Propisi predviđaju da, ako vam je uzeta dozvola, ne smete da upravljate samo vozilom iz kategorije u kojoj je ono koje ste vozili u trenutku kada ste "naduvali" više od 0,3 promila alkohola u krvi.
Dakle Okanovic je advokat, "strucnjak za saobracajno pravo". A sta ga od toga cini kvalifikovanim da ga svaki cas citiraju za pitanja saobracaja (slicno kao samozvanog eksperta Lazanskog za "vojna pitanja")? Mislim, ova zemlja valjda ima i nekoga iz prakse, od tolikih saobracajnih inzenjera, auttoinstruktora i ostalih koji mi se (moje skromno misljenje) cine pozvanijim da daju svoj sud o saobracajnim temama. Ko je osnovao taj "komitet", na kom principu funkcionise, koja su mu ovlascenja, kako se finansira, ...?
To što se neko bavi više saobraćajem nego nekim drugim oblastima ne znači da zaključke koje u toj oblasti ima treba uvek uzimati zdravo za gotovo, pogotovo u pogledu kaznene politike koja je priča za sebe.
Pri udaru automobila u pešaka pri 40 km/h, 25% pešaka će poginuti. Pri 60 km/h, 85% pešaka. Postoji razlog zašto se kažnjava kada u naseljenom mestu voziš 20+ preko propisanog. Zove se "čuvanje ljudskih života".
Prvi apsurd: Vozite pijani bicikl, oduzmu vam sve kategorije jer Ste upravljali vozilom. Drugi: Preteknete bezbedno traktor Na punoj liniji Koji ide 5 km\h ostanete bez dozvole, platite 6000 din ako vozite 25 km\h preko ogranicenja u naselju ako se dogovorite Sa sudijom ( Sporazum o prinanju) a 10000 ako ne vezete pojas......
odmah dece, sta god da
se desi moglo je neko dete da nastrada aman vise
jesu deca bogatstvo ali dokle vise uzimanje dece za primer ostavite decu na miri
O gubitku prilike da obavlja svoj posao treba svaki profesionalni vozač da misli pre sedanja za volan pod uticajem alkohola. Naravno, ako vozi privatan automobil, ima toleranciju 0,3 promila, dok za profesionalnu vožnju je tolerancija 0 promila alkohola.
Najbolji su mi taksisti, kojima posao zavisi upravo od toga da li imaju vozačku dozvolu, a opet se bahato ponašaju u saobraćaju.
Iako pravnik, za ovaj propis sam čuo kad se prijatelj raspitivao da kupi kombi C kategorije kako bi vozio po gradu. Čista zloupotreba, slažem se sa Okanovićem.
@Vozač - D.Okanović je ugledni advokat, stručnjak za saobraćajno pravo i član nedržavnog Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Okanovic, po obicaju lupeta. Ovaj sudija Ilic je sve objasnio. Uvek me je zanimalo ko postavlja sve te silne predstavnike raznih "komiteta", "centara", i slicnih "udruzenja gradjana". Ili su to samozvani, samopostavljeni "direktori"..? Niko normalan ne opravdava voznju u pijanom stanju ali "neka baci kamen prvi koji nije zgresio". Niko od vas nije popio jedno pivo i seo za volan? U sustini opet senzacionalizam i skretanje teme sa sustine: vozaci su nam needukovani (urusio sistem Zlobodan) a putevi ruinirani (takodje odgovoran napred pomenuti Zlobodan).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Apsurdan propis omogućava pijanim vozačima da i dalje voze
Autor: Blic
Info
•12.10.2016.
•18:40 > 18:43
Komentari 12
:)
70
Pri udaru automobila u pešaka pri 40 km/h, 25% pešaka će poginuti. Pri 60 km/h, 85% pešaka. Postoji razlog zašto se kažnjava kada u naseljenom mestu voziš 20+ preko propisanog. Zove se "čuvanje ljudskih života".
Golub
ime
se desi moglo je neko dete da nastrada aman vise
jesu deca bogatstvo ali dokle vise uzimanje dece za primer ostavite decu na miri
Jogi Letač
Najbolji su mi taksisti, kojima posao zavisi upravo od toga da li imaju vozačku dozvolu, a opet se bahato ponašaju u saobraćaju.
misa avokado
@Vozač - D.Okanović je ugledni advokat, stručnjak za saobraćajno pravo i član nedržavnog Komiteta za bezbednost saobraćaja.
Nindza Kornjacleone
kazamat
Cubaka
Vozac
Vule
ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H