Autor: Dojče vele

Info
11.04.2017.
11:10
Vlada ne odustaje od namere da zakonski obaveže primaoce socijalne pomoći da tu pomoć "zarade". To je neustavno i veoma slično robovskom radu, kažu sagovornici Dojče velea.
  • Dada

    15.04.2017 00:38
    I treba
    Ovo se ne odnosi za stare, bolesne, nesposobne, već na one sto volu rep mogu iscupati, a primaju socijalu, i sede po ceo dan u kaficu. Nisu ugroženi, ali imaju papir pa ostvaruju pravo. Hitno poduzmete reviziju i ove mere, tako će se isfiltrirati.
  • dragisa

    13.04.2017 22:34
    jovanović
    Ljudi tražite subvencije za poljoprivredu pokrenite sopstveni biznis
  • Violeta

    13.04.2017 22:21
    Treba dati socijalnu pomoć ali dobro proveriti kome. Ja radim za republički minimalac. Kada sam jednoj mojoj prijateljici predložila da počne da radi odgovor je glasio "ja nisam budala da radim za dvadeset hiljada i ustajem u pet ovako sedim spavam imam socijalnu i dečiji. " A pritom ima trideset godina, a suprug trideset osam imaju imovinu i dobre prihode....
  • Šamlov

    13.04.2017 21:06
    arbajt nur arbajt
    Kome vi to prodajete šećernu vodicu i leblebije,kako vas nije sramota ,pa dvoje sa srednjom stručnom spremom zarade kao jedan u nekoj komunalnoj firmi,naterajte vi te koji po raznim agencijama zaradjuju 300.000 dinara da oni malo rade ili im skinite plate......lični primer ja i žena sa SSS spremom zajedno imamo 51.000,srednja stručna sprema ima sada kao minimalac ...i to je vama uredu šta da vam ljudi rade za 7800 dinara ja imam dnevnicu kao mašinski tehničar sa 38 godina rada skoro 1000 dinara ,najveci standard ima Beograd ,izgleda da okolo svi za Beograd treba da rade za 7800 dinara,eee pa Beograd nije Srbija,nego je grad u Srbiji kao svi ostali a to što je glavni ....pa treba da ga je sramota sa sve političkom vrhuškom.
  • ja

    13.04.2017 17:19
    sramota
    u srbiji plate robijaske a cene u prodavnici evropske socijalnu pomoc daju svaki drugi mesec tako da narod jedva prezivi i jos znaju da kazu da rade na crno pa moraju ljudi da bi preziveli jer dele na kasikici
  • Toma

    13.04.2017 15:57
    komentar
    A za traktor 15 000 evrića subvencije
  • ana

    13.04.2017 13:21
    svako prema mogucnostima . pa i dan meseceno postenog drustveno korisnog rada znači nešto.
  • Pera

    13.04.2017 12:20
    A tek konkursi
    Socijali oduzimaju tretiraju ih kao roblje a konkursi kad se dele pare niču nvo preko noći za dodelu sredstava za pomoć. Bogati su još bogatiji a sirotima i narodnu kuhinju ukidaju. Za migrante imaju.
  • Dzoka

    13.04.2017 08:15
    A neki imaju ne treba da rade
    Sramota je ,ali je tako ,nisu svi gradjani Srbije u istom polozaju.Nemam nista protiv ljudi koji se vode kao raseljena lica ,nije im bilo lako kada su dosli,ali da li je realno da primaju polovinu plate i imaju placeno od drzave socijalno i penziono,do kraja zivota bez obzira sta imaju od nekretnina u vlasnistvu.Znaci oni su fakticki penzioneri bez obzira na godine staza,i starosti.Njih niko ne tera da bilo sta rade,a i zasto bi .Evo jednog primera,covek zivi sam u svojoj oromnoj kuci,ima 40 godina ili neku vise ,radio je na Kosovu kao elektricar u elektrodistribuciji,prima polovinu plate koju imaju elektricari trenutno,znaci to je 56.000 jer je cela plata 112.000 din.Desilo se da je lokalnoj distribuciji zafalilo elektricara pa su ga pozvali da radi .Sta ,mislite koji odgovor je bio?Odgovor je : sta vam je ljudi meni je dosta 56.000 a
    kada hocu uradim nesto privatno,tako da nemam potrebe da ustajem svako jutro rano za dodatnih 56.000.Covek je u pravu mozda bih se i ja tako ponasao.
  • Građanin

    12.04.2017 20:25
    U Nemačkoj socijalna pomoć za nezaposlene koji su izgubili pomoć je 800evra. Moraju samo da se javljaju povremeno birou. Čak i kad supružnik ima platu. Ovakve zakone o roblju možda ima samo kod Arapa. Naša vlast se ne ugleda na Evropu nego na Afriku.a silne pare troše na sebe. Svi imaju ofšor račune..ili blisku osobu.
  • simbe

    12.04.2017 15:43
    vulin levicar, cegevara i te fore...
    zelim njemu i familiji isto to, da uziva u socijalnoj pravdi sa 7 soma pomoci u matijevicevom ataru sa asovom i pelenama za odrasle
  • Boki

    12.04.2017 15:42
    Oni koji primaju pomoc ne treba da rade - koristiti ih za razne "akcije" koje su slabije placene od normalne cene rada nije u redu. Njihovo vreme treba da je posveceno trazenju posla i institucije koje dobavljaju posao treba da rade svoj posao - da im traze legalan posao.
    Treba samo kontrolu zavoda, socijalne sluzbe i onih koji primaju pomoc dovesti na funkcionalni nivo. Ali u ovoj drzavi - jako tesko - skoro nemoguce.
  • LOL

    12.04.2017 09:41
    #Putnik molim vas ponovo procitajte moj predhodni komentar. Prvo napisao sam da znam za Madjarsku i za Nemacku , Austriju nisam spominjao mada sumnjam da je drugacija socijalna politika kod njih od drzava u okruzenju. Drugo nisam rekao da treba da budu zaposleni da bi dobijali pomoc , vec da moraju da se odazovu na radne akcije koje organizuje drzava, grad, opstina da ne bi izgubili pravo na socijalnu pomoc.Te radne akcije se placaju po miimalnoj ceni rada pa cak i nize. Nije u pitanju svakodnevni rad od 8 sati. Mada nekima i to tesko pada posto znam za pricu(sin majcine prijateljice)jednog probisveta sa dvoje dece koji ima dvojno drzavljanstvo sa Madjarskom i dosadilo mu je da radi i to malo pa se lepo doselio nazad u Srbiju. Njegova deca koja cak ni nemaju drzavljanstvo dobijaju deciji dodatak i knjige za skolu(kako ih je upisao ja zaista ne znam).I naravno prima i socijalnu pomoc i ostale olaksice oko placanja racuna.
    #Prof nemam potrebu da trazim zvanicna dokumenta ili linkove na temu kada mi rodjeni ujak tako zivi u Nemackoj.
  • Dosta je bilo

    12.04.2017 09:27
    Sram vas bilo
    SRAM-ako znate sta to znaci !
    Ne znate!
    Toliko se tesko zivi...uzimate na silu nasu imovinu !
    TREBA SVI U VLADI DA ZIVE SA 15000 dinara bar 2 godine bez bilo kakvih povlastica !
    Kako li spavate? Bezdusnici...........................................................
  • Stanko

    12.04.2017 06:27
    Hahaha
    Zamislite. Sagovornik Dojchevela se usprpotivio. U Nemackoj ko je 6 meseci na BIRO-u rada mora prihvatiti rad za 1 euro.
  • Olosh

    12.04.2017 02:03
    Negde je Neko napisao:" Ko nece da radi ne treba ni da jede." Taj isti doticni je rekao da jedino rad moze da Blagoslovi a ne kukanje, muljanje I kradju a u svoje vreme bio je stolar I gradjevinac,mozda neko I zna o kome je rec,uskoro ce neki da ga slave uz rakiju I govore...."..... voskrese." Njega uzmite za primer,deluje pa cak I za pocetak radili za 70 evra. a trulavim politicarima ce On suditi kad dodje vreme,Rad nije sramota,makar I za "sicu" a lopovluk I muljanje jeste.
  • veronika

    12.04.2017 00:10
    I u Nemackoj
    U Nemackoj postoji nesto slicno, samo primaoci socijalne pomoci su u obavezi da rade za nadoknadu od 1 ili 2 e (zaboravila sam tacno koja je cena satnice), ali ne da bi otplatili ono sto dobijaju, vec da ne bi izgubili naviku da rade. Oni pored socijalne pomoci dobijaju i nadoknadu za ovako malo placene poslove.
  • Dragan

    11.04.2017 20:14
    Decji dodatak
    I deca da zarade decji dodatak.
  • Inspektor Višekruna

    11.04.2017 18:50
    Gluposti
    Ponudite ljudima posao, makar sa minimalcem, i skidajte ih sa pomoći ako odbiju. A da se za socijalnu pomoć radi...idiotluk. Ko će, na primer, snositi troškove povrede na radu?
    Malo proučavanje ustava i zakona, ne bi naškodilo predlagačima
  • G

    11.04.2017 18:01
    @chwdp - zašto biste bežali gospodine, da li vas neko silom sprečava da zemlju napustite? Širom Evrope i sveta imate sijaset bogatih zemalja koje nude odlične uslove za deficitarnu radnu snagu i visoko obučene migrante - naravno, potrebno je samo da budete obrazovani i stručni, a ako niste tu vam ama baš niko nije kriv do vas samih.
  • G

    11.04.2017 17:45
    @Goran - ne možete se porediti sa najboljima kad im niste ni blizu, verovatno ste hteli reći da treba da im težimo. Slažem se da treba da im težimo, ali se to ne radi tako što biste samo prihvatili neke tekovine njihovog društva kada te kod nas uopšte ne bi funkcionisale usled velikih razlika između njih i nas. Nisu ni oni do toga došli preko noći ili za godinu dana.
    Realno, da li vi zaista mislite da kada bi u Srbiji, u kojoj se veliki broj građana prosto upljuje da objasni kako ne žele da plaćaju državi poreze i smatraju takvo razmišljanje potpuno ispravnim, odnosno u kojoj je nacionalni sport "kraduckanje" i hvatanje "krivina" u propisima za šta svi uvek nalaze sijaset izgovora, uveli visoke socijalne naknade, to ne bi izazvalo potpuno obrnut efekat i visok nivo zloupotrebe? Ovde ostavljam po strani da novca za to uopšte nema niti će ga biti, pretpostavimo da ga ima, kako bi to funkcionisalo u zemlji sa našim većinski zastupljenim mentalitetom? Ima ona popularna izreka, da se Nemačka i Srbija razmenu stanovništva posle 5 godina bi od Nemačke postala Srbija i obrnuto.
  • chwdp

    11.04.2017 17:17
    како побећи одавде!?
  • Protiv

    11.04.2017 17:16
    Armanijevim odelima upućeno
    Ako već žele da razdvoje ove od onih socijalno ugroženih, neka onima koji su voljni da rade povećaju naknadu za bar 2000 ili im plate struju - onako kako to rade u Montenegru.
    A ne da im uslovljavaju i ovu crkavicu.
  • rasha

    11.04.2017 17:07
    @LOL

    "To je neustavno i veoma slično robovskom radu, kažu sagovornici Dojče velea". Dakle pomoc nije plata . U Evropi se socijalna pomoc DOBIJA a ne da se zaradjuje. Zato se tako i zove - POMOC .
  • Goran

    11.04.2017 16:51
    @G
    @pobeci odavde - poredite Nemačku sa najvećim suficitom u Evropi i Srbiju?

    Pa valjda se covek uvek u zivotu poredi sa najboljima zar ne ?
  • prof.

    11.04.2017 16:44
    @LOL
    "u staračkim domovima,akcije čišćenja javnih površina i ukoliko odbiješ da se pojaviš za posao koji se minimalno plaća takođe gubiš pravo na socijalnu pomoć."

    Imate li neki link kojim bi potkrepili vase tvrdnje ?
  • teoNS

    11.04.2017 16:35
    Ada
    Ada je opština u Bačkoj. To što ju je Milošević gurnuo zajedno sa Sentom i Kanjižom u Severnobanatski okrug nije razlog da se uporno i potpuno pogrešno navodi kao banatsko mesto.
    Sramota je da se socijalna pomoć odrađuje, onda više i nije socijalna pomoć.
  • putnik

    11.04.2017 16:33
    @LOL
    ".. dok u navedenim zemljama nemaš pravo da odbiješ posao ako te pozovu pošto automatski gubiš pravo na socijalno. .."

    To jednostavno nije tacno . Licno poznajem bracni par koji u Austriji vec tri godine prima socijalnu pomoc . Inace oni uz to rade i na crno . Zasto bi radili na crno ako bi , kao sto vi kazete morali da rade da bi dobili socijalnu pomoc : www.rts.rs/page/rts/sr/Dijaspora/story/1522/otvorena-tema/1115142/isplati-li-se-raditi.html
  • LOL

    11.04.2017 15:48
    za Pobeći odavde
    Ok upravu si za sve ali sticajem okolnosti znam sve te podatke kao i što znam da si izostavio ono najbitnije.Korisnici socijalne pomoći u Nemačkoj imaju takođe tačno određenu kvotu konkursa na posao koji moraju da ispune svakog meseca kao recimo i u Mađarskoj.To kod nas nema, ovde postoje ljudi na socijalnoj koi se prijave na biro i naglase da ih ni ne zovu jer rade na crno i to se toleriše godinama dok u navedenim zemljama nemaš pravo da odbiješ posao ako te pozovu pošto automatski gubiš pravo na socijalno. U Nemačkoj takođe postoji drštveno korisni rad za korisnike u vidu pomoći u staračkim domovima,akcije čišćenja javnih površina i ukoliko odbiješ da se pojaviš za posao koji se minimalno plaća takođe gubiš pravo na socijalnu pomoć. Ujaku koji živi i radi preko 30 godina u Nemačkoj je pre par godina propala firma i postao je socijalni slučaj . Lepo žive od socijalne pomoći ali poštuju sva pravila vezana za nju i svaki mesec imaju i on i žena po 2/3 radne akcije.
  • antisendvic

    11.04.2017 15:41
    Opaka je ova nedodjija .
  • brane

    11.04.2017 15:37
    @pobeci odavde

    Takodjer i u Francuskoj : https://www.penzin.rs/francuska-nova-vrsta-socijalne-pomoci-za-starije-nezaposlene-osobe/
  • LALA

    11.04.2017 15:28
    @pobeci odavde

    Izludeces patriJote sa svojim komentarom.
  • G

    11.04.2017 15:14
    @pobeci odavde - poredite Nemačku sa najvećim suficitom u Evropi i Srbiju? Kako se niste setili da uporedite većinski mentalitet građana Nemačke i građana Srbije? Ako ostavimo po strani da za to nemate uopšte novca, da u Srbiji uvedete takve uslove ama baš niko ne bi hteo da radi, što se iznova pokazuje i dokazuje mnogobrojnim komentarima lica koja posećuju ove strane. A mentalitet građana se ne menja sipanjem novca a bez ikakvih obaveza.
  • G

    11.04.2017 15:14
    @pobeci odavde - poredite Nemačku sa najvećim suficitom u Evropi i Srbiju? Kako se niste setili da uporedite većinski mentalitet građana Nemačke i građana Srbije? Ako ostavimo po strani da za to nemate uopšte novca, da u Srbiji uvedete takve uslove ama baš niko ne bi hteo da radi, što se iznova pokazuje i dokazuje mnogobrojnim komentarima lica koja posećuju ove strane. A mentalitet građana se ne menja sipanjem novca a bez ikakvih obaveza.
  • mislim

    11.04.2017 15:11
    Da odraslim ljudima koji ne mogu da rade, za sta jedini razlog moze biti bolest, za to treba davati redovnu i mnogo vecu pomoc od ove koju dele, da bi mogao da zivi dostojanstveno kad vec sam nije imao srecu da moze da se pobrine za sebe. Za zdrave i prave primerke ljudksog roda, kojih sam se nagledala u svom zivotu (putem posla), treba kompletno ukinuti pomoc dokle god postoje ponude za posao na koje se niko ne javlja. Dosta mi je slusanja mamlaza od 30 godina i "mladica" od 40 godina sa izjavama "necu valjda da lomim kicmu noseci dzakove za 25000". A sta ces da radis i za koju sumu, kad je to jedini posao koji mozes i umes da radis?
  • Kraj je blizu

    11.04.2017 14:45
    Legalni kriminal
    Ako postoje (a postoje) zloupotrebe, sankcionišite korisnike i odgovorne kadrove koji su učestvovali u zloupotrebi ukoliko ste išta drugo sposobni da uradite sem da osiromašuete narod i punite svoje džepove. Dalje, razmislite o uzroku nezaposlenosti radno sposobnih lica u statusu socijalno ugroženih pa, ako već postoje poslovi na kojima biste profitirali kroz njihov prinudni rad (što je čista zloupotreba, pljačka, degradacija, ugrožavanje ljudskih i ustavnih prava), oblikute i definišite radna mesta te s pravom prioriteta ta radna mesta ponudite ovim licima ali u skladu sa Zakonom o radu koji (iako pun robovlasničkih principa) definiše garantovanu minimalnu zaradu i druga prava radnika. Konačno, kako se iz vaših usta može čuti, u proteklim godinama Srbija beleži značajan napredak pa se čak barata i terminima poput budžetskog suficita a kako vam je pominjanje "investicija" i "subvencija" neizostavni deo propagandnog programa, bilo bi zgodno da umesto investiranja u prodaju domaće privrede i tržišta stranim subvencionisanim "investitorima", taj "višak sredstava" sa kojim ne znate šta ćete, prosto izlijete u domaću privredu i poljoprivredu.
    Jao, znam, zvuči komplikovano za vaše male napredne sive ćelije a tek što zvuči neprofitabilno za vaše debele novčanike i alave oči.
  • ex chapman

    11.04.2017 14:33
    @Bacvanin
    e moj Bacvanine! je si li ti svestan koliko je tvoja izjava šizofrena? kažeš da "ljudima na socijali" ne treba uvesti prinudni rad. a u istoj rečenici kažeš da trebauvesti prinudni rad ljudima koji protestuju protiv onih koji hoće da uvedu prinudni rad za "ljude na socijali"! dogovori se prvo sam sa sobom šta hoćeš pa onda piši!
  • Ovcan Jarić Živina

    11.04.2017 14:24
    WC šolja i vodokotlić
    A meni npr u ugovoru o radu između ostalog stoji naknada za topli obrok: cirka 100 din mesečno . To znači da mesečno na poslu mogu doručkovati za otprilike 4,5 din dnevno...ehehehe...
    A ovi za 7000 din ako malo prištede mogli bi za par godina uštedeti za novu WC šolju i vodokotlić, pa kad već ne mogu jesti da bar s*ru ko ljudi...eeheheeee...
  • EU

    11.04.2017 14:16
    Zasto neki ovu zlu horor teritoriju uporno zovu drzavom ?
  • Paja

    11.04.2017 14:13
    Napad na ličnost soc.ugroženog
    Sad prave klase i među robovima? Opet neki predlog spolja, eksperimenta radi?
    Malo prave piramidu, od baze?
    A da izađu i ti socijalni slučajevi, pr enego što pomisle na samoubistvo - a da malo prošetaju Beogradom i zazovu Vulina i ovog Velikog Odobravača Svega amerikancu?
  • Teror

    11.04.2017 14:12
    Sta je to sto Jorgobanka vise uradi od zene na slici i zato primi 700 hiljada mesecno ?
  • Komšinica

    11.04.2017 14:08
    Gdi mogu da ih najmim?
    Nadam se da će sada moći da organizuju i očiste oko Satelitske pijace. Onoliko smeća a nema ko da skloni.
  • pobeci odavde

    11.04.2017 13:59
    Socijalna pomoc u Nemackoj (slicno je i drugim drzavama na zapadu) :
    "Пуна социјална помоћ, по правилу, не додељује се људима који имају у свом власништву стан или кућу, или неке депоноване акције на берзи. Шта обухвата социјална помоћ у Немачкој? У најкраћем, плаћен стан од најмање 45 квадрата за самца, плаћено грејање и здравствено осигурање, и новац у висини у од 399 евра месечно (од 1. јанујара 2016. биће 404 евра).
    Брачни парови добијају већу квадратуру и 360 евра по особи. Сваки следећи пунолетни члан породице добија 320 евра. Деца узраста од 14 до 18 година примају 302 евра, од 6 до 14 година 267 евра, а до 6. године 234 евра. Уз то, деца из социјално угрожених породица добијају додатно 100 евра по години школовања.
    Дакле, породица са двоје школске деце, од којих је једно пунолетно, може у Немачкој да рачуна на социјалну помоћ од око 1.500 евра месечно, плаћен стан адекватне величине, грејање и здравствено осигурање."
    dostajebilo.rs/socijalna-pomoc-kako-to-rade-uspesni/
  • Džabalebaroš

    11.04.2017 13:50
    Kao u Ameriki
    Policija bi trebalo da hapsi one koji nemaju 20 US$ u džepu pa ako ne mogu ni da ih nabave onda da ih izbace iz grada ili opštine po kojoj se muvaju. Naravno nema nikakve socijalne pomoći dečjeg dodatka i jednokratnih pomoći za nikog, ni za Srbe ni za Rome. J/(&@ vas komunizam.
  • filip

    11.04.2017 13:46
    smanjuju minimalac?
    znaci sad se minimalac spusta na 8000 dinara, i ukida se socijalna pomoc dok ne nadjes posao?
  • Slucajni prolaznik

    11.04.2017 13:34
    Ada je u Backi.
  • LOL

    11.04.2017 13:17
    Zaista ima previse laznih scijalnih slucajeva koji zive mnogo bolje od porodica u kojima ljudi rade za minimalac. Npr. u Madjarskoj se ovo odavno sprovodi i dobro funkcionise. RADNO sposobni socijalni slucajevi su u obavezi da ispune odredjenu kvotu mesecnih razgovora za posao i pismeno odbijanje moraju predati socijalnoj sluzbi da im novcana pomoc ne bi bila ukinuta.Ne mogu da poseduju nekretninu ,niti kola(isto je i u Nemackoj). Takodje se socijalni slucajevi angazuju za razne aktivnosti kao sto je ciscenje obala reka, suma itd. Za taj rad dobijaju minimalnu platu i dozvoljeno im je da i dalje budu na drzavnoj siki. A kako to izgleda kod nas. Ja sam se nagledao gomile "socijalnih"slucajeva u svojoj okolini od kada imam detete.U zabavistu sam ja placao punu cenu a nezaposlena majka samo neki mali delic(da ne spominjem da nije ni imala pravo da upise dete u vrtic s obzirom da je nezaposlena). U vrtic je dolazila u glanc novom roveru bele boje. O ostalim sintetickim delovima na njoj da i ne pricamo i bilo je jos par njih sa istom pricom.U skoli je to jos gore ,imamo decu koja dobijaju besplatne knjige a u skolu dolaze kao sa piste da su sisla. Sto je najgore posto su korisnici socijalne pomoci mi takvoj deci skupljamo pare da idu na ekskurziju a rodjendane drze u najskupljoj igraonici. Ja mom detetu gledam da priustim sve sto mu treba ali s obzirom na moju i zeninu platu retko kad uspemo da mu pruzimo malo vise za razliku od "socijalnih"slucajeva.
  • sanja

    11.04.2017 13:10
    i ko treba i ko ne treba
    Defakto treba promeniti zakon tj,.uvesti vecu kontrolu ko je zaista zasluzio soc pomoc.Primer:samohrana majka zaposlena ima dogovor sa poslodavcem da joj preko racuna isplacuje minimalac ostatk na ruke,ima auto,ima motor,zimovanje s dvoje dece obavezno kao i letovanje,kuca koja je njena vodi se na majku (majka ima svoju kucu)izdaje jedan stan,tri mob.telefona i ona je primalac soc pomoci i dec.dodatka.a onda imamo 6-clanu porodicu podstanari,neskolovani (NSS),otac radi na gradjavini i svaka tri meseca ih zazaju za jedan papir.
    Dakel jos jedan primer lose administracije i kontrole u Srbiji, dovoljno je da jedan karaki u nizu ne dovrsi posao sledeci vec ne proverava i lanac punac.Nasa povrsnost koju drzavu a i sirote gradjane kosta. Takodje jednan vrlo neobicna stvar placas info-stan,placa porez a ne mozes da uknjizis stan pri tom zgrada postoji 40 god.
  • Ema

    11.04.2017 13:07
    Lopovluk
    7.000 dinara je kao. Pa... Kao da te neko tera da radis 40 sati nedeljno i plati ti 7.000 mesecno da prezivis. Nema potrebe izmisljam poredjenje kada je ovo sasvim dovoljno. Znaci 1h tvog rada je placen manje od 7 dinara. Znaci na kraju radnog dana imas manje od 56 dinara za dorucak rucak veceru. A bogme hrana nit je najveci nit je jedini trosak gradjana. Osim ako ne planiraju da sat rada racunaju po minimalnoj ceni rada sto je nisam sigurna ali negde oko 130 dinara. Znaci malo manje od 1 radnog dana mesecno. Treba ti 25 ljidi na jednom poslu svaki radni dan i da svakom das po 7000 da bi eto oni odradili tih pa malo preko 50e mesecno.
  • Dragan

    11.04.2017 13:03
    Ako je neko zdrav i moze da radi, treba i da zaradi. Nije posteno prema drugima koji rade, placaju poreze i doprinose i od tih para da neko dzabalebari.

  • Direktorski

    11.04.2017 13:00
    Moj prijatelj koji je vlasnik firme vozi audi ima kapitala u vrednosti 300 000 eur prima deciji dodatak jer je prijavljen na minimalac a supruga mu ne radi.... eto to je Srbija i socijalna pravda hocete i njegovu suprugu naterati da radi za 7000 ahahahahaha. Nece bre ovde ljudi da rade za 20.000 dinara BEZE ODAVDE GLAVOM BEZ OBZIRA NEKA VAM RADE BOTOVI I PENZIONERI oni su vas i birali.
  • Mile

    11.04.2017 12:58
    Ako je rad prinudni on prinudno može obuhvatiti i vršenje krivičnih dela za onog ko ga je uveo (npr: rad na "bugarskim vozovima", rad na prikupljanju kapilarnih glasova, zastrašivanje glasača, pravljenje sendviča za učesnike mitinga podrške). Otvara se široko polje za korisnike socijalne pomoći.
  • sebe radi

    11.04.2017 12:57
    Slični pokušaji su postojali u nekim državama i završili su se neslavno. Rezultovali su povećanjem nezaposlenosti pošto su poslodavci bili u mogućnosti da angažuju besplatnu radnu snagu o trošku države. Tako će biti i kod nas.
  • Nervirach

    11.04.2017 12:53
    Slazem se prinudni rad treba uvesti za olos. Mislim i na clanove stranaka, botove i aktiviste grebatore, moralne gromade. I medicinare, naravno.
  • RIZBO

    11.04.2017 12:52
    GLUPOST JE NEUNIŠTIVA
    divus iz Pezosa koji u životu ništa nije radio osmišljava fašističke progone!
  • Ivo

    11.04.2017 12:49
    Pu
    Bestidnici sram vas bilo, korisnici socialne pomoci nisu dovoljno ponizeni stosto se uopste nalaze u situaciji da primaju pomoc jos ih I izrabljujte. Nemoj slucajno da ste pokrenuli privredu I dostojansveno ih zaposlili. SIT GLADNOM NE VERUJE!!!!!
  • Orwell Vegan

    11.04.2017 12:48
    Volim budzet
    Ovi sto rade drzavni posao ima viskova i samo ispijaju kafe i lunjaju hodnicima. To sve napolje i na biro. Da se razumemo, to su sve jos clanovi DOS, a i SNS, sve na gomili.
  • /

    11.04.2017 12:41
    /
    za 7.000 din ne treba niko nista im radi
  • jsdp

    11.04.2017 12:40
    -
    Bice to sve dobro za dve-tri god.
  • Mićo

    11.04.2017 12:19
    Ovaj Bačvanin , ako nije džabalebaroš onda je primitivac,i član neke partije na vlasti...
  • Drndara

    11.04.2017 12:12
    Džiberi, to se zove plata, a 7.946 dinara nije plata. Lopovi!
  • Čokolada

    11.04.2017 12:08
    Možda ne znaju svi, ali činjenica je da dete od 12 godina, romske populacije, potpuno ozbiljno pita nastavnika, koji ga ubeđuje da treba da uči, zašto bi to radilo, dobijaće socijalnu pomoć i kad poraste, a i njegova deca besplatne udžbenike. Činjenica je da i oni najsiromašniji, nesposobni za rad, ne čuvaju i ne cene ono što dobiju. Kada ćemo mi koji radimo početi da radimo za svoje porodice, a ne da vučemo sve te nepismene džabalebaroše na leđima? Zašto se sredstva za socijalnu pomoć ne bi preusmerila na decu koja su vredna i radna, lepo vaspitana? Zašto besplatne komplete udžbenika ne bi dobili najbolji đaci? Zašto ova država obezbeđuje sve onima koji ne rade ništa? Zašto deca koja primaju besplatnu užinu bacaju tu užinu, gađaju druge njome, i opet, iako su roditelji obavešteni, imaju pravo na tu užinu? Zašto pravo na besplatno imaju i oni koji uništavaju udžbenike? I malo njih završi i osnovnu školu. I, onda, čim stasaju , rađaju još takvih istih, i na kraju svi oni glasaju za Vučić
  • Jelena

    11.04.2017 12:05
    pravicno
    slazem se sa predhonim komentarima, ali ima puno kojih zloupotrebljavaju socijalnu pomoc i zbog kojih mnogi kojima stvarno treba socijalna pomoc ne mogu da dodju do nje. mnogima nista ne fali, a primaju socijalnu pomoc jer su se snasli, pa ovo bi bio dobar nacin da uzmu nesto da rade sem sto snalaze da pljackaju drzavu kao politicari.
  • evgenije

    11.04.2017 11:51
    Obzirom da su sendvičari koji su po celoj Srbiji voženi autobusima od mitinga do mitinga upravo iz kategorije primalaca socijalne pomoći, ova ideja o uvođenju prinudnog rada možda i nije loša. Pogotovo što takva ideja dolazi iz usta onoga za koga su glasali.
  • Bacvanin

    11.04.2017 11:50
    Dobra ideja zlata vredi
    Treba uvesti prinudan rad ovim dzabalebarosima sto protestuju,a ne ljudima na socijali.
  • ex chapman

    11.04.2017 11:34
    prinudni rad
    uvesti prinudni rad za političare i funkcionere poput Vulina, koji nikad ništa u životu nije radio. od kako zna za sebe samo se bavio politikom, tj. prodavanjem magle. gde je njegova obaveza da zaradi za život? nema je? on može da živi od tuđeg rada. a te zloupotrebe koje pominje nisu smele da se dešavaju. posao njegovog ministarstva i ustanova pod nadležnošću njegovog ministrastva jeste upravo to da se pomoć deli onima kojima je stvarno potrebna. za to postoje osnove i u starom zakonodavstvu i nije potreban novi da to ispravi. zapravo i novi zakon će pogađati samo prave socijalne slučajeve, dok će prevaranti i novi zakon zaobići, uz pomoć javašluka i korupcije u resoru "gospodina" Vulina. metlu u šake Vulinu pa počisti đubre iz svoje kuće, pa neće biti problema sa "lažnom socijalom". sve ovo je nažalost samo bajka. prava istina je da Vulin ovim novim zakonom upravo i želi da obespravi one kojima je pomoć neophodna, kako bi ostalo više para da se podeli prevarantima sa kojima je on u dosluhu!
  • pera

    11.04.2017 11:25
    nek se uclane u partiju, sta cekaju, onda nece morati da rade i dobice 50 iljada neto
  • ns

    11.04.2017 11:17
    Bolje da uvedu prinudni društveno koristan rad za huligane i delikvente, pa će oni odraditi i zaraditi socijalnu pomoć siromašnima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna