj državi sport, a na kom su umetnost i nauka. Upravo ti najmanje obrazovani i neupućeni prosto moraju da ostave komentar na svaku vest, da pominju neki tamo končertino za koji niti znaju šta je, niti kako glasi u nominativu, ali nek' se čuo njihov glas. Jučerašnjeg hleba i olimpijskih igara.
  • ja

    29.08.2016 16:28
    prodaja
    Imam ideju, puniti drzavni budzet prodajom izdzljivih gladijatora
  • Zoolok

    29.08.2016 16:10
    @Tragedija kulture
    Pitam se sta bi ti Radivoj Korac rekao na tvoje omalovazavanje muzike i umetnosti uopste...

    Jos ispadosmo mi, koji razumemo i cenimo umetnost i nauku, "kompleksasi" :)))
  • Tragedija kulture

    29.08.2016 14:36
    Zoolok
    Za Despića je tragedija što su za favorite izabrani sportisti a ne on on sam lično veliki "umetnik"Despić, pa je u naletu frustracije i besa vratio nagradu koju je primio, a o njoj ćutao čitave pola godine!.
    Za Srbiju je tužno što akademici imaju rečnik kao Despić i obraćaju se javnosti na ovakav način.
    Tragedija Srbije je da imamo akademike koji procenjuju da li su cenjeni ili ne samo u skladu sa visinom "podloge" koja im se daje uz nagradu.I to čak javno napišu i objave u novinama! Da se zna .
    Ja sam ponosan na to kakve sportiste imamo, a od ovakvih akademika kao Despić mi je muka.
    Ne prihvatam da je njegovo muziciranje po Kolarcu od fundamentalnog interesa za opstanak Srbije, kako on to želi da prikaže.
    Suštinski , on je anonimus, kome je mesto akademika dato greškom.Ako možemo bez sporta možemo i bez muziciranja na klarinetu pred publikom koju čini pet studenata iz njegove klase.
  • Zoolok

    29.08.2016 13:55
    Potpuno, ali potpuno promasujete poentu. Niko ne govori da su sportisti ovakvi ili onakvi, vec da je problem sto su oni jedini koji su cenjeni u drustvu (dodatno, tom istom drustvu doprinose najmanje i najmanje su mu neophodni, ali to je neka druga tema).

    Drugim recima, ili ima za sve, ili nema za nikoga. U Srbiji trenutno nema za nikoga (bar nam tako kazu?), ali onda, ako se vec biraju favoriti, biramo pogresne. U situaciji u kojoj smo, profesionalni sport nikako ne bi trebao da ima prednost u odnosu na ostale grane drustva (ali ima je, i to debelu).

    To sto Srbi znaju za sportiste, a ne znaju za svoje umetnike je tragedija Srba, a ne tih umetnika ("Ja ne znam ko ste Vi, stoga mora da ste neki bezveznjakovic." (?)).
  • Rusofil_IQ0

    29.08.2016 13:09
    @Akademska demagogija
    Ja akademika nisam komentarisao, ne znam ni ko je a ni kakav je da bi ga ocenio!

    Komentarisem nas vaspitni sistem, tacno je da se masa strebera i ucenika koji bubaju napamet guraju, imaju sve petice, ali ja sam izneo moj primer bio sam tada uvek vrlo dobar, prva cetiri razreda prosek 4.4 nikad eto nisu izasli i dali jednu ocenu vecu da budem odlican, iz fizickog 4-ka, smesno ako je ona odlucila
  • Diploma prst na celo

    29.08.2016 12:55
    replika
    Prst na celo . replika, ovo ti je sjajna prilika da krenes sa opstim obrazovanjem , procitaj samo malo o radu i dostignucima Akademika Despica i koliko je cenjen u inostranstvu u svetu muzicke novosti, pa onda slobodno nastavi to sto si poceo sa Nobelovim nagradama i akademskim titulama, samo napred nikad nije kasno da krenes sa opstim obrazovanjem.
  • Diploma

    29.08.2016 12:18
    Prst na čelo
    Pa kod nas u Srbiji svako može da kupi diplomu i postane doktor nauka, pa i akademik!
    Zato se diploma posebno ne ceni, jer može lako da se dobije U moru loših i nezasluženih doktora nauka nije lako prepoznati onog pravog i jedinsvenog koji može biti budućnost Srbije.
    Naprotiv, osvojena medalja naših sportista na OI JE PRAVA I STVARNA I ZASLUŽENA.
    Oni imaju potvrdu da su najbolji na svetu u onom što rade.
    Mi nemamo ni jednog živog kademika sa takvom svetskom potvrdom.
    Poslednji dobitnik Nobelove nagrade je Ivo Andrić i on je poznat i priznat, jer je njegova nagrada i njegovo delo stvarno.
    Siguran sam da Andrić da je živ ne bi sebi dozvolio ovaj nivo pijačne filozovije , sitne pakosti i zavisti koje je sebi dozvolio Despić.
    I gospodine Despiću ovaj siroti narod ZNA KO JE ANDRIĆ,ALI NE ZNA KO STE VI.
  • Akademska demagogija

    29.08.2016 11:40
    Rusofil-IQ0
    Tvoj prikaz fizičkog vaspitanja i škole nije realan.Škole u Srbiji NE CENE sportiste,već marljive i uporne djake, male štrebere netalente,koji nemaju svoje mišljenje već kao papagaji reprodukuju gradivo To je problem, što iz škole izlazi gomila potuljenih i poslušnih "vukovaca" koje kasnije nazivate intelektualcima i na fazon poslušnosti stižu i do akademika.
    Na časovima fizičkog sport i nije u modi,već svi sa dve leve noge dobijaju 5 podrazumevano!
    Eto i poštovani akademik je jedan od Vas, koji vuče komplekse sopstvene nesposobnosti još iz osnovne škole, računajući da će dobiti podršku i "gurku" za svoju prosečnost kao i uvek do sada.
    Razlika izmedju takvih sa jedne strane i vrhunskog sportiste sa druge strane je u time što ni jedan vrhunski sportista ne bi sa toliko mržnje i omalovažavanja govorio o uspesima nekog drugog u naletu ljubomornog besa i čiste pohlepe,jer je dobio manju novčanu nagradu koju vraća pola godine nakon što ju je primio,a saznao visinu nagrade uručene nekom drugom,
    To je stvar kućnog vaspitanja i obične ljudskosti i pristojnosti.Akademik ima redovna mesečna primanja od ove države već godinama, dobio je stan i uživa druge privilegije koje nagradjeni sportisti nemajju i SVE TE PRIVILEGIJE UŽIVA GODINAMA I JOŠ UVEK i ni jedne se nije odrekao. Vratio je samo ovaj iznos jer mu je mali i mizeran, a ne zbog saosećanja sa PLEBSOM Srbije -koji inače podrazumevano prezire sa svojih akademskih visina.
  • Rusofil_IQ0

    29.08.2016 02:52
    Necu komentarisat iznos nagrada, ali cu komentarisat sport a posebno vizicko vaspitanje
    Od malena sam naucio da onaj koji gurne, otme, stigne prvi bude cenjen, iskreno kao klincu meni to nije bilo jasno, jednostavno ako se igram kosarke pa ne zelim da budem prvi vec da se zabvim ok nekad proradi i taj nagon da budes prvi ali???
    Tada sam naucio da te vaspitac gleda kao gubitnika, daje ti dvojke iz fizickog jer eto ne smes da se penjes na konopac (kao dete pao si sa kruske..), u grupnom sportu te gledaju kao gubitnika, ja sam vec tada sa 10 godina skontao da nije to za mene, ne zelim da takvima da se takmicim i da mi cilj bude da ponizim onog iza mene

    E to sam ja naucio o sportu, a ovo sto radi ova zemlja je sramota, hleba i igara, ludom naroda koji nicemu drugom ne sluzi, da rinta za 100e, jede hleba i pastete a uvece gleda pink, ako mu ostane koji dinar pre ce na pivu ili u kladinici nego da detetu kupi mleko!
  • U zdravom telu

    29.08.2016 02:47
    zdrav duh
    U zdravom telu , zdrav duh, osvojis medalju i postanes penzioner sa 40 godina zivota, i to u doba kad se u celom svetu produzava starosna granica za odlazak u penziju. Nisam cuo da se jedan nas sportista nakon osvojene medalje zahvalio na ovoj neverovatnoj, basnoslovnoj nagradi
  • Srbija

    29.08.2016 02:35
    Sport
    Zahvaljujuci pravilniku o nacionalnim penzijama nasi uspesni sportisti dobijaju jos jednu titulu, postaju najmladji penzioneri na svetu. Ovu titulu im sigurno ne mogu oduzeti drugi rivali na limpijadi svetskim ili evropskim takmicenjima.
  • @ Prst na celo

    29.08.2016 00:58
    Čak je i stari, matori i osedeli kralj Petar pre 100 i kusur znao da samo inteligencija može da izvuče državu i narod iz bede pa je o državnom trošku u Beč, Berlin i Pariz slao bosonogu decu seljaka sa brdovitog Balkana da izuče škole i u Srbiju se vrate kao lekari, hirurzi, inžinjeri, arhitekte, naučnici, profesori, . . . Zahvaljujući njima koji su se po okončanju studija vratili u Srbiju i koliko toliko podigli državu, ta država je mogla da počne i sama da obrazuje buduće kadrove, inteligenciju, inžinjere, arhitekte, profesore koji danas sa diplomama u rukama odlaze u beli svet trbuhom za kruhom jer se u Srbiji za zadnjih 100 godina totalno promenio sustem vrednosti. Sramota je da su u Srbiji pre 150 godina parne lokomotive bile brže od današnjih dizelki i elektro vozova. Tamo neki klinac srednjoškolac osvoji zlatnu medalju na međunarodnom takmičenju iz fizike i niko mu ni ime ne zna, ali zato skoro cela Srbija zna šta su Tijana Ajfon i Zmaj od Šipova jutros doručkovali.Već 25 godina u Srbiji olovkom se kopa a motikom se potpisuje.
  • Zakljucak

    29.08.2016 00:56
    Pa dobro, ajd' novci. Al' zasto se Teodor fon Burg nije nikad popeo na balkon?
  • Kažite

    29.08.2016 00:38
    replika
    Koliko akademika ima u Srbiji?
    Čini mi se više nego osvajača medalja na OI.
  • Zoolok

    28.08.2016 21:56
    Fascinantno je kako je "rasprava" dosla do toga da sada mora da se objasnjava da Nobelova nagrada za fiziku, medicinu, ili sta vec, vredi vise od bilo koje olimpijske medalje. Ne znam kojom logikom i kojim argumentima je neko dosao do zakljucka da je skociti u dalj teze, korisnije i "bolje" po drzavu/naciju/ljudsku vrstu od otkrica penicilina, recimo?

    Ako gledamo i samo Srbiju, koja je ionako izolovana od normalnog sveta, koga se secate? Nekog sportiste koji je za Jugoslaviju osvojio zlato 1924. godine, u Parizu, ili Urosa Predica? Sta mislite, iza koga je ostalo nesto? Koga se secate iz Rima, Egipta, stare Grcke? Sportista ili filozofa, umetnika, istoricara, naucnika?

    Stvarno nas ima svakakvih.
  • zakljucak

    28.08.2016 21:39
    Vrhunski sportisti mogu da uspeju ovde. Medjutim, Tesla, Pupin, zna se gde. Posle cemo da vas svojatamo.

    Da se malo prosvetimo:
    Da li ste ikada culi za ovog momka https://sr.wikipedia.org/wiki/Теодор_фон_Бург ? Da li znate da je bio toliko dobar takmicar da se kao ucenik takmicio sa generacijom koja je starija. Kada je u takvoj konkurenciji osvojio medalju, drzava Srbija nije mu dala nagradu koja mu po zakonu pripada. Razlog: bio je mladji od svojih konkurenat, a drzava nije imala para.

    Kada ovaj narod proguta totalni mrak, pitacemo se zasto.
  • Prst na celo

    28.08.2016 21:31
    Sportskoj sizofreniji
    Ja stvarno vise ne znam ko je ovde lud....a sta je ova drzava ikada dala (citaj poklonila) stotini hiljada ponizenih extra talentovanih vrednih mladi ljudi koji su krv propljuvali da zavrse fakultete,doktorate sa najboljim prosecima,buducim naucnicima,lekarima,inzinjerima i ostalim specijalistima u svojim oblastima??Sut kartu u nepovrat iz zemlje i nemogucnost cak ni elementarnog prezivljavanja.Eto to draga gospodo.I sta mislite kako se oni osecaju danas kad citaju o ovakvim iznosima datim sportistima u tamo dalekoj Americi,Britaniji i sl. razdvojeni od svojih porodica da bi uopste bili u mogucnosti obezbediti makar pristojan zivot za svoje buduce generacije??I kakvu poruku tim ljudima ova drzava na ovakav nacin salje??Dakle,draga deco, pakujte kofere i glavom bez obzira iz ove Bestragije kako god znate i umete.Svako postovanje Gosp.Akademiku.
  • Sport je preplaćen

    28.08.2016 21:16
    Može gospodin akademik da sanja o većem ulaganju u nauku i kulturu.Obrazovani i kulturni ne glasaju za vladajuću stranku.
  • replika

    28.08.2016 20:50
    novosadista
    Novosadista izjednacavas medalje sportske i Nobelovu, argumentovano, svake godine se dodeli 6 Nobelovih nagrada za nauku, a na olimpijadi je podeljeno 960 medalja, a tu su jos i svetska i evropska prvenstva takodje mogucnosti da se osvajanjem prvog drugog ili treceg mesta obezbedi nacionalna penzija cim njen osvajac napuni 40 godina zivota, e ovo nema kod Brace Grima , ovo ima samo u Srbiji.
  • evgenije

    28.08.2016 20:20
    Mi treba da budemo svesni da zivimo u drzavi koja skoro nista ne proizvodi i skoro ništa ne izvozi. I to malo sto izveze "braća" Rusi uglavnom vrate sa granice kao neispravnu robu ili poljoprivredni proizvod. U Srbiji je jedina uspesna privredna grana trgovina. Sve zivo se uvozi a onda se zivi na razlici u maržama. Tako se puni i budžet. Preko PDV-a do krađe penzionera. Srbija uglavnom živi od doznaka iz inostranstva. Ono što nečija tetka mesečno pošalje nekom ovde to taj pusti u promet i time puni budžet. Pored takvog privrednog fijaska i nemaštine koje smo doživeli, nekome je pistalo jasmo da nemamo čime da se ponosimo i busamo u grudi. Nemamo neki proizvod koji je potreban celom svetu a mi ga recimo jedini proizvodimo i onda nedostatak nacionalnog ponosa nadomeštamo uspehom nekog sportiste. I onda izađemo na ulice, kolone automobila, sirene, vatromet, hiljade ljudi mašu zastavama kao u fazonu najjači smo, najjbolji smo, niko nam ništa ne može,mogu samo da nas mrze i slično. Posle dva, tri dana svakog čuda dosta pa se i te medalje zaborave a narod se vrati u surovu kolotečinu opšteg siromaštva po svim pitanjima. Od ekonomskog do kulturnog i socijalnog. Švaba možda nema nikakvu medalju u vaterpolu, ali on sutra ranom zorom ide da pravi Mercedes, BMW, delove za Airbus, kompresore, CNC mašine koje se izvoze po celom svetu.Više bih voleo da Srbija ima makar dve, tri fabrike kao što je Nemci imaju nego svo zlato i srebro koje su naši osvojili i osvojiće u narednih 1000 godina
  • Ende

    28.08.2016 19:54
    Potpuno je u pravu. Politi;ari su navikli da narodnu i javnu imovinu krčme kao svoju prćiju.
    Ali, sadašnja vlast ionako neće preživeti svetog Savu, zbog izmena Ustava i odbacivanja Kosova.
  • Gerga

    28.08.2016 19:51
    Jad i beda Srbije
    Mnoogi ovde komentatori nisu shvatili text, i treba ponovo da ga pročitaju!
    Nije se on "ostvrvio" na sportiste, nego na prodavce magle(vlast) koja olako otima ovom obezglavljenom narodu i poslednji dinar!
    Nagrade sportistima su u rangu sa bogatim i uređenim zemljama i društvima, a da li je Srbija takva?
  • Pošteno

    28.08.2016 19:46
    Žarko Milošević
    Pošteno bi bilo da uvaženi akademik kaže koliko ima godina života i koliko radnog staža ima ukupno.
    Odnosno koliko je do sada plata i penzija od države primio, kao i koliki je stan dobio.Tek da se zna daj e država i prema njemu bila blagonaklona,gledajući u ukupnim parama koje je do sada primio.
    Ja imam utisak da je akademik bio uvredjen visinom sume koja mu je na ime nagrade data, jer je očekivao i on od države nekih 45.000 EUR, za svoje muziciranje po Beogradu.
  • ana

    28.08.2016 18:50
    kad bi sve drugo bilo na mestu i vrednovno komentar bi bio o k. trenutntno se nista ne ceni sem uspeha sportista pa je dobro da postoji BAR NESTO kao putokaz kojim se putem ide i ne treba ga potopiti. Dakle NA VALJA NISTA samo ovo valja i ne dirajte.
    Rijalitijie oprezovati i stavit na stub srama a medije podeliti na makroponzore zuteporno čikaroše i ozbiljniu dnevnu štampu.
    ne moze da se uzme sportistima i da nauci jer prvo verovatno nije dosta a adrugo sprtisti s edlje vide i pre podizu ugled zemlje. Svi imamo pravo izbora.
  • Sloba

    28.08.2016 18:50
    Gospodin akademik uz svo dužno poštovanje je dobio nagradu Grada Beograda u nekom određenom iznosu što je u redu ali ipak mora da shvati da ovi što su dobili nagrade i nacionalne panzije oradili su nešto drugo-

    Prvi su ne u gradu, ne u republici ne u državi (i to jednoj od manjih na svetu) ne u regionu ne u Evropi nego na najelitnijem sportskom takmičenu NE SVETU koje je svake 4 godine (nagrada Grada Beograda je svake godine na primer).

    Ipak to ne može tako lako da se poredi.
  • ana

    28.08.2016 18:45
    sve ima svoje. nije svejedno biti medju NAJBOLJIMA U SVETU i to sa potvrdom.
  • Deks

    28.08.2016 18:18
    Konačno jedan glas razuma u društvu koje već duže vreme ide pogrešnim putem!
  • Zivan

    28.08.2016 18:16
    Nije jasno sto se ovaj ccovek toliko opstravio na sportiste. Ako je nezadovoljan liccnom afirmacijom, ne moze da se sipa zuc po drugima...
  • Realnost

    28.08.2016 18:09
    Djura
    Za izvodjenje končertine i tekstove o klarinetu uvredjenom akademiku niko veću nagradu u novcu ne bi dao.
    A našim olimpijcima bi druge zemlje platile više da su za njih nastupali na OI.
    Tako da su naši sportisti na mnogo većem novčanom gubitku što su nastupali za Srbiju, , od ovog iznosa koji je vratio uvredjeni akademik.
    Kad procenjuješ ko je koliko velik, imaj i ove parametre u vidu poštovani Djuro.
  • ?

    28.08.2016 17:37
    Da li je tesko shvatiti da OI zlatna edalja u vaterpolu kosta kao i 15-ak nobelovih nagrada (cini mi se da i treneri dobijaju pare)? "Nobelovac" Prlainovic ne mora da zna da racuna, jer bi mu mozda bilo neprijatno (salim se), ali 40-ak godina penzije, sa porezima i doprinosima, mu dodje oko milon evra.
  • zarko milosevic

    28.08.2016 17:26
    Akademik vratio nagradu
    Akademik Dejan Despic, stvarno je i hrabar, castan i neopterecen materijalnim vrednostima(o cemu je pisao svojevremeno Erih From- imati ili biti).Mnogima bi trebalo u Srbiji da posluzi za primer, a Ko moze, i da "vidi" vrednosti hriscanskog morala koga ovaj cin po sebi promovise!
  • Nada

    28.08.2016 17:24
    BRAVO
    Treba pokazati da nas ima koji mislimo svojom glavom.Postujemo sportiste,hvala im i oni za ovakav bolestan odnos drzave prema visokoobrazovanim,potcenjenim i ponizenim gradjanima Srbije nisu krivi.KAKVA PORUKA za mlade narastaje.
  • jatzans

    28.08.2016 17:22
    Mislimda je poenta u tome da ne omalovažavamo nauku i da ne veličamo samo jedan segment. Vrhunski sport je ok. Nauka je ok. Razumem čoveka koji se oglasio povodom nagrada sportistima. Pa zamislite kako se oseća akademik sa toliko godina i toliko uloženog rada i pameti. zaslužuje mnogo. I on i ostali naučnici.
  • YUgosloven

    28.08.2016 17:21
    tacno
    goglajte ljubodrag duci simonovic olimpijska podvala
  • Bata

    28.08.2016 17:21
    Sportski
    Inače u isto vreme od Beograda je dobio nagradu i sportista Marko Grujić i novčani deo poklonio odmah u HUMANITARNE SVRHE . Nema više šta da dodam , osim g-dine AKADAMIČE trebali ste sve ovo izneti po prijemu nagrade , a ne pola godine kasnije tj MALO VAM JE PA STE VRATILI!
  • @ana

    28.08.2016 17:18
    Sta je vaznije za jednu drzavu : likovi koji se dave i tuku u bazenu grabeci se za loptom ili ljudi poput akademika Despica ?
  • Masa

    28.08.2016 17:17
    Prilikom dodele nagrade, vazno je kolika narodna masa upre oci u dobitnika. Kada oci ovog naroda budu uprte u akademike, profesore, pisce, umetnike... i nagrade ce biti vece da vodja ne larnosti na popularnosti.
  • Akademac

    28.08.2016 17:06
    Kada se ovde uvažavao glas razuma pametnog čoveka? Naša svetina hoće lake sadržaje i prizemnu zabavu. Nisu ni primetili da od hleba i igara više nema hleba. Mi se genetskih gnušamo istine i ozbiljnih sadržaja. Austrija je u Riju osvojila samo jednu bronzanu medalju a UAE imaju isti rezultat. Katar kao država sa najvećim GDP po glavi stanovnika na svetu (145,000 dolara) takodje ima jednu bronzanu medalju. Norveška svega četiri bronze i baš ih briga za to. Sigurno će "imidž" Srbije biti bolji od ovih bogatih država zbog uspeha u loptanju. Da mi njima pošaljemo medalje i sportiste na koje smo "ponosni" a oni nama državno uredjenje i životni standard? Ne verujem da bi ih zanimao taj vid razmene pametan svet ne interesuje kako se neko lopta u vodi ili na suvom sve jedno. Ostanite krezubavi i ponosni na sportiste! Svoje dete ću ipak usmeravati na ozbiljan rad i obrazovanje a ostali neka veselo trče i skaču.
  • Đura

    28.08.2016 17:05
    Bravo majtore
    Šta reći već bravo majtore.Veći si od svih naših sportista.
  • STRAŠNO

    28.08.2016 17:04
    Koliko iskompleksiranih mrzirelja sporta danas komentariše!
    Hej ,alo počnite da trenirate i osvojite medalju na OI kada je toliko lako.
    Sa druge strane osećam sramotu što smo narod koji sve podcenjuje i uspeh nikome ne prašta.
    Notorna je činjenica da je svaki olimpijac koji je doneo medalju sa OI mogao više da zaradi nastupajući za bilo koju drugu zemlju na svetu ,a ne za svoju Srbiju.
    Molim naše sportiste da nikako ne vrate novčane nagrade koje su dobili. Zaslužili su svaki euro.
  • Zoolok

    28.08.2016 16:53
    @Mrva
    Mrva, nemoj, ne vredi se raspravljati. Dokle god nam je neko ko skace u pesku "dijamant Srbije" (kako su je opisali na N1), neko ko se brcka u bazenu i ubacuje loptu u mrezu "najbolje sto Srbija ima" i dokle kod neko ko nekoga drugog udari nogom u glavu (i za to dobije medalju...?) moze da ide u penziju sa 40 godina... Ana & ekipa nece umeti i moci bolje od toga, dostigli su svoj maksimum i nema nekog smisla ubedjivati se sa takvim ljudima.

    Uopste, koncept da se neko profesionalno bavi necim, i onda od drzave dobije nagradu zato sto je kao dobar u toj svojoj profesiji je totalno besmislen. Da ulazemo u amaterski i rekreacioni sport, naravno da trebamo, ali nema potrebe da iz svog dzepa dodatno dajemo nekome ko zaradjuje od onoga sto radi, pa makar to bilo i skakanje u pesku. U svim ostalim profesijama uspes ako si dobar i zavisis sam od sebe, ne vidim sto bi sa sportom kao profesijom bilo drugacije.
  • Licemer

    28.08.2016 16:34
    Lakše je postati doktor nauka ili akademik u Srbiji, nego osvojiti olimpijsku medalju kao sportista.
    Zašto? Zato što u sportu nema protekcije ,guranja i glasanja. Moraš da vrediš.
    U zdravom telu zdrav duh, dragi kompleksaši.
  • Novosadista

    28.08.2016 16:31
    Novosadjan
    Ne dobijaju SVI SPORTISTI tako velike stipendije.Samo osvajači zlata na OI i Svetskom prvenstvu.
    To je od prilike kao kada bi ti dobio NObelovu nagradu za tu nauku koju upražnjavaš
    To je taj nivo.
  • Akademik

    28.08.2016 16:25
    Poštovani akademik dobio nagradu za izvodjenje svoje končertine u Kolarčevoj zadužbini, pa mu mala nagrada.
    Ej poštovani akademiče, kad budete napisali neku končertinu za Brodvej i svetsku scenu ,javite se!
    Vi ste akademik iz Kolarčeve zadužbine, provincijalac oni su svetski šampioni.
    Razlika u klasi je ogromna!
  • miki

    28.08.2016 16:19
    Skidam kapu.
  • Zoolok

    28.08.2016 16:14
    Aleluja. Nazalost, mnogi se sa ovim nece sloziti, i zato nam je tako kako je.
  • Mile

    28.08.2016 16:02
    regulativa
    Sve nam se ovo desava jer nije regulisano propisima ili zakonom.Drzava ti placa pripreme,ti moraras biti u obavezi to i da vratis, sa x2 pa onda idi napolje i takmici se za drugu zemlju. dok. je ovako bice i zloupotreba.
  • mrva

    28.08.2016 15:56
    Džaba taj imejl Ana, nikog nisi impresionirala komentarom
  • Zo Ran

    28.08.2016 15:56
    Naravno da niste čuli ...
    Malo mu i Ana ... Kako da čujete za njega , pa nije ni u parovima ni u ostalim programima tog tipa , a to je vrh vačeg nivoa znanja i interesovanja. A da se malo edukujete , vidim imate internet , pa znate valjda sva slova , ili dobijate napisano pa idete na copy - paste. Kad vaši mozgovi budu shvatili štaje čovek hteo da kaže , uh , izvinite , nikad vi nećete shvatiti , da ne dangubim . Eno zovu vas starlete i klaberke da razmenite mišljenja...
  • Nagrade

    28.08.2016 15:53
    Srbija
    Uz duzno postovanje ali ja nisam cu ni za jednog stranog vaterpolistu, a pratim sport. Da li to znaci da ce svako ko udje u prvi tim Zvezde i Vojvodine, kad napuni 40 godina zivota poceti da dobija penziju od 160 000 dinara jer Srbija uglavnom pobedjuje na varepolo takmicebjina.
  • Daja

    28.08.2016 15:49
    Pogan i licemeran i on kao i 90% raje ovde, da država nije dala, kukao bi gosn Akademik prvi što se ne daje, zvaće ga Marić u parove zbog ovoga...
  • Novosadjan

    28.08.2016 15:49
    Visokoobrazovani
    Premijer je rekao ove nedelje da sportisti dobijaju stipendije mesecne od 80 000 do 100 000 dinara i plus placene pripreme. Ja sa ukupno 20 godina skolovanja koje sam zavrsio u roku i vise od 20 godina radnog staza imam daleko nizu mesecnu platu. Moji radovi su objavljeni u inostranim strucnim casopisima i citiraju ih, i na njima pise da san iz Srbije. Odlaske na strucne kongrese u inostranstvo placam iskljucivo od svoje plate koja je ponavljam manja od stipendije za sportiste.
  • Analiticar

    28.08.2016 15:42
    Analiza
    Nacionalna penzija za sportiste znaci da svi koji osvoje 1,2 ili 3 mesto na evrpskom , svetskom ili olimpijskom takmicenju cim napune 40 godinu zivota pocinju da dobijaju penziju, a najmanja nacionalna penzija za sportiste , znaci za osvojeno 3 mesto na evropskom prvenstvu je daleko iznad prosecne plate, E ovo ima samo u Srbiji.
  • Cacak

    28.08.2016 15:09
    Razočaran
    Svaka čast na komentaru.Ne može se prihvatiti činjenica da se u zemlji gde mnogi žive bez primanja,ne svojom krivicom,tako olako daju nagrade u tako velikim iznosima.
    Tako su u Čačku dodeljeni "socijalni" stanovi od 70m2 kako samohranim majkama sa jednim detetom,tako i višečlanim porodicama,a da pri tom nisu svi primaoci ugrožene kategorije (jedna je provereno živela u roditeljskoj kući u sasvim pristojnim uslovima,a stalno je zaposlena u javnom pravobranilaštvu a dete prima očevu penziju i nikada nisu bile podstanari,a sada dobija 70m2 za 50 eura mesečno).Postavlja se pitanje zašto se grade socijalni stanovi tako velike kvadrature,kada se zna da mnoge porodice žive u mnogo manjim stambenim jedinicama.Pa zar nije logično da se napravi više stambenih jedinica manje kvadrature,kako bi se zbrinulo stvarno ugrožene porodice?
  • jatzans

    28.08.2016 14:45
    Ne bih ja tu ništa menjala :) Bravo čoveče.
  • Novosadjanin

    28.08.2016 14:41
    ovako
    Iskreno - narod ni ne zasluzuje bolje. 56% glasaca je izaslo na izbore i dalo glas nekoj od stranaka koje su iste po lopovluku, sve do jedne. Ali ni to nije toliki problem koliko manjak svesti ljudi. Za 1. maj Nemci i Francuzi se ne libe izaci na ulice i prostestovati, a Srbi - odu na rostilj. Plate i penzije se smanje za 10% posto - najvise sto smo uradili protiv toga su ljuti komentari na internetu. Koliko ima samo zaposlenih u drzavnoj sluzbi koji su visak, a zaposleni su preko partije? Cutimo i ne bunimo se. I treba da nas sisaju kad smo tolike ovce.
  • ana

    28.08.2016 14:37
    ana.si@gmail.com
    Dakle sve se vrti oko novca. A gospodin ; koji su mu ostali prihodi.!Istina za njega niko nije cuo


  • Malo mu

    28.08.2016 14:27
    Kanda akademiku bilo malo keša pa vratio nagradu.
    Poštovani akademiče da Vas obavestim,zlatnu medalju na OI platila bi bilo koja druga zemlja da su za nju nastupali našim sportistima više u KEŠU.
    A Vama za Vaš rad ne bi.Za Vas niko u svetu nije čuo i nije zainteresovan da Vaš rad više plati.
    Eto u tome je razlika koja Vam se neće dopasti.
    Najpametniji je Slobodan Soro-naš vaterpolo golman.Uzeo Brazilsko državljanstvo i 500.00 dolara za nastup na OI.
    Hvala našim sportistima što su iz patriotizma nastupali za Srbiju,iako im je to neisplativo u kešu.
  • Goyko

    28.08.2016 14:16
    Razumem ja profu Despića, ali on mora shvatiti da su današnji sportisti gladijatori, a to se plaća. (Digresija: žao mi hrvatskih olimpijaca. Spram brojnosti svoje nacije postigli su fenomenalan uspeh, veći od našeg, a po nagradama zaostaju za tri kopllja.)
  • Svaka na mestu

    28.08.2016 14:07
    Podrška akademiku
    Svaka čast na poštenju, nesebičnosti i inteligenciji a posebno "petlji".Da je takvih malo više Srbija bi bila država.
  • Don Libero

    28.08.2016 14:03
    bez komentara
    BRAVO!!!!!!!!!!!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna