Od 2011. godine od kada se u Srbiji izdaju nove registarske tablice, prema podacima Ministarstva unutrašnjih poslova, registrovano je ukupno 114 vozila na električni pogon i 90 hibridnih vozila.
Ovo je laz. Pokusao sam da uvezem Nissan Leaf pre par meseci i naisao na zid. Nije moguce uvesti taj auto jer ga ekipa iz Ams nema u katalozima a na sva moja pitanja ministarstvu i Amsu sam nailazio na zid cutanja.
Ne čujem strunjake iz EPS-a i dispečere, šta oni kažu da milion puta 2-3KW noću, jedno 8-10 sati potrošnje, znači 30KW puta milion - svaki dan dodatno na ovu današnju potrošnju?
Da li nam više znači privreda ili vozikanje?
I kolika bi onda bila cena KWh?
Ti stvarno ne znaš o čemu govoriš.
Znaš li ti šta je potrošnja auta sa motorom od 60KW?
Znašđ li šta su konjske snage? Utrošeni rad za pređeni put?
Ne ide motor na olovku i papir i statistiku.
A svaka guza voli da se vozika...
Ovde kad to zazrija ovi nasi drkosi ce izmisliti namete cak i za to.mislim svuda u evropi dobijate sve moguce poticaje na da vam auto ide na gas ali ne.kod nas se desava suprotan scenario.bitno je da svaki dan cujem u skladu sa evropskom unijom.pod navodnicima
2 kW*1000 000 je 2 TW. Srbija ima el. snagu od 8 TW. Takodje ne bi punio svako bas svaki dan. Srbija bi mogla da napuni te baterije samo hidro centralama. One su oko 30 % kapaciteta...
Pošto neće svaki vozač svaki dan da potroši baterije nego u proseku maksimalno 10%, bolje da se Pera Ložač i dalje bavi loženjem uglja u parnoj lokomotiva...
I to je dobro. Zamislite sada milion srpskih vozača sa električnim autom koji bi uveče da uključe potrošnju od 2KW i do ujutru napune nekih 30-60KWh.
Puta milion.
A to je optimistična procena.
Koliko bi nama nuklearnih elektrana trebalo za to?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Električna vozila egzotika u Srbiji, na putevima samo njih 114
Autor: Danas/Foto: Pixabay
Info
•02.04.2017.
•16:00
Komentari 8
Igor
http://www.mojauto.rs/rezultat/status/automobili/vozilo_je/polovan/gorivo/Elektricno-Hibrid/poredjaj-po/oglas_najnoviji/po_stranici/18/prikazi_kao/lista/
ili malo bolje ovde
https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/pretraga?submit_1=&brand=&model=&price_from=&price_to=&year_from=2008&year_to=2016&fuel%5B%5D=2312&fuel%5B%5D=2308&door_num=3013&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=&engine_volume_to=&power_from=&power_to=&mileage_from=&mileage_to=&emission_class=&seat_num=&wheel_side=®istration=&country=&city=&page=&sort=
Cene su, onako, baš pristojne, možeš kupiti dva dobra poovna auta ili čak i jedan ganc nov sa lepim paketom opreme.
P.S.
Apsolutno mi nije namera da budem sarkastičan.
Nenad
Lepetričar
Da li nam više znači privreda ili vozikanje?
I kolika bi onda bila cena KWh?
Pera ložač
Znaš li ti šta je potrošnja auta sa motorom od 60KW?
Znašđ li šta su konjske snage? Utrošeni rad za pređeni put?
Ne ide motor na olovku i papir i statistiku.
A svaka guza voli da se vozika...
Dejan
Abc
2 kW*1000 000 je 2 TW. Srbija ima el. snagu od 8 TW. Takodje ne bi punio svako bas svaki dan. Srbija bi mogla da napuni te baterije samo hidro centralama. One su oko 30 % kapaciteta...
Majstor Pera
Pera ložač
Puta milion.
A to je optimistična procena.
Koliko bi nama nuklearnih elektrana trebalo za to?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H