Autor: Novosti

Info
03.11.2016.
07:47 > 08:14
Ukoliko 1. januara 2017. stupi na snagu novi zakon o saobraćaju, vozači koji ne stanu pešacima, moraće da plate kaznu od 120.000 dinara.

Komentari 105

  • Mili

    10.11.2016 00:24
    Toooo!
  • vozac

    09.11.2016 18:39
    Ove boce kazne primenjivace se kao i sve druge, na sirotinju. Glavonje, tatini i mamini sinovi sigurno nece biti sankcionisani kao i do sada.
  • Miki

    09.11.2016 09:18
    Evropske kazne a Srbske plate
    Mislim da su malo preterane kazne,jer nas standard je daleko od standarda Evropske unije,ali nekim bezobraznim,silnim i arogantnim vozacima neznam da li ce pomoci i ovo da budu kulturniji i bolji vozaci.I oceli se ovo selektivno primenjivati.
  • Darko

    07.11.2016 07:03
    Odraz kulture. Ja stanem svakom pesaku i sta dozivim kao stranac u NS? Psovke, sta stajes mi nestajemo, ajde vozi bre Slovenac, ne staje se stoci, vozi, trube, deru se urlaju blendaju svetlima i ako prolete po drugoj traci i skoro ubiju dete na sledecem semaforu kad im kazem: zasto tako luduju-reakcija je nasilje, pretnje, psovke itd. Cini mi se da to dolazi iz Krajine jer nikad se Novosadjani ovako nisu ponasali. Kruta istina boli.
  • vvv

    05.11.2016 21:24
    Jos i da se sprovede
    I do sad nisu bili problem saobracajni zakoni nego to sto se ne sprovode. Vozim dete svaki dan u vrtic. Treba nam 5 min autom. SVaki put prebrojimo 5-15 vozila koja stoje na putu sa ukljucena 4 zmigavca. Toliko ih ima da je dete vec pocelo da se zabavlja time, pa broji kada ce ih biti vise od 20.
    Da ne govorim o parkiranju i cinjenici da je ispred zgrade nedeljom cela zelena povrsina gde se deca igraju puna parkiranih vozila, jer svi znaju da nedeljom pauk ne radi.
  • pešak

    05.11.2016 19:37
    ko ne pohvali carinika kazna 120.000 dinara
  • Ojx

    05.11.2016 13:58
    @Vlada

    Pa vi proputovali ceo svet . Svaka cast . I sta kazete nasi carinici su najmanje nadrndani . Takva nebuloza moze proci samo u Farmi ili Parovima.
  • Milan

    05.11.2016 12:38
    nuzda
    Malte ne sve do jedan komentar odnosi se na novac! Alo narode, SVAKODNEVNO se gine na putevima, statistika je KATASTROFALNA! Moraju da vas kaznjavaju velikim novcanim kaznama, jel vas jedino pare mogu MOZDA malo osvestiti. Mada sumnjam... Takva bahata, nenormalna, rizicna i losa vozna postoji jos mozda u Mumbaiju! Vi vezujete pojas zbog novcane kazne, a ne zbog licne bezbednosti. Moracete da se pomirite sa cinjenicom da ce u Srbiji da se uvedu mnogo ostrija saobracajna pravila, kao sto su u EU, posto vam je EU kranji cilj svega (koliko pratim dnevnu stampu i ostalo). Dobro dosli :)
  • Vlada

    04.11.2016 22:23
    @Nikola , liman 04.11.2016 • 11:51

    Pa kad se već pozivaš na istinu, provozaj se stotinak kilometara na sever i pređi mađarsku granicu, pa mi kaži čiji carinici su oholiji - naši ili mađarski. Provozaj se na istok onda do Srpske Crnje, pređi rumunsku granicu, pa mi kaži čiji su carinici oholiji - naši ili rumunski. Kada god sam prelazio mađarsku, rumunsku, hrvatsku granicu, uvek sam više problema imao sa tuđim carinicima nego sa našim. Nisu ni naši cvećke, ali ovi tuđi su uvek bili nadrndaniji. O carinicima na aerodromima neću ni da govorim. Najviše problema mi je pravio carinik u Amsterdamu, ali ni oni u Londonu nisu bili cvećke.
    Kao što rekoh, najlakše je pljuvati svoje. Proputuj malo, vidi malo sveta, pa onda pričaj...
  • Ja

    04.11.2016 12:31
    Nema problema neka naplacuju ali neka urade saobracajnicice, srede signalizaciju i znakove pored puta a ne kada dodjem na semafor i pokusam da zaustavim auto, zbog tako dobrog asfalta tresem se kao dajc na leru...
  • Nikola , liman

    04.11.2016 11:51
    @Vlada
    ...Najlakše je pljuvati po sebi i pričati kako je okolo bolje, ...

    Istina nije pljuvanje . Okolo jeste bolje . Da ne branis nase ohole carinike ne bi tako patrijotski reagovao .
  • Vlada

    04.11.2016 09:24
    @Jovan 03.11.2016 • 18:43

    Svakakvim imenima su me do sada zvali, ali "patrijota" još bio nisam.

    Ko je rekao da branim naše nadrndane carinike? Samo sam rekao da su isti takvi i okolo. Najlakše je pljuvati po sebi i pričati kako je okolo bolje, ali ako to već radiš, onda to radi argumentovano. Ja sam nailazio na prijatne srpske carinike, a i na nadrndane nemačke, holandske, američke carinike i za razliku od tebe, rekao bih da znam šta pričam.

    Malo više poštovanja sledeći put!
  • riba na suvom

    04.11.2016 07:41
    @Vojkan
    A pri tom imaju po 3-4 registracione nalepnice na prednjem vetrobranskom staklu.
  • Miodrag

    04.11.2016 07:20
    @Vozac
    Moraš da ZAUSTAVIŠ kamion na pešačkom prelazu, a ne da samo usporiš. Po čemu pešak da proceni da li će se vozilo zaustaviti i da li će biti vremena za bezbedan prelazak?
  • Neverovatno

    04.11.2016 02:43
    Ako nije neka greska....
    Nestvarno visoke kazne.
  • dobrotvorka

    04.11.2016 01:01
    Da, bas
    Volela bih i to da vidim u ovoj zemlji propisa, pravde i obećanja!
  • Smrad totalni

    04.11.2016 00:53
    Da rezimiramo
    Suluda "logika", koja se samo nadovezuje na već čudan postojeći Zakon o bezbednosti saobrajaćaja. Sad su izjednačeni prekršaji nevezivanja sigurnosnog pojasa i korišćenje telefona tokom upravljanja vozilom, i za oba prekršaja je kazna 5000 din. Po ovom novom predlogu biće ista težina prekršaja za neuključene farove, vožnju bez posedovanja vozačke dozvole i vožnju sa oduzetom vozačkom dozvolom?!! Koji "stručnjak" je sve ovo izjednačio i procenio da su na istom nivou opasnosti?!!
  • gluposti nema kraja

    03.11.2016 23:16
    ovo za decu
    Bilo je do godina starosti što jedino ima logike neke recimo.
    nešto, kaki 1xx cm, šta osobe niskog rasta onda treba dok su živi da imaju specijalana sedišta šta li???? Ma siv treba kacige da nosimo u saobraćaju i ojačane karoserije kao reli vozači a ograničenja brzine 30 na sat ajde, a i padobran obavezna jer šta koa lsetite sa puta sa visokog mosta ili auto poleti ponese ka tornado npr vidiš bezbednost na prvom mestu. HAHAHA.
    Punite budžet iz realnih prihoda a ne dizanjem poreza na imovinu i kaznama
  • FArko

    03.11.2016 23:05
    Za farove
    U normalnim državama se po danu ne pali svetlo pa taj deo hitno treba izbaciti iz zakona i sve ovo je uglavnom nerazumno i i nepprimereno platama ovde. Tj treba sve izmene koje su uvedene u poslednjih deset godina izbrisati i to je to.
    FUJ!
  • otac

    03.11.2016 22:42
    slazem se ali .....
    kaznite policajce koji sede po kaficima ili ne govore strani jezik ili ti ne kazu VI,politicare koji trose na mobilni vise od 2000 dinara nasih para,direktore koji su doveli do stecaja firmu,lekara koji odbije da primi obolelog.....uvoznika gmo hrane....
    dosta zajebancije sa obicnim narodom.....
  • VP

    03.11.2016 21:50
    U ceme je problem?
    U zivotu nisam platio bilo kakvu saobracajnu kaznu i sto se mene tice kazna moze da bude i 10 hiljada evra. Kada udjem u kola, prvo se vezem, startujem motor i upalim svetla. Ovo morate priznati da nije komplikovano. Postujem saobracajnu signalizaciju i sva pravila saobracaja. I treba da podignu kazne sto je vise moguce jer kada god pomenete Svabe ili Svajcarce, kako su oni divan narod lepo vaspitan, sve su to od njih napravile bas kazne za svako nepostovanje pravila.
    E sada druga strana medalje.
    To da niko ne kontrolise i ne kaznjava pesake i bicikliste jeste ogroman problem i to mi kao vozacu jako smeta. Slazem se da kazna jeste velika ali mislim da se broj nesreca mnogo vise moze smanjiti edukacijom i kaznjavanjem pesaka i biciklista nego li podizanjem kazni jer oni i dalje ne treba nista da misle, podrazumeva se da ce ih cuvati vozaci pa ne moraju da misle na sebe i svoju bezbednost.
  • Vojkan

    03.11.2016 21:47
    Prvo počisti ispred svog...
    Vozilo saobraćajne policije. U njemu dva pripadnika MUP-a, nijedan nije vezan. Suvozač puši. Prednje desno svetlo ne radi. Nailaze na raskrsnicu na kojoj je gužva. Pale rotaciju i sirenu i prolaze sa pravom prvenstva. Odmah po izlasku iz rakrsnice gase rotaciju i sirenu. Prestrojavaju se iz jedne trake u drugu bez migavca. Pešake na pešačkom ne konstatuju ni pod razno. I takvi treba da naplaćuju kaznu od 120.000?
  • Vozač

    03.11.2016 20:51
    Vozim kamion i uvek gledam da propustim pešaka,pri tom usporavam i gledam u retrovizor,gledam bukvalno 360 stepeni oko sebe da li je bezbedno za pešaka da pređe ulicu. Dok se polako zaustavljam,pokazujem rukom pešaku da može bezbedno da pređe ali ne on stoji i gleda,gleda.. Na deset metara od njega, dok i dalje mašem rukom kao pomahnitao,vozilo se tek toliko kreće da ne moram da podignem ručnu,pešak i dalje ne prelazi.. Stanem,iza mene već kolona,trube,obilaze me.. Produžim,prolazim pored njega on me gleda i nešto mrmlja u fazonu nisam mu stao.. Pa šta hoćeš,da te prevedem preko ulice?
  • Joca

    03.11.2016 19:06
    Pravo
    Znam dosta ljudi koji vise ne razmisljalju na nacin na koji su ucili nas u skoli, ono "kad prelazis, prvo pogledas levo, pa desno...". Kao vozac, sve vise nailazim na pesake koji se jednostavno zalete preko pesackog i ne gledajuci da li nailazi neko vozilo, vec bezglavo pretrcavaju JER JE TO NJIHOVO PRAVO! Kakvo pravo??? Sta ce mu pravo ako ga neko tako osakati ili ubije na licu mesta? Koje pravo ili pare njemu posle trebaju ako dozivotno provede u kolicima, na krevetu ili bez noge, ruke...? Zar je moguce da su ljudi tolike budale da ne shvataju da je PRAVO samo izmisljena stvar i da nista ne vredi u realnom svetu? Zar je tako tesko biti obazriv i uvidjajan na ulici? Zar je moguce da veruju da su bezbedni ako ima to neko PRAVO tako kaze? Zar je moguce da veruju da svi vozaci imaju 100% paznje kada voze, da niko od njih nema los dan ili smanjenu sposobnost da uoce bas sve opasnosti na sada vec previse prometnim ulicama? Zar veruju da bi i kazna od milion evra ista promenila u svemu tome?


  • Jovan

    03.11.2016 18:43
    @Vlada
    " ..Nismo mi cvećke, ali nismo ni najgori...."

    Branite nase nevaspitane i arogantne carinike ? Vec sam se pitao gde je komentar nekog patrijote .
  • Fungicid

    03.11.2016 18:11
    Ma treba vam opaliti i 2000 eur i oduzimanje vozila i dozvole. Pa onda jurcajte 80km/h preko pesackog ali kao pesak i to kad izadjete iz zatvora.
  • Boki

    03.11.2016 17:58
    Po meni ovo je logicki jedostavno. Razmislite.

    Da pesaci nisu bas svi svoji, tacno.
    Jedan deo vozaca je retardiran, tacno.
    Jedan deo vozaca ce zgaziti pesaka i na pesackom, tacno.
    Vozac je u vozilu od tonu / dve tone, tacno.

    Ako postoji mera ona ce uticati na sve da budu optezniji.

    Manite sad price o propaloj drzavi, sili i nepravdi, prirodnom pravu, astronomiji. Logicki ne moze jednostavnije.

    Jednom kad svima udje pod kozu nece ni biti kazni...
  • hajde

    03.11.2016 16:46
    pa da kažemo...
    Dakle, od vozača motornog vozila koji učestvuje u saobraćaju se zahteva, propisuje, da svoje vozilo može da zaustavi na 1 cm, da sagledava realnost oko sebe u opsegu od 360 stepeni i napokon da savladava osnovne zakone fizike na način da ih suprostavlja namerama i ponašanju nekog drugog samo zato što se kvalifikuje kao neko koji ima veću "moć" budući da učestvuje u istoj priči "oklopljen" limom. Jedino što mu preostaje je da uzme taksi i da tu odgovornost prebaci na nekog ko profesionalno učestvuje u saobraćaju.
  • Dejan

    03.11.2016 16:32
    Da
    Uistinu, da treba pešak ima prednost je neupitna, ali prava pešaka u saobraćaju nisu apsolutna. Naprosto, podela odgovornosti mora da postoji ako ništa ono zbog zakona fizike. Ne možeš tek tako da izletiš na pešački prosto zato što se vozilo ne može zaustaviti u trenu i to dok se potpuno legitimno kreće saobraćajnicom. Prebaciti odgovornost na isključivo jedno lice koje učestvuje u saobraćaju, a to samo zato što se nalazi u vozilu, je idiotizam i nikako neće uticati na broj takve vrste nesreća u smislu smanjenja istih, niti je do sada. Pravo pešaka na prednost nastaje onda kada se nalazi ispred pešačkog prelaza, dakle da stoji, da se ne kreće i da čeka da mu se prednost ustupi. Živim u NS i uverio sam se, a i sam se tako ponašam, da vozači gotovo uvek u takvoj situaciji zaustave vozilo i uredno sačekaju pešake da pređu kolovoz. Mora postojati taj momenat, obaveza, da staneš ispred pešačkog pre nego li stupiš na njega. One koji ne žele da ustupe prvenstvo pešaku treba kažnjavati i to rigorozno.
  • IQ

    03.11.2016 15:45
    A kazne za pešake kada prelaze na crveno, i na nedozvoljenim mestima?? A biciklisti koji jure kao na trkama pored pešačkog prelaza??
  • Vlada

    03.11.2016 15:43
    @putnik

    Evo, i ja sam se nedavno vraćao iz Slovenije, i na ulazu u Hrvatsku iz Slovenije me je hrvatski carinik bukvalno provocirao da mu opsujem nešto i kada nije uspeo, samo mi je razočarano vratio pasoše i pokazao da nastavim dalje.

    Nismo mi cvećke, ali nismo ni najgori...
  • cuvar

    03.11.2016 15:38
    za:Ako je ovako.....
    Gresis... Pesak na pesackom ima pravo prvenstva,ali i on sme tek da stupi na pesacki prelaz ako je to bezbedno....Tako kaze zakon,procitaj malo...
  • tralala

    03.11.2016 15:16
    @Ako je ovako....
    03.11.2016 • 13:34
    "Ono sto zelim da napomenem je sledece.....PEŠAČKI PRELAZ JE DEO TROTOARA I SAMIM TIM PEŠAK NE MORA DA GLEDA LEVO-DESNO VEĆ VOZAČI MORAJU DA PAZE....."

    Zakon je zakon, ali puna su groblja tih samouverenih koji nisu gledali. Pesak je takodje ucesnik u saobracaju i ima oci i mozak, pa neka razmislja sta mu se vise isplati.
  • Jovan

    03.11.2016 14:47
    Begati što dalje odavde
    A kolika će Okane biti kazna za Mitrovića juniora što je ubio devojku na pešačkom, a?!
    Ili da pitam DA LI ĆE biti kazne za balavog nasilnika.
    Kao i svaki zakon ovde donesen u proteklih četvrt veka-i ovaj vam je totalna budalaština i glupost neprilagođena vremenu i mestu.
    Elem, kazna za farove je čist idijotizam, kao i obaveza dnevnih svetala uopšte. Tu budalaštinu su sve normalne zemlje odavno već ukinule.
    Ako vam fali para u budžetu-vi lepo otpustite poslanike, a preostalim dembelanima prepolovite plate. Pa onda Bajatoviću po plati, po svakoj od 6 koje prima, pa Jorgi, pa svima redom.
    Imaćete veći deficit od Japana
  • Pešak - žrtva

    03.11.2016 14:45
    Mene zanima činjenica da je navodno već u sadašnjem zakonu ubačeno terećenje onog koji zove saobraćajnu policiju na uviđaj, računom za usluge od 10.000 dinara.
    Da li to znači da više ni povređena žrtva u udesu ne sme da zove policiju, da ne bi dobio račun države Srbije na 10.000 dinara?
  • Dragan

    03.11.2016 14:33
    glupost od propisa.
    Ja kao pešak ne volim da mi stanu automobili i omoguće mi prelaz preko pešačkog prelaza, više volim da sačekam i mirno pređem ulicu.
  • neurosis

    03.11.2016 14:05
    Da vidim kako cete naplatiti kaznu mafijasu u tamnom dzipu.
  • pera

    03.11.2016 14:03
    ..
    Evo mene danas nisu propustili na pesackom kod Daltona. Skoro da poginem. Prelazim i gledam prema njima jos kad su bili na 50 m. Gledaju i oni mene. I kako su se priblizili ni ovaj iz druge ni ova iz trece se nisu zaustavili, nego sam srecom uskocio u prostor izmedju njih. Kakve veze ima sto je u Svajcarskoj 25000, kad ovde zivi stoka?
  • Dragan Jovanovic

    03.11.2016 13:51
    kazne
    Opet ce kazne placati samo onaj koji nema tatu.
  • milan

    03.11.2016 13:50
    sto vece kazne veca korupcija
  • Ako je ovako....

    03.11.2016 13:34
    Mislim da je ovo kazna za one koji imaju uslov pa ne puste pesaka. U svakaom slucaju najveca kazna u Svajcarskoj je 250fr ili 28000din i to za prolazak kroz crveno. Kazna se koriguje ako je neko isao sporije ili brze kao i u slucaju kada neko prodje kroz crveno posle 1 sek ili posle 15 sek. Napominjem da su plate u CH od 3000fr pa na gore. Ovde svi, manje vise, postuju propise. To se ne desava zato sto se ljudi boje kazne vec zato sto imaju sredjen zivot. U Srbiji ima dosta bahatih ali onaj ko nema radno vreme ne moze da vozi stalozeno jer posle 14 sati rada zuri kuci a i umor cini svoje. Ljudi zive lose i samim tim voze lose i sl.
    Ono sto zelim da napomenem je sledece.....PEŠAČKI PRELAZ JE DEO TROTOARA I SAMIM TIM PEŠAK NE MORA DA GLEDA LEVO-DESNO VEĆ VOZAČI MORAJU DA PAZE.....ONI PRELAZE PREKO PEŠAČKE ZONE KADA PRELAZE PEŠAČKI..
  • glasac

    03.11.2016 13:28
    @sdragan
    Lenj narod pa to ti je...
    A kada dodje ta Nedelja...izborni dan! Vas (sve mrzi 70% stanovnistva Srbije)...krmeljivi ste...

    Evo ja nisam bio lenj , nisam bio krmeljiv i glasao sam za Canka . E sad da te pitam : sta je meni znacilo glasanje za lsv kada su se ovi kasnije priklonili sns-u . Apsolutno nista . Da li onda vredi izlaziti na izbore ?
  • gerila

    03.11.2016 13:22
    divlji zapad
    ovi prave divlji zapad! Izgleda da zaboravljaju da je tamo u ime naroda presuđivao laso!
  • privatizovane ulice

    03.11.2016 13:13
    Ovako visoke kazne su ustvari zanimljiv nacin legalne diskriminacije siromasnijih gradjana i uklanjanje njihovih krseva iz saobracaja, jer uplaseni kaznama koje ne mogu da plate, izbegavace da voze auto.
  • bns

    03.11.2016 12:58
    Pa da. Neophodne su drastične kazne kako bi Okanović i slični primali apanaže za predloge budalastih mera.
  • Izdajnik

    03.11.2016 12:54
    Opaka je ova nedodjija .
  • DonJuan

    03.11.2016 12:40
    Napredne karikature su svetski prvaci u pljackanju sopstvenog naroda. Cak bi im i najveci azijski i africki diktatori pozavideli na perfidnosti i domisljatosti.
  • putnik

    03.11.2016 12:31
    Ovo nije drzava nego podrum . pre neki dan se vracah iz Hrvatske , na izlasku iz te drzave njihov carinik me ljubazno i nasmejano pozdravlja posle uobicajene kratke procedure . Na ulasku u Srbiju docekuje me namrgodjeni policajac mrgud sa osionim pitanjem : sta ste radili u Hrvatskoj ???? Posle je usledila detaljna provera kao da sam najgori kriminalac . I onda se cudimo zasto ovu nedodjiju svi zaobilaze u sirokom luku .
  • uzas

    03.11.2016 12:20
    A kolika je kazna za pesake sto izlecu ispred kola kao muve bez glave ?
  • sdragan

    03.11.2016 12:11
    Lenj narod pa to ti je...
    A kada dodje ta Nedelja...izborni dan! Vas (sve mrzi 70% stanovnistva Srbije)...krmeljivi ste...sto da gubite vreme i da se cimate da izadjete na izbore? Pa da...setacemo po centru ili lencariti uz daljinski...Jel? I onda nam dodju na vlast paraziti koji smisljaju samo kako da nam oderu kozu sa ledja...a ne kako da nam priuste normalan zivot!
    E ko vas j**e!!!
    Treba 200.000 kazna da bude...
  • Covece

    03.11.2016 12:07
    jeb* te zivot gde ja zivim
  • novosađanin

    03.11.2016 12:06
    pljačka
    Ovo očito nema nikakve veze sa osnovnom svrhom zakona a to je bezbednost saobraćaja, neg sa otimanjem para od građana i kao novi izvor prihoda za punjenje budžeta
  • mrk

    03.11.2016 11:58
    "Vozači koji se ne zaustave ispred pešačkog prelaza na kome se nalazi najmanje jedan pešak, kada mu je svetlosnim saobraćajnim znakom ili znakom ovlašćenog službenog lica prolaz zabranjen."

    kakve veze ima da li je pesacki ili nije? ako mu je prolaz zabranjen, onda je zabranjen....
  • saramakas

    03.11.2016 11:50
    A cime da platim? Bubregom ili jetrom?
  • Komentar

    03.11.2016 11:34
    Wow
    Da li je moguće da će od 1.januara najunosniji državni posao biti sabraćajni policajac?
  • Evropljanin

    03.11.2016 11:34
    Sta?
    Garantujem, vam da ovakve kazne nisu ni u razvijenim zemljama EU za date prkrsaje. Tamo je red kazni 200-600 Evra.
  • idibegaj

    03.11.2016 11:25
    driver
    srecom, imam stan i na Tajlandu, tamo je mnogo lepse i jeftinije za zivot. A vlastima i svim drzavnim sluzbenicima u Srbiji bih, da se ja pitam, uveo svakodnevni test na drogu, ujutru na vratima kad dolaze na posao.
  • evgenije

    03.11.2016 11:21
    Postoje situacije kada nema šanse da bezbedno zaustaviš vozilo kako bi propustio pešaka. Često se dešava da onaj iza tebe uopšte ne drži odstojanje, vozi na metar od tebe. Još kada pogledam u retrovizor i vidim da mu je glava blago sagnuta ka napred odmah znam da majmun gleda u mobilni. Ili kucka ili čita sms. Kada bih stao da propustim pešaka ovaj bi me odmah lupio od nazad i možda bacio na tog istog pešaka kojeg sam propustio. Pre oko pola godine na Bulevaru, negde naspram Dačmena, prelazi riba bulevar. Ladno izađe na Bulevar i lik da je ne bi pokupio naglo zakoči. Kako je zakočio tako ga naguzi njih jedno četvorica, petorica. Lančani sudar. Riba ih je samo blago pogledala i produžila. Ode ona kao da ništa nije bilo a ovi ostali izgužvane limarije. Koliku bi onda kaznu ona morala da plati da je neke pravde. Ladno onako napirlitana odšetala da sedne negde na kafu sa drugaricama i zabole nju uvo što je sada pet, šest ljudi zbog nje u problemu. A kada pilicija pravi one redovne akcije sačekuša i kažnjavanja pešaka koji prelaze ulicu van pešačkog prelaza odmah krene frka i pljuvanje pandura. A pešaci su ladno u stanju da izazovu saobraćajku i da samo odšetaju sa lica mesta. I kako da ga posle pronađeš. Izgubi se u gomili i jednostavno de svojim poslom. Verovatno nije ni skontao šta je uradio ili mu to ne dopire do mozga. A ti posle pandurima dokaži da ti je majmun izleteo i pretrčavao van pešačkog prelaza. I to bi trebalo da se tretira kao napuštanje mesta udesa.
  • Roditelj

    03.11.2016 11:21
    Podrzavam da deca treba uvek da su u atestiranom sedistu i vezana sigurnosnim pojasevima ali ne razumem da li sad smeju deca niza od 135 cm da se voze u taxi-ju ako u vozilu nema odgovarajuce sediste?
  • Marko

    03.11.2016 11:16
    ...
    Kao vozač, potvrđujem neophodnost ovakvih poteza, međutim mene zanima:

    - KO ĆE TE KAZNE DA PIŠE?
  • Zoran021

    03.11.2016 11:15
    pešaci
    A pešaci koji prelaze ulicu van pešačkog prelaza i pričaju na mobilni ?Koliko oni plaćaju?
  • Fcv

    03.11.2016 11:02
    :( :
    Шта је било било је,ми смо сада Европа!
  • А.В

    03.11.2016 10:59
    https://www.youtube.com/watch?v=SYhOeudw2h0
  • Kim Dzong Un

    03.11.2016 10:48
    Jos malo pa cemo u svemu stici Severnu Koreju .
  • Penzioner

    03.11.2016 10:39
    Razlika
    Treba praviti razliku u visini kazne.Nije svaka greska ista. Oni odredise SVE 120 000!
    VIDIM SKUPLJAJU SE NOVCI NA SVE STRANE, SAMO GDE LI CE DA ZAVRSE.SIGURNO NE U DZEPOVIMA SIROMASNOG NARODA.STA LI CE JOS SMISLITI. RADUJEM SE SVAKOM NOVOM DANU i zurim da procitam vesti da vidim kakvu NOVU GLUPOST su od jutros prezentovali !
  • psycore

    03.11.2016 10:34
    Srbija - drzava kaznjavanja .
  • perica

    03.11.2016 10:23
    bez mozga
    moj auto vredi 300eura. 350 ako budem uspeo da prevarim nekoga. 120 000 ne mogu da ustedim boga pitaj koliko godina. koliko je to dana u zatvoru? 120 dana? srecom nije problem da provedem godisnji i da uzmem neplaceno za ostalo jer nemam stalan posao. ovaj zivot, ova zemlja je samo parodija. nemoguce je da se sve ovo desava i da narod mirno ceka svoj kraj. Kad u francuskoj dignu neki porez ili donesu nepovoljan zakon onda se digne cela francuska na proteste. U grckoj zapale atinu. al eto mi smo oguglali na sve. vodimo se mislju da je ipak u nekom trenutku vec bilo i gore od ovoga, pa samo da rata ne bude, redova za benzin,secer i ulje a sve ovo cemo nekako pregurati. e pa izgleda da necemo. vecina mladih bezi a mi matorci smo ili nedovoljno pametni ili nedovoljno glupi za ovu zemlju.
    pozdrav perica
  • Smrdija

    03.11.2016 10:23
    A kolike su kazne za politicare koji godinama pljackaju sopstveni narod ?
  • Марко

    03.11.2016 10:21
    Џабе све то кад нема ко да кажњава бахатовиће. Пробајте прећи булевар код Уради Сам. Теорије нема... Нико те не зарезује 5%
  • lolo

    03.11.2016 10:08
    Evo nama opet reatrdiranih prica, krivi su "ovi sa slusalicama", krivi su "ovi pesaci" itd. Ko ne vidi sta je pogresno ovde, neka se zapita. Ja cu opet i opet i opet ponoviti da je ponasanje u saobracaju stvar vaspitanja i postovanja, a onaj ko ga nema, pa dzabe mu prevozno sredstvo, kapuljaca, slusalice, taj nece gledati sta god vozio ili nosio, jer je i on bolid i sutra ce doci da pljuje sve vozace koji voze plavog Stila jer mu je takav jedan svirao ili presao put pred nogama. Mnogo ste ostrasceni, ali nije to toliko problem koliko cinjenica da stavljate metu ljudima na celo zavisno od glupih malih parametara kao sto je prevozno sredstvo ili vec, a ne zavisno od vaspitanja i ponasanja u saobracaju.
  • Nebojša

    03.11.2016 10:06
    Farovi
    Ovaj narod se ponaša kao da su mu usmerili duge farove u oči i ništa ne vidi.
    Za ne upaljena svetla kazna od 120.000 RSD?
    Ma najbolje da se uvede streljanje na licu mesta, to je primerenije izgleda.
    Toga nema nigde u svetu.
    Za zaboravljenu vozačku dozvolu koju inače imate kazna 120.000 RSD?
    Za ovo je onda primereno da se izvrši VEŠANJE u centru grada. To im je izgleda naredna faza i primerenije od tričavih 120.000 RSD.
    Samo Srbija ima i Agenciju i Komitet za bezbednost saobraćaja koji žive od pljačkanja naroda. Njihov efekat je nula.
    Proverio sam da nije NJUZ NET i nije. Ovo je istina.
    A u isto vreme za ubistvo policajca Grandića ali i drugih policajaca kazne su smešne.
    Za pljačku države i ne namensko trošenje novca videli smo ndavno kazne su po 30.000 ili 50.000 RSD. Živeli.
  • Millos

    03.11.2016 09:48
    Odoh ja
    U plenitelje. Pa se vidimo na Najlonu da otkupite ulazna vrata sa svojim prezimenom, posto sa vama budzet napuni saobracajac u periodu od januara do marta.
    Jeste li primetili da imate na vlasti stranku sa 65% vlasti u celoj zemlji i da mogu da rade sta god zele?
  • Đuro Palica

    03.11.2016 09:47
    Ovo su baloni lažnjaci (vesti iz nesvesti), a s obzirom kakve budaletine imamo na vlasti ne bi me čudilo da zbog poslednih događaja osnuju goli otok i proglase špijunima sve koji nisu članovi biblioteke ili govore strani jezik i još koriste internet.To radi npr Erdogan.

    Inače ima vozača koji su totalna stoka, a biciklista i pešaka još više.Treba to naučiti reda i to batinama ne lovom.Tući dok ne prizna da je ubio Kenedija.
  • ntn

    03.11.2016 09:47
    Preambula
    U preambuli zakona treba da stoji da gaženje pešaka(devojke) na pešačkom prelazu od strane vozača sa prezimenom Mit*ović, ne podleže odgovornosti, naprotiv...
  • Mamasita

    03.11.2016 09:47
    Pozdravljam predlog ovog zakona jer sam i sama pesak, kao sto su to uostalom i svi vozaci barem ponekad. Problem je, kao i sa vecinom nasih zakona, sto se ne primenjuju dosledno i u kontinuitetu, pa se oni koji najcesce prave prestupke jednostavno na njih ne obaziru. Kada setate u nekim od evropskih gradova skoro da ni ne morate razmisljati da li ce vam vozaci stati na pesackom prelazu. Da li je u pitanju svest tamosnjih vozaca ili strah od kazne ili sta vec, cinjenica je da su tamo pesacki prelazi neuporedivo sigurniji od nasih. Dobar primer je pesacki prelaz kod Jodne banje na Futoskoj. Valjda zbog sirine ulice i nekoliko traka, vecina vozaca misli da su na autoputu i skoro nikad ne stanu na pesackom sami od sebe, iako vrlo dobro vide da cekate. Slicno je i na Bulevaru kod OTP Banke gde je stvarno potrebna odredjena doza hrabrosti da napravite nekoliko koraka gledajuci u automobile koji onda moraju da koce uz skripu guma. Neki od komentatora ovde odmah vide krivicu u pesacima i njihovim "iskakanjima" iza zbunova, to je u daleko manjoj meri slucaj u odnosu na onaj broj vozaca koji jednostavno ignorisu ili malo uspore nadajuci se da ce pesaci odustati i sacekati, jer "ko ce sad stalno da zaustavlja kola na svakom koraku". Vozaci su jednostavno duzni da prate situaciju i da daju prednost svakome ko ceka na pesackom i stvarno ne vidim razlog da ne budu kaznjeni i deset puta vise ako im to jos uvek nije jasno.
  • naslov

    03.11.2016 09:47
    Da li ste primetili deo "kada mu je svetlosnim saobraćajnim znakom ili znakom ovlašćenog službenog lica prolaz zabranjen"? Znači, 120.000 je za bahate koji ne poštuju semafor i saobraćajca na raskrsnici koji daje prednost pešaku. Slučajno ili namerno je izostavljeno da se 120.000 plaća kazna za neupaljene farove NOĆU. Znači opet za bahate klince koji se noću trkaju po ulicama bez farova.
  • Sale NS

    03.11.2016 09:45
    OK ali ...
    Da li će se kažnjavati i pešaci koji telefoniraju ili kuckaju poruuke ne gledajući gde idu ? Da li će se kažnjavati biciklisti koji na pešačkom ne siđu sa bicikla (ako nema biciklističke staze) ? Šta ćemo sa pretrčavanjima po bulevarima ? Ima još koliko hoćete .....
  • novosadjanka

    03.11.2016 09:42
    sve se seljanke utegle u helan
    Prvo vaspitajte i organizujte kurseve za pešake tj. za silne novonastale novosadjane koji su došli odande gde ni asfalta nisu imali. Pešaci ne gledaju ni levo ni desno, samo kroče na prelaz,a mi vozači da li možemo ili ne da zakočimo to ih ne zanima.
    Da ima manje onih što prvo kolenima istupaju na pešački, bilo bi bolje.
    Nekada se u NS-u znalo kako se prelazi ulica, poštovao se smer pešaka i deo pešačkog prelaza.... Sada na pešačkom prelaze jedni preko drugih...
  • JS

    03.11.2016 09:37
    Ovaaaj...
    A kako planirate pesake da sankcionisete da se lakse odlucuju da li bi da predju pesacki ili samo cekaju tu nesto? Udri po vozacima a pesaci kao muve bez glave..
  • pan 5er

    03.11.2016 09:36
    Zločin i kazna
    Naravno da treba stati pešacima, ali hajde da pričamo o kažnjavanju... Osim običnih građana ko još ispašta zbog svojih grešaka? Da li su to političari? Da li ih kazne kad voze sanke po centru ili prebiju čoveka ispred kafane? Ili možda dečurlija biznismena plaćaju kazne kad se malko zaigraju pa se ne zaustave na pešačkom i pokupe devojku ili ma kog drugog? Da li neko biva kažnjen kad isprazni budžet gradeći neupotrebljivu autobusku stanicu ili je dovoljno da promeni politički dres i udje u novu starnku čist i neokaljan, jer se prethodni gresi po defaultu brišu? I jeste li skoro pročitali da je funkcioner nadrljao zbog partijskog zapošljavanja ili nepotizma? A šta je s matorim fakultetlijama koji su preko noći stekli obrazovanje i diplome ne znajući ni gde im je fakultet, a onda postali... hmmm, predsednici? Zašto i njihove kazne plaćamo mi puneći budžete grada, pokrajine, republike? Prosto rečeno Srbija je jedna velika robija. Uzgred, jel premijer danas došao na posao?
  • Zivan

    03.11.2016 09:33
    Trebalo bi uvesti i kaznu od 100 evra za bicikliste koji ne propuste pešaka...
  • eh

    03.11.2016 09:33
    idiotski, neprimereno standardu.
  • Ivan

    03.11.2016 09:32
    Svi vi što kudite pešake stanite, stavite prst na čelo i malo razmislite.
    Prvo pešaci su i deca. Pored nekih osnovnih pravila ponašanjau saobraćaju od njih se puno više ne može očekivati. Dok ne dođu do 12 godina kada im je doszvoljeno da biciklom učestvuju u saobraćaju oni stignu do 5. razreda (kako koje ali manje više tako). Tek tada se od njih može nešto više očekivati.
    Ovaj @ping-pong što bi pešacima uveo dozvolu za pešačenje bi trebao prvi da polaže da vidi koji besmisao predlaže. Istom bih odmah uveo da polaže i za disanje zajedničkog vazduha i da još polaže za pravilno obavljanje nužde a ne ovde...
    Što se visine kazne tiče za svetla je ne primerena jer svako nekad zaboravi ali za ne puštanje pešaka može i veća jer svaki čovek to svesno bira da ne uradi. Jedino kod ovoga treba na nekim mestima obratiti pažnju na neprimenljivost. Npr. pešački prelaz kod bivše "Dafine" (narodnog fronta kod broja 2) je nesiguran zato što stalno neko parkira pored njega i kada se ide iz pravca limana 1 ka limanu 4 pešaci (naročito deca jer je tu škola) se ni ne vide kada prilaze prelazu. Da li je predviđena kazna za indirektno ugrožavanje pešaka?
  • REPRESIJE VLASTI

    03.11.2016 09:31
    Jednu stvar sam primetio. Ova vlada donosi isključivo represivne mere prema narodu.
    Ne vidim ni traga da se vlada ponaša kao da je to njen narod, koga treba da štiti i pomaže mu.
    Zaista ne znam razlog za to, ali ga pretpostavljam. I mislim da nije puko uvođenje reda.
    Imate onu reklamu, plaćenu od našeg novca, gde nas još mole da redovno plaćamo porez.
    U svim ostalim stvarim - puka represija, nema analiza, edukacije...
    Zanima me samo, ko im je iz stranih zemalja došao i rekoa, sa rukomoko ramena:
    "Znate, mi to kod nas ovako radimo..."
    Jer, masu stvari su nam preporu;ili da radimo, a sve zbog EU - koju oni kod sebe nikada nisu uradili niti rade.
    Zakon o saobraćaju treba pooštriti, određene stvake, jer stoka ubija ljude nepotrebno, u narodu koji izumire.
    Da li treba uzimati 120.000 za svetla - ne bih rekao.
    Jer, ne uzima se ni ministru 120.000 kada napravi enormnu štetu po narod i zemlju.
    Dobije dupli viski i grdnju.
    I nije bitno ko kako glasa. Nameste oni to, imaju iskustva sa zapadnim zemljama.
    Nameste u toku online zbrajanja, uplitanjem u već upisanu bazu.
  • B

    03.11.2016 09:24
    semarofi
    U tom slucaju povecati broj pesackih prelaza koji imaju semafor. Na primer na Bulevaru oslobodjenja kod Danila Kisa ulice - tu se pesaci vise nego bahato ponasaju, zatim u Maksima gorkog kod suda. Mi kada smo bili deca ucili smo da kada prelazis ulicu prvo pogledas levo, pa desno. Ovi danasnji pesaci samo zakorace kao mali Bogovi, kao da se setaju po parku.
  • Pešak

    03.11.2016 09:22
    Ja ću i dalje da propuštam automobile na pešačkom.Lakše je meni sa 80 kg stati, nego njemu sa tonom i kusur gvožđa. A i ne volim da ulazim u frku kad sam slabiji.
  • vule

    03.11.2016 09:18
    Briga o budžetu
    Ovde uopšte nisu u pitanju građani, nego samo način kako "iz fotelje" uzeti novac onim građanima koji nemaju gde da pobegnu zauvek.
    Edukacija mora da počinje u auto školama, gde se ne vrši naravno, zatim na ulici od strane policije, koje nema osim u akcijama punjenja budžeta!
    Vidi se da je sve rađeno "nakon dugogodišnje stručne analize", pogotovo sa uključivanjem dnevnog svetla, koje Evropa izbacuje kao nebitno!
    To što oni plaćaju uglavnom priglupe reklame pre "parova" i "braće", ne doprinosi ničemu osim trošenja prikupljenog novca.
    Obzirom da se bliži kraj godine i kasa mora da se isprazni, očekuje nas "edukacija" sa TV ekrana.
  • ana

    03.11.2016 09:14
    Diktatura!!!!!
  • ana

    03.11.2016 09:09
    u skladu sa primanjima koje zemlje su kazne?.ovo mi sve lici na ser ser. Jesu li ovakve kazne u EU kazite vi spolja.
  • nss

    03.11.2016 09:07
    nss
    ma sta 1000 evra,uzmite nam 100 000 evra,uzmite nam i kola i stan...uzmite sve sto imamo
  • Pera

    03.11.2016 09:06
    Prodajem auto, odo' u pešake.
  • dule

    03.11.2016 09:01
    Ne znam ko mi više ide na jetru.

    Dal ova kleptomanska vlast koja gleda kako i iz oka da ti uzme ili ovi mali gov...i poput ovog Okanovića koji sve to, uz obilnu proviziju i apanažu naravno, brane i obrazlažu. Naravno, dajući poluinformacije i spinujući.
  • Pong

    03.11.2016 08:55
    Pojedini pešaci su i do sada bili bezobzirni, a sada će biti samo još gore. Kod nas prvo pešake treba vaspitati o ponašanju u saobraćaju, a pojedinima bi trebalo uvesti i polaganje za pešačku dozvolu, toliko se suludo ponašaju. Ima ih koji misle da auto može da se zaustavi u mestu ako oni skoče pod točkove.
  • Laki

    03.11.2016 08:54
    Pesak sa mobilnim
    U Rusiji to ovako resavaju :

    https://youtu.be/wxymEZLbS8Q
  • igor

    03.11.2016 08:53
    samo strogo
    samo po dzepu, samo to "radi"
  • Milan

    03.11.2016 08:52
    automobilstvo
    Pa da kad zakone pisu oni koji imaju vozace ili oni koji za svaki prekrsaj ili delo kazu ej znam ja nacelnika on je iz moje stranke, nece cak ni pozorniku da bace 500 din za pice.
    Ja automobil upalim 10 puta na dan, mogu misliti koliko to puta rade taksisti, prevoznici i neki ljudi koji "zive" na tockovima. Za tu kaznu od 1000 evra za trivijalnosti, ne znam šta da kažem.
    To jednostavno nije moguće. Onda hoću da budu kažnjeni za deficit, za kredite od mmfa, pa ću lako ja svoje da platim.
  • Novosadjanin

    03.11.2016 08:49
    Hahhahahaa
    hhhahaaahahahaaahahhaahhahahahahahahhahahaaahha!!!!!!!!!!!!! Pa dobro, da li su oni normalni! Za svetla 120.000 dinara. Jadna smo mi zemlja!
  • Teča

    03.11.2016 08:49
    Bravo ! A sad pravac Somborski bulevar da se pišu kazne jer tamo retko ko stane pešacima na pešačkom prelazu.
  • novosađanin

    03.11.2016 08:44
    norma
    Sve pore društvenog života su zakonski normirane do idijotizma ili imbecilnosti. Boj se ovna boj se gov.. pa kada ću živeti?
  • /

    03.11.2016 08:43
    /
    uvedite i biciklisti bez prsluka 120.000

    a koiko se bune to ih boli kao da ste im uzeli toliko
  • Jovan Mitrović

    03.11.2016 08:39
    Van vremena i prostora
    U kojoj državi živi predlagač Zakona? Švajcarskoj?
    6 plata za ne uključena svetla?
    Budalaština ali može ima se.
  • Mario

    03.11.2016 08:37
    Za pešačke se u principu slažem, ako mi još jedna kokoška (bude i muških, ali zadnjih dana su kokoške) proleti preko pešačkog pred nosom dok priča na mobilnom, a ja prelazim sa decom, neću biti odgovoran za svoje postupke. Mada me živo zanima ko će da sprovodi to. Ali za farove?! Svako nekad zaboravi. Znači, 99 puta upalim, jednom zaboravim i platim 1000 eura kaznu, je li tako funkcioniše?
  • savestan vozač

    03.11.2016 08:36
    Zaista sam se umorio od komentarisanja ovih silnih bisera, predloga Okanovića i drugova iz Komiteta. Sećam se samo kako su pre 6-7 godina kada su tada usvajali restriktivan Zakon o saobraćaju pričali nam,ubedjivali javnost, kako je to epohalno rešenje, kako će taj zakon promeniti navike vozača i stanje u našem saobraćaju, kako neće više biti toliko nesreća. Sad nakon 6-7 godina ni taj restriktivan Zakon nije dovoljno restriktivan već ga treba dodatno pooštriti povećanjem novčanih kazni. Smešno. Budalština na kub. U medjuvremenu su napravili takav problem u društvu, da država usled velikog broja prekršioca, koji nisu hteli ili imali novca da plate novčane kazne, nego su izabrali zatvorske, nije imala kapacitete da ih sve smesti u zatvore, već je pribegla izmenama Zakona pa je nadjeno solomonsko rešenje za te previskoke kazne, da ukoliko je platiš u roku 7 dana imaš popust od 50%. Komedija... Iole normalan čovek zna da ovde nije problem u zakonim nego u primenama istih...
  • NS-V

    03.11.2016 08:28
    120000 je sve izgleda? Koliko je kada pešaci hodaju sa slušalicama u ušima i ne čuju kada im sviraš ili zvoniš?Definitivno je nastala epidemija ,,slušalica,,! Pešak hoda stazom,dolazi do pešačkog i bez gledanja levo pa desno stupa na pešački prelaz ne gledajući hoće ugroziti nekog od vozača.Često vozači budu već na pola vešačkog a oni iskču. Okanoviću velika prava si dao pešacima,a naročito su kritični upravo ovi sa slušalicama!
  • Marko

    03.11.2016 08:22
    Primereno standardu, nema šta (ako je tako kako je navedeno u članku).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna